Even wat feitjes op een rij zetten. Allereerst bedankt dat jullie, zo goed willen helpen!
Skimmer heb ik nu op een andere plek geplaatst na wederom alles daarvan gecontroleerd. Zat vol met drijfplantjes in een korte tijd dus dat is iets dat niet zal helpen ook al stond deze op de laagste stand i.v.m. ook lucht aanzuigen bij hoogste capaciteit.
Naar mijn mening heb ik een redelijk zwaar beplant aquarium dus geef ik ook een wat hogere dosering profito al staat er 10 ml per 100 liter. Maar omdat er een zoals
@willem666 terecht vermeld, wat ik ook duidelijk aangeef in de titel, een stokpaardje is met een kaamlaag waarbij verschillende mensen mee zoeken naar wat voor mij de onderliggende reden kan zijn ben ik thuis ook verder aan het zoeken gegaan. Ergens gaat het fout en in de middelen die ik heb/gebruik moet ik ook even daarin een zoektocht doen wat jullie niet voor mij kunnen. Ik geef dus elke dag 4 ml Profito...
Waar heb ik nu
heel grote twijfels bij is datgene wat ik vond bij Profito.
Even een stukje uitleg. Ik heb een 5 liter can ooit aangeschaft. Ik giet elke keer een halve liter fles, Profito donkere fles, vol. Maar en daar zou het probleem kunnen zitten...... De can wordt steeds goed vast gesloten maar op de
datum kijkend zag ik staan
10/2019.
Zou het niet kunnen dat de profito qua samenstelling niet meer goed is? Dat daar de bron van het probleem ligt....
Ik heb voor mezelf al de gedachte maar wil hem toch ook graag van jullie als terugkoppeling
En
@Hoogheid omdat garnalen eerder wat kleiner zijn dan een aantal algenetende vissen was ik benieuwd of jonge Japonica's veilig bij Sumatraantjes kunnen waar ik nog geen antwoord op heb gekregen.
En waar een LFS geen garantie op kon geven, daarom mijn vraag.