B
blackmoor
Guest
Ik heb hem een maand of twee geleden gehaald, dus ik denk 1 jaar.
Is dat heel jong voor een corydoras?
Ik heb hem een maand of twee geleden gehaald, dus ik denk 1 jaar.
Het is tenminste niet oud, want hij was nig heel klein. En ik heb er nu een van zo'n 3 jaar inzitten. Ik weet dus niet hoe oud hij kan worden, dus iemand die het wel weet, zeg het maar.😀😉Is dat heel jong voor een corydoras?
Sinds een paar dagen zijn de corydorassen steeds actiever geworden:
Sorry voor de kwaliteit van de video, de batterijen van de kamera waren leeg😡.
Bedankt, Daan!Mooi Ruben! Ze zwemmen lekker in het rond!
Dat komt door het licht, die plant doet het echt super goed.😉Ik vind op de beelden ook je zwaardplant er wat gelig uitzien maar dat kan ook goed door het licht komen.
ik gebruik de all-in-one, dus hoe moer ik dat oplossen?😉Maar wta ik zelf vaker heb gehad is dat het plantje toch een te kort heeft aan een bepaalde voedingsstof
Maakt niet uit hoor!All in one ? Kun je nagaan dat ik wat jaartjes droogsta want dat product ken ik eerlijk gezegd niet. Misschien kun je de dosis een poosje wat opschroeven ? Maar of dat bij dat spul aan te raden is weet ik niet. Aangenomen dat er niet ergens een beestje aan je panten zit te knagen.
All in one ? Kun je nagaan dat ik wat jaartjes droogsta want dat product ken ik eerlijk gezegd niet. Misschien kun je de dosis een poosje wat opschroeven ? Maar of dat bij dat spul aan te raden is weet ik niet. Aangenomen dat er niet ergens een beestje aan je panten zit te knagen.
Jep, en ik geef hier nog even een positieve ondervinding erbij, het is echt super spul!Maakt niet uit hoor!
Dit is het
https://planted-box.com/product/all-in-one/
Staan veel goede recensies bij.
Ik denk niet dat de slakken er aan zitten te knagen, want het is pas sinds kort.😉
Bedankt, Cédric!Leuk ook eens een video te zien! 😉
Ik heb er een topic over aangemaakt:All in one ? Kun je nagaan dat ik wat jaartjes droogsta want dat product ken ik eerlijk gezegd niet. Misschien kun je de dosis een poosje wat opschroeven ? Maar of dat bij dat spul aan te raden is weet ik niet. Aangenomen dat er niet ergens een beestje aan je panten zit te knagen.
Ik verheug me er nu al op, want dan begint eindelijk alles te groeien! In de winter was alles zo kaal.😉Het vijver seizoen komt er bijna aan, dus dan wordt dat ook weer genieten.
Bedankt, Marcel!
Ik verheug me er nu al op, want dan begint eindelijk alles te groeien! In de winter was alles zo kaal.😉
Maar het leuke is dan weer, dat je alles ziet groeien en bloeien in de lente. Dat je alle planten op ziet komen, dat er bollen uitkomen. Dat er steeds meer kleur komt!Ik ken het gevoel. Heb hier een grote tuin, maar alles is kaal.
Vijverbak halen van martkplaats, zelf een filter in elkaar zetten. Ben je zo klaar!😀😀😉Heb jammer genoeg geen vijver
Maar het leuke is dan weer, dat je alles ziet groeien en bloeien in de lente. Dat je alle planten op ziet komen, dat er bollen uitkomen. Dat er steeds meer kleur komt!
Vijverbak halen van martkplaats, zelf een filter in elkaar zetten. Ben je zo klaar!😀😀😉
Marktplaats? Vuilnisbelt? Buren? Gewoon over de schutting gooien!😀😀😉En waar laat ik 3 kuub zand?
Ik heb wel een klein fontijntje. En heb een grote vijverschaal. Daar komt de overloop van de regenton in uit.
En zo stroomt het water naar de droogste plek in de tuin.
Moeilijke keuze....moest kiezen, vijvertje/voliere, is laatste geworden.
grt hans
Moeilijke keuze....
Gewoon allebei doen! Een vijvertje is de voliere!😀😀😉
Klopt, die moet ik er nog uithalen. De zuignap is kapot. Ik wilde kijken of deze termometer hetzelfde aangaf, als die plak thermometer.Trouwens, op een van de foto's zag ik een thermometer op de grond liggen, is de zuignap stuk?
Geen idee, ik kan het proberen.Kun je die kruidnagelolie niet naar een chemisch-afval verzamelpunt brengen?
Geen idee, ik kan het proberen.
Bij mij werkt dat volg-spul ook soms niet.![]()
Jep, dan ga ik het daar eens proberen.🙄Bij de gemeente is toch zo'n inzamelpunt?
Je mag kruidnagelolie niet door het riool spoelen, weet iemand waar je het dan in moet doen?
eeeeeh, ik gebruik liever niet een middeltje waar ik een dier in heb gedood, en die een dier kan doden...🙂Waarom bewaar je het niet want ook mensen gebruiken het weleens bij kiespijn bijvoorbeeld.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.