Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen.
 
Bezige Andre dus.
 
Morning Annemarie.
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel.
 
Moge Hannah en leuk dat je er ook weer bent.
 
Morgen John, ik ben, zoals de meeste tijd dit jaar niet thuis maar in Belgie en mis hier helemaal niets. Groot huis, grote tuin...
Het enige wat ik hier misschien mis zijn mijn 2 bakken en de vissen maar mijn man is thuis en kijkt ernaar.
 
Dan neem ik aan dat hij goed voor de bakken zorgt.
 
Goeie morgen/dag!
 
Ik hoop het! Hij zei iets van dat hij wilde snoeien dit weekend.
Eigenlijk zou ik volgend weekend weer naar huis moeten omdat ik 6 juli een operatie heb aan mijn beide ogen maar ik denk er nog altijd over na dit tot na de zomer uit te stellen en nog wat kan hier blijven.
 
Nou in dat geval zet ie vast de grasmaaier in de bak😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Tig
Heeft hij al eerder gedaan enkele jaren geleden, maar het groeide maanden later weer! 🤣
 
Morge

Mooi Thea, genieten als het zo uitbundig bloeit. Sproei je?
Ja, heb in de afgelopen droge periode drie keer gesproeid. Zit hier op droge zandgrond en je ziet dat de planten het op een gegeven moment moeilijk krijgen.
 
Goedemorgen.
Hou vol mensen, morgen koeler.
 
Goedemorgen.
Hou vol mensen, morgen koeler.
Ja gelukkig wel Tom en hier zakken we de komende 2 weken naar een aangename 21 graden met af en toe een buitje. Wat kun je nog meer wensen😉

Moge binnenkomers.
 
Ja gelukkig wel Tom en hier zakken we de komende 2 weken naar een aangename 21 graden met af en toe een buitje. Wat kun je nog meer wensen😉

Moge binnenkomers.
Brrr 🥶⛄onder de 300°k begint mn lichaam zelf vetten te verbranden dat moeten we niet hebben 😛
 
Brrr 🥶⛄onder de 300°k begint mn lichaam zelf vetten te verbranden dat moeten we niet hebben 😛
Elke dag een ovensnack en je krijgt genoeg vetten binnen
:DD
 
Elke dag een ovensnack en je krijgt genoeg vetten binnen
:DD
Satekroketje klinkt niet verkeerd 😄 als ik een snackbar had, had ik het wel geweten. Maar dan had ik waarschijnlijk een ander postuur gehad 😛
 
Zo wat weer een geweldige Moto3 met een kopgroep van 10 en uiteindelijk Collin V weer dik in de punten met een 7e plek. In zo n wedstrijd zie je meer inhaalmomenten en spanning dan in een heel seizoen F1.
Maar goed Collin voor de 2e keer in de punten en dat is erg mooi voor zo n jong broekie die net komt kijken.

Satekroketje klinkt niet verkeerd 😄 als ik een snackbar had, had ik het wel geweten. Maar dan had ik waarschijnlijk een ander postuur gehad 😛
In zo n geval is het wel de bedoeling dat je omzet maakt Don en niet dat je je eigen en enige klant bent:DD
 
Ik zeg ook maar alvast een fijne middag.
 
Wat een ***** zooi zeg! Gisteren dacht ik ff me planten water gegeven te hebben. Was toch mn kraan dicht vergeten de draaien heel me tuin blank 😐 daar kom je dan om half 1 smiddags pas achter ook nog. Lekker in bed blijven luieren op me zorgeloze zondag. Ik lees dat het me niet heel veel gaat kosten gelukkig 😔
 
Wat een ***** zooi zeg! Gisteren dacht ik ff me planten water gegeven te hebben. Was toch mn kraan dicht vergeten de draaien heel me tuin blank 😐 daar kom je dan om half 1 smiddags pas achter ook nog. Lekker in bed blijven luieren op me zorgeloze zondag. Ik lees dat het me niet heel veel gaat kosten gelukkig 😔
Sorry op de sterretjes hoort natte te staan. Wilde niet vloeken 😂
 
Dat moment dat je ook een vijver/gracht wilt. Je beneden komt en je kraan open heb laten staan:
BEST DAY EVER
IMG_20230625_123428.jpg


Ik waarschuw maar 1 keer

Pas op met wat je wenst 😂


Het enige wat ik kan doen is proberen het beste er van te maken i guess.. ik ga ff pootje baden!
 
E
Wat een ***** zooi zeg! Gisteren dacht ik ff me planten water gegeven te hebben. Was toch mn kraan dicht vergeten de draaien heel me tuin blank 😐 daar kom je dan om half 1 smiddags pas achter ook nog. Lekker in bed blijven luieren op me zorgeloze zondag. Ik lees dat het me niet heel veel gaat kosten gelukkig 😔
Enige wat er nu nog ontbreek in je tuin is de alligator:DD
Snap je nu waarom ik de tuin niet besproei:deal:
 
E

Enige wat er nu nog ontbreek in je tuin is de alligator:DD
Snap je nu waarom ik de tuin niet besproei:deal:
Ja ik dacht nog bij mezelf ik moet een wekker zetten want ik ga het vergeten. Vanaf toen kan ik me niet veel meer herinneren. Ja iets over witte bloed lichaampjes 😂 weetje wat ik doe, ik kijk de rest van de dag me tuin niet in water verdampt. Zie je over een paar uur niets meer van 😂 doen als of het nooit gebeurd is leven is toch al zo duur
 
Als dit de gracht is dan graag ook foto's van het kasteel. :thumbs:
Vooruit dan maar! Dit is de voorkant! Maar het is dieper dan het lijkt, komt door de belichting
 

Bijlagen

  • IMG_20230625_130528.jpg
    IMG_20230625_130528.jpg
    67.6 KB · Weergaven: 41
Het heeft hier donderdag de hele dag geregend en het gras groeit weer.
Maar zoiets is me hier enkele jaren geleden met de vijver gebeurd. Ik zette de filter aan, kom de volgende avond terug van mijn vriendin en zie dat de vijver half leeg is... was die filter uitgelopen (dan kwam coorna en moest de laatste 3 zomers thuis blijven en nu krijg ik hem niet meer aan)... 😳😳
ik heb niet slecht gekeken toen en was dagen lang bezig met water aan te vullen in de vijver! 😱
 
Dat moment dat je ook een vijver/gracht wilt. Je beneden komt en je kraan open heb laten staan:
BEST DAY EVER
Bekijk bijlage 361851

Ik waarschuw maar 1 keer

Pas op met wat je wenst 😂


Het enige wat ik kan doen is proberen het beste er van te maken i guess.. ik ga ff pootje baden!
Ach, ze zeggen vaak. Beter één keer goed sproeien, dan iedere dag een beetje.
 
Ach, ze zeggen vaak. Beter één keer goed sproeien, dan iedere dag een beetje.
Ja zo hebben me planten achterin ook is wat water gehad.. had de kraan nog extra open gezet onder het mom van dan kan ik hm snel weer dicht doen voor ik het vergeet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ed Tensen: Gini :petjeaf:
      Terug
      Bovenaan