Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom zien die foto’s er zo slecht uit op het forum. Je kunt ze ook niet groot bekijken…..
Volgens mij is dat inderdaad nieuw. Merkte het vandaag bij een andere foto. Wilde hem groter bekijken maar dat ging dus niet. Dacht dat TS de foto verkleind had maar niet dus.
 
Avond, hier ook ff gecheckt in mn topic vd Lido, foto’s kunnen idd niet meer vergroot worden na aanklikken.

en voor nu wens ik u allen een fijne avond en nacht, welterusten.
 
Volgens mij is dat inderdaad nieuw. Merkte het vandaag bij een andere foto. Wilde hem groter bekijken maar dat ging dus niet. Dacht dat TS de foto verkleind had maar niet dus.
Dat komt omdat het aquariumforum foros van 4097x3170px omzet naar een 600x465px foto. Dat is al een tijdje zo. Daarom ben ik videos van mn fotos gaan maken. 😜 Veel scherper
 
Goede morgen vanuit een lichtbewolkt Andijk
:koffie:
 
Dat komt omdat het aquariumforum foros van 4097x3170px omzet naar een 600x465px foto. Dat is al een tijdje zo. Daarom ben ik videos van mn fotos gaan maken. 😜 Veel scherper
Volgens mij is dat inderdaad nieuw. Merkte het vandaag bij een andere foto. Wilde hem groter bekijken maar dat ging dus niet. Dacht dat TS de foto verkleind had maar niet dus.
Avond, hier ook ff gecheckt in mn topic vd Lido, foto’s kunnen idd niet meer vergroot worden na aanklikken.

en voor nu wens ik u allen een fijne avond en nacht, welterusten.
Maar wat is er nu anders dan want als je een foto post kun je kiezen tussen groot en klein formaat en de kleine kun je gewoon aanklikken zie ik waardoor ze groter worden getoond.
Ik bemerk geen verschil met voorheen moet ik zeggen. In mn eigen FA heb ik vorige week nog foto s gepost en dat is niks niet anders volgens mij dan voorheen.
 
Maar wat is er nu anders dan want als je een foto post kun je kiezen tussen groot en klein formaat en de kleine kun je gewoon aanklikken zie ik waardoor ze groter worden getoond.
Ik bemerk geen verschil met voorheen moet ik zeggen. In mn eigen FA heb ik vorige week nog foto s gepost en dat is niks niet anders volgens mij dan voorheen.
Ik heb even het e.e.a. overlegd met Marcel en die geeft de volgende reactie:

pixels en grootte vd attachments zijn al maanden onveranderd….

Zelf bemerk ik ook geen verschil met enkele maanden geleden. Bij het posten van een foto kun je kiezen uit klein en groot en de kleine zijn later aan te klikken waardoor die apart openen. Ik heb vorige week in mn FA nog foto s van de Fusion gepost en dat is net als voorheen.
 
Middag allemaal en we kunnen eindelijk lekker buiten wandelen met 20 graden momenteel.
 
Middag, bewolkt, wind maar aangenaam temperatuurtje. 21.5 graden. Tijd voor een broodje met aardbeien.
 
Middag Albert.
 
Ik heb even het e.e.a. overlegd met Marcel en die geeft de volgende reactie:

pixels en grootte vd attachments zijn al maanden onveranderd….

Zelf bemerk ik ook geen verschil met enkele maanden geleden. Bij het posten van een foto kun je kiezen uit klein en groot en de kleine zijn later aan te klikken waardoor die apart openen. Ik heb vorige week in mn FA nog foto s van de Fusion gepost en dat is net als voorheen.
Klopt, ergens in december/januari merkte ik verandering op. Toen kon ik namelijk in eens mn 48mp fotos niet meer toevoegen, en zei het forum dat de foto te groot was. Vanaf toen moest ik mn fotos helemaal klein klippen tot ze pasde.

Vanaf toen is me ook wel opgevallen dat je een haarscherpe foto toe kan voegen maar het op het forum uiteindelijk pixelig word. Maar dat is echt wel een tijdje nu .

Ik heb er geen last van hoor. Liever zo dan dat het forum gaat vertragen omdat alles vol gegooid word. Er staat niet voor niets in de regels dat een foto maar een bepaald formaat mag hebben natuurlijk.
 
Middag. Auto door de wasstraat gehaald. Ziet ie er netjes uit als ie morgen naar de garage moet.
 
Mannetje die de auto eerst afspoeld stond idd te wachten, keek hem even aan.....en dacht oh ja moet raampje dicht draaien:DD De rest ging gelukkig wel goed.
Ja de rest zeg je maar heb je wel aan je open dak gedacht dan🤣
 
Hikje?.?


middag. Even aan het slopen geweest buiten bij de schuur en schutting met de verlichting enzo. Binnenkort nieuwe schutting met de buren samen. Dus alvast voorbereidingen treffen. gelijk naar de stort en hout afvoeren. Nu koffie en dan douchen.
 
Middag Albert en het forum had even een reboot.
 
Avond allemaal.
 
Goedenavond!


Ik heb zin in morgen. Er komt een pizzabakker pizza’s maken op het werk!
 
Avond.

Zojuist een mail van t ziekenhuis Hardenberg voor controle vd icd. Notabene op mn verjaardag. Gewoon door laten gaan want wie weet hoe lang het anders weer duurt
 
Avond Albert en dat is verstandig en vast goed nieuws op je verjaardag moet je maar denken.

Avond Marcel.
 
Avond Albert en dat is verstandig en vast goed nieuws op je verjaardag moet je maar denken.

Avond Marcel.
Het is een tussentijdse controle John, februari had ik de controle in Zwolle bij de cardioloog, en toen aangegeven of Hardenberg niet kon ivm de afstand, Zwolle is 3 kwartier met de auto, Hardenberg 8minuten. En ze doen hetzelfde , kijken of het apparaat nog ok is, hartfilmpje maken en gesprek met arts. Je bent meer tijd kwijt met autorijden en wachttijd dan dat ze naar je kijken.
 
Zit voetbal te kijken, Nederland -21 EK, maar het hangt weer van geluksmomenten aan elkaar.
 
Het is een tussentijdse controle John, februari had ik de controle in Zwolle bij de cardioloog, en toen aangegeven of Hardenberg niet kon ivm de afstand, Zwolle is 3 kwartier met de auto, Hardenberg 8minuten. En ze doen hetzelfde , kijken of het apparaat nog ok is, hartfilmpje maken en gesprek met arts. Je bent meer tijd kwijt met autorijden en wachttijd dan dat ze naar je kijken.
Dat scheelt zeker in tijd ja maar goed ook zo n tussencontrole kan geen kwaad en het stelt je altijd weer gerust als alles goed is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Chat Bot: Ice78 has joined the room.
      Terug
      Bovenaan