Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Avond

Gelet op de situatie breng ik dit even hier onder de aandacht:

Hmmmm STD…
 
Sjonge wat een stelletje slechte verliezers die Ajakkescieden
 
Sjonge wat een stelletje slechte verliezers die Ajakkescieden
Ja net als de PSV supporters die je niet hoort als ze met 3-0 van Cambuur aan de broek krijgen maar bij winst van Ajax wel wat laten horen:DD:DD:pp

Ach ja het was van beide niet hoogstaand en ook PSV lag vaak toneel te spelen op de grond en beide teams konden wel een andere houding tonen maar ja dat heb je weer met "topwedstrijden" . Maar goed niks loos want als Ajax de nog te spelen wedstrijd wint staan ze weer op 1.
Het nivo van de Nederlandse toppers is niet meer wat het is geweest en dat maakt het minder leuk om naar te kijken.
 
Je lijkt ne mn ex collega’s. Oude koeien naar boven halen… 🙂 daar ben ik ook maar uit de groepsapp gegaan, werden nogal persoonlijk… nog slechtere verliezers.

psv was slecht, hadden veel dikker moeten winnen. Maar Ajax was nog slechter…..

tot zover het voetbalweekend.
 
Je lijkt ne mn ex collega’s. Oude koeien naar boven halen… 🙂 daar ben ik ook maar uit de groepsapp gegaan, werden nogal persoonlijk… nog slechtere verliezers.
Haha die ken ik niet maar het valt wel op dat je niet hoort bij een nederlaag ja het was niet best maar bij een overwinning wel gelijk iets post. Dus ja misschien hadden je collega s het wel bij het rechte eind maar daar kan ik niet over oordelen. Iedereen mag zelf gelukkig weten wat zn favoriete club is.
Het was van beide kanten niet best en daarom gaf ik al aan dat het nivo zakt in het Nederlandse voetbal.
 
Ach, bij die collega’s zitten er een paar hele slechte verliezers bij die gelijk beginnen te schelden enzo.. geen zin meer in.
je moet wel reëel blijven en normaal, met respect naar mekaar toe kunnen blijven. Als dat niet kan, ben ik weg.
 
Ach, bij die collega’s zitten er een paar hele slechte verliezers bij die gelijk beginnen te schelden enzo.. geen zin meer in.
je moet wel reëel blijven en normaal, met respect naar mekaar toe kunnen blijven. Als dat niet kan, ben ik weg.
Ach nee dat gaat tever Albert. Je weet hoe ik ben en ik hou wel van een grapje en als we het over voetbal hebben moet dat kunnen vindt ik. Tuurlijk gun ik Ajax de punten maar zoals vandaag is het niet anders en dan gaan we rustig door hoor.
iedereen mag zelf weten van wie hij fan is en daar moeten we vooral nooit ruzie over maken want het is maar s;port. En ja een geintje erbij moet kunnen vindt ik zolang je maar weet hoe het wordt bedoeld en het niet respectloos wordt.
Kortom, vlak na het voetbal mogen we even rollebollen over de uitslag en daarna gaan we weer vrolijk verder als altijd😉
 
Haha die ken ik niet maar het valt wel op dat je niet hoort bij een nederlaag ja het was niet best maar bij een overwinning wel gelijk iets post. Dus ja misschien hadden je collega s het wel bij het rechte eind maar daar kan ik niet over oordelen. Iedereen mag zelf gelukkig weten wat zn favoriete club is.
Het was van beide kanten niet best en daarom gaf ik al aan dat het nivo zakt in het Nederlandse voetbal.
Kijk, dan heb ik het gemakkelijker! Ik heb geen verstand van voetbal, en volgens velen geldt dit ook voor andere onderwerpen, en domme opmerkingen worden mij dan ook niet aangerekend. De bedenkelijke gezichten die vast wel getrokken worden bij die genoemde opmerkingen zie ik toch niet... 🙂🙂🙂
 
Ach, bij die collega’s zitten er een paar hele slechte verliezers bij die gelijk beginnen te schelden enzo.. geen zin meer in.
je moet wel reëel blijven en normaal, met respect naar mekaar toe kunnen blijven. Als dat niet kan, ben ik weg.
Schelden, schreeuwen en meer van die onvriendelijkheden verteld altijd meer van de gever als van de ontvanger. Niet druk over maken dus denk ik altijd.
 
