Fozzy
Well-known member
Mogge, het is hier grijs buiten.
en wat vochtig op de straten en daken. (nog) niet zo koud als gisterochtend.
en wat vochtig op de straten en daken. (nog) niet zo koud als gisterochtend.

En dan lekker het weglekkende koudemiddel vd airco de lucht injagen…. Foei Marcel. 😉Goedemorgen.
Ivm de opruiming van het huis, moest ook het vloerkleed weg.
Dat is met deze temperaturen niet zo fijn. Dus heb ik gisteren toch de vloerverwarming maar aangezet.
Die is gisteren de hele dag bezig geweest om het van 19 naar 21 graden te krijgen.
Maar eenmaal op temperatuur, was het deze morgen nog steeds 21 graden.
Maar de airco heeft zich wel bewezen. Kreeg het huis goed warm. Dus dat is wel een goed alternatief voor een CV. Zonder vloerverwarming.
Dus die gaan er in ons nieuwe huis zeker weer komen.
Dan is het zaak om die plaatsen te ontwijken.Moge Albert en hier is het plaatselijk glad met witte daken en auto s.

Over groen gesproken: Mijn vingers wil ik graag even buiten beschouwing laten omdat mijn tegels achter ons huis de groenvorming al over hebben genomen.Wat trouwens ook leuk is met dit weer is daken spotten. Hele blokken met een wit dak, vaak op eentje na. Perfect weer om mensen met te groene vingers op te sporen![]()
Gecondoleerd.Middag, boerenomlelet op brood zojuist.
ff langs moeders geweest. vrijdag een tante van me overleden, schoonzus van moeder. Zijn er nu nog maar 3 van de eens 12 ooms en tantes over van vaders Kant. Teken dat wij ook oud(er) worden.

Mooie wijsheid om de middag mee te beginnen🙂Middag luitjes gezien de tijd niet stilstaat en je nooit weet wat het lot met jou in petto heeft (kijk maar naar die Journalist die tijdens het wk plots overleed) blijft het hele leven relatief en moet je niet wachten tot die ene dag waarin je een beetje geluk vind, je zal het geluk moeten maken vandaag en nu, dat gezegd hebbende voel ik mij een gelukkig mens in mijn atelier met een snorrend kacheltje en een bergje stof en steen![]()
Je zou veel geld kunnen verdienen met grafstenen denk ik😉in mijn atelier met een snorrend kacheltje en een bergje stof en steen
Ja wie weet misschien een nieuwe hobby erbij 😆Je zou veel geld kunnen verdienen met grafstenen denk ik😉
Ja en waar ik mij ook altijd aan erger is dat mensen dan als iemand is overleden allemaal vol lof over de overledene is, daar heeft die overledene helemaal niks meer aan, je moet die loftrompet gebruik als hij nog leeft en je waardering in het leven uitspreken en niet bij zijn grafsteenMooie wijsheid om de middag mee te beginnen🙂
Ik zal dan tzt mijn ontwerp naar je toesturen😱Ja wie weet misschien een nieuwe hobby erbij 😆
Ja vaak bij leven de grootste ruzie en na het overlijden dan is het allemaal lof.Ja en waar ik mij ook altijd aan erger is dat mensen dan als iemand is overleden allemaal vol lof over de overledene is, daar heeft die overledene helemaal niks meer aan, je moet die loftrompet gebruik als hij nog leeft en je waardering in het leven uitspreken en niet bij zijn grafsteen
Klopt vaak hoor je dan zeggen het was zon fijne buurvrouw/buurman maar wanneer heb je de persoon dan eens bezocht of gesproken of geholpen als het nodig was.Ja en waar ik mij ook altijd aan erger is dat mensen dan als iemand is overleden allemaal vol lof over de overledene is, daar heeft die overledene helemaal niks meer aan, je moet die loftrompet gebruik als hij nog leeft en je waardering in het leven uitspreken en niet bij zijn grafsteen
Wetend dat de tijd vliegt moet je ook weten wanneer te bukken. Anders krijg je een wekker voor je kop... 😉Middag luitjes gezien de tijd niet stilstaat en je nooit weet wat het lot met jou in petto heeft (kijk maar naar die Journalist die tijdens het wk plots overleed) blijft het hele leven relatief en moet je niet wachten tot die ene dag waarin je een beetje geluk vind, je zal het geluk moeten maken vandaag en nu, dat gezegd hebbende voel ik mij een gelukkig mens in mijn atelier met een snorrend kacheltje en een bergje stof en steen![]()
Ach. Ik noem het airco’s. Maar ze doen (en werken) hetzelfde als een warmtepomp.En dan lekker het weglekkende koudemiddel vd airco de lucht injagen…. Foei Marcel. 😉
https://www.milieucentraal.nl/energie-besparen/duurzaam-verwarmen-en-koelen/airco-en-ventilatoren/
Waar is dat dan?Spoorboom
Bekijk bijlage 353055
Dat is gezien vanuit Antje dr tuin.Waar is dat dan?
Belgische spoorboom?
Dan ben ik jaloers op Antje, want zo raak je het spoor iig nooit kwijtDat is gezien vanuit Antje dr tuin.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.