Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lees dat een Hommel wel kan steken overigens:
kunnestek
Interessant stukje. Ik had geen idee dat solitaire bijtjes, ik denk dan aan de metselbij, niet konden steken omdat de angel te zwak is. Ik heb die metselbijtjes jaarlijks op het balkon. De vorige huurders hebben een gatenkaas gemaakt van een van de muren en daar maken deze bijtjes dankbaar gebruik van.
Ze gedragen zich ook niet bedreigend, ze negeren je volkomen.
 
Avond.
Hoe heb je de reis van je pakket ervaren?
Hobbelig, donker, claustrofobisch?:DD
Bijen en Hommels heb ik gelukkig dit jaar nog niet veel gezien.
Zie hier helaas ook bijna geen bijen en vlinders al helemaal niet, alleen wat hommels. Das niet goed hoor.
Bij de open tuinen laatst gehoord van een stel die veel fruitbomen hebben, waren geen bijen te bekennen en bloemen waren niet bestoven. Zat nergens fruit aan de bomen🙁
 
Hier zojuist maar even een glasvezel abo afgesloten.
Aanleg (kabel schieten) is nu gratis en alle montagekosten ook.
Daarbij ook gratis overstap service.
 
Avond.

k hoop dat je er tevredener over gaat zijn dan ik ben. Tv beeld is soms zeer slecht alsof we terug zijn in de 80’s. Je kunt bijna de pixels tellen af en toe. Einde contract is september en dan ren ik weer naar Ziggo.
 
Avond.

k hoop dat je er tevredener over gaat zijn dan ik ben. Tv beeld is soms zeer slecht alsof we terug zijn in de 80’s. Je kunt bijna de pixels tellen af en toe. Einde contract is september en dan ren ik weer naar Ziggo.
Ik heb alleen internet. Dus niks met pixels.
 
Mogge. Het wordt weer een broeierig dagje. Hoge luchtvochtigheid 84% volgens mn weerstation
 
Middag allemaal.
 
Geneesmiddelen die ik moet gebruiken bleken plotseling niet voorhanden. Dus kreeg ik een alternatief waar ik nogal heftig op reageerde waardoor ik weer eens naar het ziekenhuis moest. Waar trouwens de juiste medicijn wél voorhanden bleek. Dus de week begon niet fijn maar....

Gisteren is onze kleinzoon geboren! Vader, moeder en de kleine maken het, evenals oma en opa, goed! Wij zijn dus gelukkige mensen!!

Dus een zeer blijde groet van ons naar u allen!
 
We krijgen een mail van PostNL hoe we de reis van ons pakje hebben ervaren. Ja zeg wat een domme vraag want daar waren wij toch niet bij😱
Het kan goed zijn dat de vraag niet van Post.nl komt. Wanneer je daarop reageert weet en heeft de afzender een nieuw werkzaam adres! Zo krijg ik met een zeker regelmaat een bericht, ook zogenaamd van Post.nl, dat er een pakje voor me klaar ligt en dat men graag wil dat ik aangeef waar het geleverd moet worden en/of varianten daarop.
 
Het kan goed zijn dat de vraag niet van Post.nl komt. Wanneer je daarop reageert weet en heeft de afzender een nieuw werkzaam adres! Zo krijg ik met een zeker regelmaat een bericht, ook zogenaamd van Post.nl, dat er een pakje voor me klaar ligt en dat men graag wil dat ik aangeef waar het geleverd moet worden en/of varianten daarop.
Dit staat er als afzender in de mail met onderstaand als toevoeging:

Deze e-mail is verzonden met afzendadres onlineservice@edm.postnl.nl.
Het laatste deel van het e‑mailadres eindigt altijd met postnl.nl. Controleer dit altijd goed.
 
Middag, nou PostNL heeft het weer voor mekaar hoor. Ik had een bestelling gedaan bij APO, zou vandaag bezorgd worden.
volgens de app en mail is de bezorging om 11.31 geweest. Maar niks, vrouw en zoon waren thuis. Dr is geen pakje geleverd. Ook niet bij de buren hier. gaat wel om een bestelling van 70€.

Eens zien wat ze erop te zeggen hebben.
misschien weer een bezorger die gewoon het pakje weer mee heeft genomen oid.
klacht neerleggen, maar of dat resultaat heeft.
 
Balen Albert en heb je goed bij en in de kliko s gekeken want af en toe hoor je de raarste verhalen.
 
