Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, hier de CO2 fles leeg. Zag dat de dropchecker tussen groen en blauw hing. pH opgelopen. Dus die moet ik eigenlijk vanavond nog vervangen. Anders wordt het morgenavond. Volle fles staat hier klaar, maar voor mij is het de eerste keer dat ik een fles vervang dus extra goed kijken wat ik doe. En ik heb niet het beste licht in die hoek tenzij ik er een bouwlamp op richt :DD
 
Nou, hier de CO2 fles leeg. Zag dat de dropchecker tussen groen en blauw hing. pH opgelopen. Dus die moet ik eigenlijk vanavond nog vervangen. Anders wordt het morgenavond. Volle fles staat hier klaar, maar voor mij is het de eerste keer dat ik een fles vervang dus extra goed kijken wat ik doe. En ik heb niet het beste licht in die hoek tenzij ik er een bouwlamp op richt :DD
Ik doe het morgenvroeg wel, want bij dit licht is het geen doen. Is eigen appeltje eitje maar ik wil ook goed licht hebben om te kunnen controlleren op een lek.
 
Ik doe het morgenvroeg wel, want bij dit licht is het geen doen. Is eigen appeltje eitje maar ik wil ook goed licht hebben om te kunnen controlleren op een lek.
normaal gesproken krijg je geen lek als de afdichtingsring dr goed tussen zit en de moer goed vast zit.
 
maar voor mij is het de eerste keer dat ik een fles vervang dus extra goed kijken wat ik doe
red white and blue wow GIF by Bomb Pop
 
Nou weet je wat het is Albert, ik zit in mijn eigen schaduw te werken en ik kan denk ik de fles royaal uit het kastje trekken maar kan me niet meer herinneren hoe royaal ik de slangetjes heb aangesloten. Dus in plaats van lopen kl*ten en vloeken vanavond, maar morgenochtend.
 
Nou je weet hoe handig ik ben en om eerlijk te zijn zeg ik een kind kan de was doen. Voor het eraf draaien de zwarte knop van de fles dicht en de drukregelaar eraf. Dan de drukregelaar op de nieuwe fles en goed aandraaien en dan de fles weer open. Aan slangetjes hoef je dus niet te komen maar enkel aan de moer waarmee de drukregelaar op de fles zit.
Ik doe het al 10 jaar zo en ik ben er nog zoals je ziet.

Avond allemaal.
 
Nou je weet hoe handig ik ben en om eerlijk te zijn zeg ik een kind kan de was doen. Voor het eraf draaien de zwarte knop van de fles dicht en de drukregelaar eraf. Dan de drukregelaar op de nieuwe fles en goed aandraaien en dan de fles weer open. Aan slangetjes hoef je dus niet te komen maar enkel aan de moer waarmee de drukregelaar op de fles zit.
Ik doe het al 10 jaar zo en ik ben er nog zoals je ziet.

Avond allemaal.
Ja appeltje eitje maar niet in een donker hoekje. Morgenvroeg "tiet zat' zeggen we hier.
 
Slaap lekker en tot morgen.
 
Ja moi. Woensdag alweer. Ff lange werkdag midweeks. En dan weer afbouwen naar weekend toe,
 
Middag folks, het waait aardig door maar de regen valt gelukkig enorm mee, post klaar, 1 krantenwijk klaar nu eerst :koffie: en dan de polder voorzien van kranten
 
Middag. Ik ben benieuwd of @NicoleE de fles al gewisseld heeft. 😉

Ondertussen ga ik nog ff een 4u werken. Dus tot later allen. En gedraag u een beetje.
 
Middag. Ik ben benieuwd of @NicoleE de fles al gewisseld heeft. 😉
Ja en wat ik verwachtte appeltje eitje, maar het duurde veel te lang tot er CO2 uit de diffuser kwam. En aangezien ik gisteravond nog de bellenteller had bijgevuld...
Daar dus op zoek naar een lek, maar er bleek helemaal geen druk boven de bellenteller te zitten, daardoor het lek snel gevonden. En ook meteen de andere punten nagelopen.

Wel blij dat ik het bij daglicht heb gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: moge Andre
      Terug
      Bovenaan