Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk om even buiten te lopen met dit weer. Eindelijk die vieze hitte weg.
 
Moge Marcel en hier net een frisse onweersbui en het is heerlijk zo buiten.
 
Moge Corne en Andre.
 
Goedemorgen :koffie:
Hier zijn de straatmakers van af 7 uur bezig😱😴
 
Moge Jaap. Hier komen ze binnenkort ook voor de deur langs om bepaalde zaken te veranderen maar goed dan zijn ze wel in 1 dag klaar dus dat valt mee.
Ik weet niet eens meer wat ze komen doen eigenlijk maar ik hoef denk ik ook niet te helpen maar ik hoef enkel toe te kijken.
 
Middag allemaal en wat hebben we toch een mooi klimaat hier he:pp
Eindelijk weer naar buiten zonder dat je een hete zon op je kop hebt schijnen waardoor je denkt ik heb schaduw nodig.
 
Middag. Lunchtime. 23 graden hier en een behoorlijke wind waait hier in Hardenberg
 
Middag Albert en hier staat ook een stevige wind maar ja dat is ook wel even lekker.
 
Middag Albert en hier staat ook een stevige wind maar ja dat is ook wel even lekker.
Smiddags, nou te hard waaien is ook niet leuk, kun je niet ff de ramen tegen elkaar open zetten. Alles waait van zn plek. Er ligt hier een zwemband van buren verderop achter t huis, lag aan de weg. Effe berichtje in de buurtapp gedaan dat ze hem mogen halen.
 
Nou zo hard is de woei hier niet denk ik maar het is wel lekker verfrissend.
 
Avond allemaal.
 
Hier is het buiten 20 graden volgens Weerplaza en binnen 23,5.
 
Hier binnen ook.
Boven is het 22 graden, daar staan de airco’s nog aan.
In de huiskamer is het nu 24 graden.
Heb de ramen tegen elkaar open staan. Lekker luchten.
Het is ook lekker droog buiten. Lage luchtvochtigheid.
 
Vanmorgen om 5 uur was het 25 graden in huis dus ik alles openzetten en om 8 uur was het 22 graden en ik heb de boel dichtgedaan. Nou binnen 2-3 uur was het weer bijna 25 graden dus de warmte is er niet zomaar uit.
Maar goed ik ga zo de boel weer opengooien en morgen om 05.00 ook weer.
 
Hier ook, zal nog wel even duren voor de warmte eruit is.
Voor de warmte heben we andere oplossingen. Maar het is nu lekker buiten. Het ruikt ook lekker buiten. Staan een paar linden bomen hier.
Dat ruikt lekker.
 
Vanmorgen om 5 uur was het 25 graden in huis dus ik alles openzetten en om 8 uur was het 22 graden en ik heb de boel dichtgedaan. Nou binnen 2-3 uur was het weer bijna 25 graden dus de warmte is er niet zomaar uit.
Maar goed ik ga zo de boel weer opengooien en morgen om 05.00 ook weer.
Dat klopt John.
Met doorwaaien krijg je het maar even koel.
Als je de boel dicht maakt is het gelijk weer warm.

Hier houden we daarom met langdurige hitte de airco’s aan. Dan blijft het huis ook koel, als ze even uit staan.
Als je ze alleen steeds maar kort aanzet, dan moeten ze vol aan de bak. En dat kost meer energie.
 
Voor de warmte heben we andere oplossingen
Mocht de woning hier nog eens op de schop gaan qua verwarmen huur ik je even in hoor:deal:

Het ruikt ook lekker buiten. Staan een paar linden bomen hier.
Dat ruikt lekker.
Das leuk. Ook al druk bezig geweest met je tuin?
 
Mocht de woning hier nog eens op de schop gaan qua verwarmen huur ik je even in hoor:deal:


Das leuk. Ook al druk bezig geweest met je tuin?
Ja, heb al wel wat gedaan.

Maar moet nog wat inspiratie komen. De afgelopen weken was het alleen transpiratie.

Paar weken terug:
A8A459E1-CC92-434E-9B8B-29590A9BCC34.jpeg


Zojuist:
1B3A4FC4-D5C1-47CF-96B5-89B38B6E6ACC.jpeg
 
Waarom zien die foto’s er zo slecht uit op het forum. Je kunt ze ook niet groot bekijken…..
 
Ja, heb al wel wat gedaan.
Zit er leuk uit! En nog steeds lekker groen.
Heb je ook een andere grondsoort dan bij je vorige huis waar je rekening mee moet houden?

Maar moet nog wat inspiratie komen. De afgelopen weken was het alleen transpiratie.
Staan hier ook nog steeds wat planten die de tuin in moeten maar wou eerst wachten op wat beter weer.
 
Waarom zien die foto’s er zo slecht uit op het forum. Je kunt ze ook niet groot bekijken…..
Nou ik vindt het goede foto s maar ja dat zal aan mn leesbril van de Action liggen:juggle:
 
Zit er leuk uit! En nog steeds lekker groen.
Heb je ook een andere grondsoort dan bij je vorige huis waar je rekening mee moet houden?


Staan hier ook nog steeds wat planten die de tuin in moeten maar wou eerst wachten op wat beter weer.
Ja het is loss grond. Maar met een hoog leem gehalte. Dus wordt keihard als het droog is.
Maar wel vruchtbaar.
 
Waarom zien die foto’s er zo slecht uit op het forum. Je kunt ze ook niet groot bekijken…..
Omdat ze anders te veel ruimte in de server geven. Ik kan bijvoorbeeld ook niet mn 48mp camera gebruiken dan weigert het forum uberhaubt de foto
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ed Tensen: Gini :petjeaf:
      Terug
      Bovenaan