Balen Albert en heb je goed bij en in de kliko s gekeken want af en toe hoor je de raarste verhalen.
Tja John. Ik heb al contact met PostNL gehad en met APO. PostNL doet niet veel voor me. Rob wel, die belde me al dat hij contact heeft gehad met PostNL. Vermoedelijk is het doosje elders in t dorp afgegeven, en ze zijn er mee bezig. Mocht het niet boven water komen gaat Rob het met mij oplossen en dient hij een claim in bij PostNl.

Gevalletje topservice van een top webwinkel.
 
Dat wordt vast goed opgelost Albert en ze geven bij APO inderdaad goede service.

Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Ha die JW en mooi dat je weer wat laat horen:thumbs:
Hoi John, ja ik heb weer een drukke week achter de rug.
Gelukkig heb ik nu ffkes wat meer tijd🙂
Hoe is het leven in het hooge noorden, nog niet weggeregend of weggewaaid?
 
Bijen en Hommels heb ik gelukkig dit jaar nog niet veel gezien.
Nee die liggen allemaal dood bij @NicoleE op de grond natuurlijk 😂
We krijgen een mail van PostNL hoe we de reis van ons pakje hebben ervaren. Ja zeg wat een domme vraag want daar waren wij toch niet bij😱
Waarschijnlijk bedoelen ze gewoon of je goed op de hoogte bent gesteld tijdens de verzending. Of ze niet in eens random voor je deur stonden denk ik. En of je niet te lang hebt moeten wachten misschien?
 
Waarschijnlijk bedoelen ze gewoon of je goed op de hoogte bent gesteld tijdens de verzending. Of ze niet in eens random voor je deur stonden denk ik. En of je niet te lang hebt moeten wachten misschien?
Zeg heb jij misschien aandelen van dat bedrijf:DD:pp
 
Hoi John, ja ik heb weer een drukke week achter de rug.
Gelukkig heb ik nu ffkes wat meer tijd🙂
Hoe is het leven in het hooge noorden, nog niet weggeregend of weggewaaid?
Nee man hier is alles rustig nadat we laatst de laatste ijsberen hebben verjaagd. Als je toch wat meer tijd hebt dan kun je ook binnenkort wel je kroketje komen halen bij me he😉
 
Ook met internet heb je van doen met pixels, of je nu wil of niet.... 🙂🙂🙂
Ach ja, de Mbits zullen uiteindelijk wel omgezet worden naar pixels.

Maar je maakt mij niet wijs, dat als je een 400 Mbit verbinding hebt. Dat je dan nog last hebt van blokken en pixels.

Dan is toch de wifi verbinding richting TV niet in orde. Beter is ook altijd om die gewoon met kabel aan te sluiten.

Als ik zie, dat ik nu met 2 koperdraadjes aan elkaar gedraaid een adsl verbinding heb. En gewoon 4K video live kan kijken zonder pixels en blokken.
Dan moet dat met glasvezel en 400 Mbit toch zeker kunnen.

Denk dus niet dat de glasvezel daar debet aan is.
 
Maar je maakt mij niet wijs, dat als je een 400 Mbit verbinding hebt. Dat je dan nog last hebt van blokken en pixels.
Dan is toch de wifi verbinding richting TV niet in orde. Beter is ook altijd om die gewoon met kabel aan te sluiten.


Denk dus niet dat de glasvezel daar debet aan is.
avond Marcel.

Dus volgens jou kan het niet? Ik zou zeggen, kom eens kijken…
alles bekabeld aangelegd, van Modem, naar Hub met Cat 5 kabel, naar Ontvanger, en met HDMI (hi-speed) naar tevee…
😉:c
 
Zeg heb jij misschien aandelen van dat bedrijf:DD:pp
Ik probeer gewoon tw beredeneren waarom hun het wilde weten 😂 het zal wel met klantenservice te maken hebben 😜 of zoals je zegt spam. Wel toevallig dat ze van een pakketje weten.
 
Avond.

k hoop dat je er tevredener over gaat zijn dan ik ben. Tv beeld is soms zeer slecht alsof we terug zijn in de 80’s. Je kunt bijna de pixels tellen af en toe. Einde contract is september en dan ren ik weer naar Ziggo.
Ik heb last van pixels sinds ik een 4k smart tv heb. Dr zit zo veel software in om alles "smooth" te laten gaan dat soms heel het beeld blokkerig word. Vooral met stromend water is dat. Op dit moment is bij mij alles draadloos via coax. Ben niet zo gek op ziggo met kpn had ik glasvezel dat kon ik rechtstreeks uit de grond mn modem in doen. Nu moet ik door heel me huis heen met 1 internet kabel voor 3 systemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: nou ja hij is er blij mee
      Terug
      Bovenaan