Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag heren en in het kader van we hebben geen keuken maar even een lekkere grote friet gekocht met kipsate.
 
Misschien heeft het ook met de leeftijd te maken want met het ouder worden werken de hersenen minder volgens mij en is het begrijpen soms wat lastiger;)

90019939-nadenken-over-emoticon-met-een-enkele-vinger-en-duim-op-de-kin-rustend-denkend-zich-a...jpg
confused-smiley.png
thinking-smiley.jpg
droevig.png
 
Eet smakelijk John!

Ik kwam bij de reformwinkel wat leuks tegen: “warmies”. Knuffelbeesten die gevuld zijn met gerstzaden, en in sommige zit ook nog lavendel. Je warmt ze op in de magnetron of in de electrische oven, en dan heb je ( of je kindje) een heerlijk warm kussentje om tegen aan te kruipen. Wij doen vaak een broodje in de oven en dan heb je als de oven uit is restwarmte die je kunt gebruiken. Ik ben konijnenfan en dus… Ze is echt schattig, met een “ticking” vacht en oortjes die heel erg echt aanvoelen. Lekker voor de koude dagen!

D40FE5D6-CFCD-4370-9290-612ED9C91891.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Eet smakelijk John!

Ik kwam bij de reformwinkel wat leuks tegen: “warmies”. Knuffelbeesten die gevuld zijn met gerstzaden, en in sommige zit ook nog lavendel. Je warmt ze op in de magnetron of in de electrische oven, en dan heb je ( of je kindje) een heerlijk warm kussentje om tegen aan te kruipen. Wij doen vaak een broodje in de oven en dan heb je als de oven uit is restwarmte die je kunt gebruiken. Ik ben konijnenfan en dus… Ze is echt schattig, met een “ticking” vacht en oortjes die heel erg echt aanvoelen. Lekker voor de koude dagen!

Bekijk bijlage 349470
Hey! Die heeft Makoto ook XD Als je d'r in de magnetron zet ruikt ze naar lavendel ;) Hij heeft de eerste 2 weken geprobeerd d'r op te eten, nu is ze onderdeel van de harem.
 
Eet smakelijk John!

Ik kwam bij de reformwinkel wat leuks tegen: “warmies”. Knuffelbeesten die gevuld zijn met gerstzaden, en in sommige zit ook nog lavendel. Je warmt ze op in de magnetron of in de electrische oven, en dan heb je ( of je kindje) een heerlijk warm kussentje om tegen aan te kruipen. Wij doen vaak een broodje in de oven en dan heb je als de oven uit is restwarmte die je kunt gebruiken. Ik ben konijnenfan en dus… Ze is echt schattig, met een “ticking” vacht en oortjes die heel erg echt aanvoelen. Lekker voor de koude dagen!

Bekijk bijlage 349470
Die is echt schattig! Maar doe je wel voorzichtig? Een blok verder is de keuken afgebrand toen een kersenpittenzak oververhit raakte. Je kunt je de schade op dat adres en bij de onderburen wel voorstellen.
 
Die is echt schattig! Maar doe je wel voorzichtig? Een blok verder is de keuken afgebrand toen een kersenpittenzak oververhit raakte. Je kunt je de schade op dat adres en bij de onderburen wel voorstellen.
Oeh ja, daar zal ik zeker om denken. Er staat ook duidelijk op het label en op het etiket dat je zo’n warmie niet mag oververhitten. Dus konijntje gaat alleen de oven in als die voldoende afgekoeld is, dus echt beneden de 100 graden. Maar zelfs zonder verwarming is ze ook zacht en warm en ruikt lekker naar lavendel. Daarom ligt ze hier ook op mijn schapenvachtje, want motten houden niet van lavendelgeur😉!
 
Avond.

Zo weer thuis. Was erg gezellig bij schoonmoeders.
Vandaag kwam de zus van m’n schoonmoeder ook nog op bezoek.
En de moeder van m’n schoonmoeder (is dat dan schoonoma??)
Maar goed dat was erg gezellig. De 2 danes komen uit limburg. Dus onze plannen kwamen dan ook als hele leuke verassing.

En als klap op de vuurpijl is er weer een leuke woning te koop komen te staan.
Zelfde buurt en zelfde type als waar we op geboden hebben. Dus vrijdag weer naar limburg.
 
Zo’n steen uit de oven is ook warm hoor.
Maak je er ook een konijn van.
Maar ja, oftie net zo knuffelbaar is…….
ik heb een electrische kachel in mijn atelier omdat daar geen cv-verwarming zit, en op dat kacheltje een bergje steen gelegd die dan vrij lang warmte uitstralen
 
Succes Marcel! Het kopen van een huis zou makkelijker moeten worden in de huidige markt.

Ik zit naar een muur behang te staren die eraf zou moeten. De kast aan de kant geschoven, maar Daria kijkt er niet naar om en de vissen kunnen er niet bij XD Verdorie, moet ik het toch zelf doen. Eerst maar eens wat te eten fixen na een dag rondrennen en de nieuwe Ikea collectie (1245 artikelen sterk) doorbladeren. De nieuwe thermostaat (zelf geinstalleerd, hah) doet het iig goed. Ik ben verliefd op smartproducten, alles gaat vanzelf, je kunt niet meer vergeten de kachel uit te zetten... Tot de stroom uitvalt, dan zit je met je hoofd op het tafelblad krachttermen te verzinnen die nog niet bestaan.
 
Goedemorgen iedereen! Kennen jullie dat gevoel "IK WIL M!... maar waarom issie zo duur, dat kan ik zelf beter voor minder 🧐" op naar aliexpress om needlefelting vilt te kopen en even in de knutsellade duiken voor die pennen die ie ervoor nodig hebt 😅

20221007_125019.jpg
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌤️ 13*C 82% LV
 
Hier ook al een goedemiddag allemaal.
 
Kijk Grunn en Limburg lopen wat tijd betreft gelijk:DD
 
Middag
Keuzes keuzes of de 2 meter schoonmaken en verversen of de postzegel tuin verder van onkruid ontdoen en bloembollen planten.
Of langdurig pauze houden :juggle::juggle:.
Wordt vervolgd ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan