Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Marcel en Thea. Het koelt elke dag af in huis en het is nog 22 graden binnen dus prima.
 
Moge Corne en Andre.
 
er lijkt ergens een storing te zijn.....forum is niet voor iedereen bereikbaar momenteel....
 
er lijkt ergens een storing te zijn.....forum is niet voor iedereen bereikbaar momenteel....
Klopt. Iets met null enzo.
Maar ik kan dr nu weer op
 
Ik kan er ook weer op met Firefox wat eerst dus niet wilde.
 
Middag allemaal.
 
Ik had alleen een heel kort hikje De pagina laadde toen niet, kreeg foutmelding
 
Voorstellen zal lastig zijn maar als je een hangende hik hebt dan ben je de pineut🤣
Dat dus. De ervaring van een hangende hik is adembenemend, dat wil je geen tweede keer meemaken 😆
 
Nou ik heb er niet echt ervaring mee (gelukkig).
 
Nou ik heb er niet echt ervaring mee (gelukkig).
Met een beetje zelf discipline ben je zo van je hik af ja😂 af en toe doe ik er niets aan, vind het wel grappig. Vooral als er andere mensen zijn. Kan ik aandacht mee trekken. Dan kijk ik ze zo zielig en hulpeloos aan terwijl ik hik. Heb je de hik vragen ze dan 🤦 nee ik doe het expres ... Dan is de lol er wel af ja 😂
 
Nou ik heb er niet echt ervaring mee (gelukkig).
Ik ook niet met die hangende hik hoor.

Maar even serieus. Vroeger kwam ik er van af door aan de verkeerde kant van een kopje een beetje water te drinken. Dus niet waar je normaal drinkt aan een kopje maar zeg maar aan de overkant van het kopje. Kost veel inspanning de eerste keren en dan hoepla hop de hik weg.
 
Ik moet zeggen dat ik haast nooit de hik heb en me niet meer herinner wanneer dat was.
Hik, hik:oopss:
 
We krijgen een mail van PostNL hoe we de reis van ons pakje hebben ervaren. Ja zeg wat een domme vraag want daar waren wij toch niet bij😱
 
We krijgen een mail van PostNL hoe we de reis van ons pakje hebben ervaren. Ja zeg wat een domme vraag want daar waren wij toch niet bij😱
de reis van je pakje??? Malloten haha.
 
de reis van je pakje??? Malloten haha.
Ja ze zullen de afhandeling ermee bedoelen maar ja dit is vreemd verwoord toch. Dit was de tekst uit de mail dus:

Op 26-06-2023 heb je een pakket vanuit buiten de Benelux ontvangen die door ons werd bezorgd. Hoe heb je de reis van je pakket ervaren?
 
Op 26-06-2023 heb je een pakket vanuit buiten de Benelux ontvangen die door ons werd bezorgd. Hoe heb je de reis van je pakket ervaren?


Ben ik in de bonen als ik zeg dat het niet "een pakket die" is maar "een pakket dat" is? Dat vanuit klinkt mij ook raar in de oren in dit verband. Gewoon 'van' zou toch ook volstaan?
#Taalz**kerij terwijl ik er hier zelf soms ook een bende van maak.
 
Moge Marcel en Thea. Het koelt elke dag af in huis en het is nog 22 graden binnen dus prima.
Nou, hier is weer 25 graden geworden buiten. En binnen is het 24. Want dacht dat het niet zo warm zou worden. Dus de a/c staat uit.
Vanavond in de slaapkamer maar weer aanzetten.

Ach 1 voordeel. Heb de ramen open staan. En hier staan lindenbomen in bloei. En dat ruikt echt heel lekker!!
 
En hier staan lindenbomen in bloei. En dat ruikt echt heel lekker!!
Bij jullie ook al vol hommels?
Heel vreemd, ze zitten hier vol met hommels en er liggen er massa's op de grond onder. Ieder jaar weer.

 
Nou ik zeg toch alvast avond allemaal en buiten is het erg aangenaam.
 
Nou, hier is weer 25 graden geworden buiten. En binnen is het 24. Want dacht dat het niet zo warm zou worden. Dus de a/c staat uit.
Vanavond in de slaapkamer maar weer aanzetten.

Ach 1 voordeel. Heb de ramen open staan. En hier staan lindenbomen in bloei. En dat ruikt echt heel lekker!!
Hier was het volgens de laptop vandaag 20 max en in de kamer is het 22 graden dus prima uit te houden. Enkel wat lichtje buitjes gehad maar die waren van korte duur.
 
Hier is het ook nog middag Albert en daar zeg ik ook alvast he😉
 
Ja, middag hier nog.. buiten 20, binnen 23 graden en ik vindt het forum wat traagjes.
We hebben een reboot gehad en hier is het juist erg snel na die tijd.
 
Bij jullie ook al vol hommels?
Heel vreemd, ze zitten hier vol met hommels en er liggen er massa's op de grond onder. Ieder jaar weer.

Ik heb geen idee. Maar het is me niet opgevallen.
 
Bijen en Hommels heb ik gelukkig dit jaar nog niet veel gezien.
 
Nee dat is zo maar ja als ze binnenkomen jagen de hond en kat erachteraan en je moet steeds opletten wat er je huis binnenkomt. Ze mogen van mij aanwezig zijn en dan bij voorkeur bij de buren:DD

Ik lees dat een Hommel wel kan steken overigens:
 
Nee dat is zo maar ja als ze binnenkomen jagen de hond en kat erachteraan en je moet steeds opletten wat er je huis binnenkomt. Ze mogen van mij aanwezig zijn en dan bij voorkeur bij de buren:DD

Ik lees dat een Hommel wel kan steken overigens:
Dat heb ik hier ook, het gevaar dat de honden er naar gaan happen.

Mijn oudste hond heb ik het nog niet zien doen, maar de jongste vindt alles wat kruipt maar erg interessant. Van mier tot wants. Alhoewel een groene vlieg die op zijn rug lag te zoemen toch wel erg veel angst inboezemde 😆. Maar eigenlijk is dat gedrag wat ik naast negeren nog het liefste zie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Chat Bot: Ice78 has joined the room.
      Terug
      Bovenaan