Kijk, dan heb ik het gemakkelijker! Ik heb geen verstand van voetbal, en volgens velen geldt dit ook voor andere onderwerpen, en domme opmerkingen worden mij dan ook niet aangerekend. De bedenkelijke gezichten die vast wel getrokken worden bij die genoemde opmerkingen zie ik toch niet... 🙂🙂🙂
Wees blij dat je hier niet bent als ik weer eens uit mn dak ga na een zoals jij al zegt domme opmerking van jou🤣🤣:pp
Ach ben niemand is volmaakt en we maken allemaal weleens domme opmerkingen in de ogen van een ander. De perfecte mens bestaat niet zover ik weet.
 
O dat was me nog niet opgevallen Nicole dus je kan gratis shoppen😉
toen ik bewoners uit ging zoeken heb ik heel lang getwijfeld tusesn kardinalen en keizertetra's. Nou, hij zoekt ook een adres voor kardinalen, maar ik vind het nu niet meer passen in de bak. Wel kan er een leuke school bij of de keizertetra's uitgebreid, maar nu kardinalen erbij oogt niet (naar mijn smaak).
Kijk, zoals bij Wim was anders, ik wilde sowieso de C. panda aanschaffen. Maar hier zit niks bij voor mijn bak, hoe erg ik het ook vind. Ook niet als het C. panda zouden zijn. Ik weet niet waaraan er zoveel panda's uit de handel sterven maar ik kan mijn gezonde groepje niet blootstellen aan iets wat we niet kennen.
Kruisbesmetting is overigens de hoofdreden dat ik het bestand nog niet heb uitgebreid.
 
Idd Nicole, Tetra’s moet je bij 1 soort houden in je bak. wordt een rommeltje dan.
 
Idd Nicole, Tetra’s moet je bij 1 soort houden in je bak. wordt een rommeltje dan.
Ja precies. Er zullen tzt nog wel 10 keizertetra's bij komen. Geen haast mee.
 
En bedankt Antje. Ik zit rustig mn kroket te eten en opeens lees ik je post en gelijk verslik ik me en schiet er een stuk kroket van schrik in mn keel:DD:DD:pp
Wijze les dus: eet geen kroket want dan verslik jij je 😆 conclusie: meer groenvoer eten daarin kun je je niet verslikken👍
 
Nou de halve middag en avond in mijn atelier doorgebracht nu het stof van mij afgespoeld en een lekkere kouwe aan het drinken :DD
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌧️ 11*C 94% Lv.
John sterkte voor jullie allen
Balen dat Gwen het weer te pakken heeft.
 
Moge Jaap en ja ik denk dat ze het weer vanuit school of het scholierenvervoer heeft meegekregen. Voor de zekerheid komt de GGD straks Jurgen en Jes even testen gelet op hun longproblematiek.
 
Is een vreemd gebeuren dat Covid pedicure vertelde dat zij het ook heeft opgelopen.
Rare was dat ze echt ziek was en getest geen Covid had althans volgens de 4 testen die zij heeft gedaan tijdens de twee weken ziek bed.
Pas bij de vijfde test kwam het er uit dit terwijl ze alweer beter was en aan het werk geen klachten meer gehad.
Dus of die testen nu zo goed zijn:juggle:🤔
 
Goedemorgen,
beterschap voor Gwen John.
Is een vreemd gebeuren dat Covid pedicure vertelde dat zij het ook heeft opgelopen.
Rare was dat ze echt ziek was en getest geen Covid had althans volgens de 4 testen die zij heeft gedaan tijdens de twee weken ziek bed.
Pas bij de vijfde test kwam het er uit dit terwijl ze alweer beter was en aan het werk geen klachten meer gehad.
Dus of die testen nu zo goed zijn:juggle:🤔
Die zelftesten zijn r*k als je het mij vraagt. Ik heb al te vaak gehoord dat deze testen negatief uitvallen en dat later uit de test van de GGD bleek dat die persoon toch positief was. Zelfs negatief gevolgd door positief en toen weer negatief meegemaakt, mag je raden wat de GGD test daarna uitwees. Positief dus.
En of dat nou aan de testen ligt of dat het een gebruikersfout is laat ik in het midden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: moge Andre
      Terug
      Bovenaan