Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen.
 
Moge marcel.
 
Moet vandaag gaan schuren en plamuren. Daarna sausen.

Dinsdag komen de nieuwe kozijnen, dus dat muurtje moet wel netjes zijn.
 
Gelukkig is dat binnen want buiten kun je weinig doen nu. Hier harde wind en momenteel een bui. Maar ja wel aangenaam qua temperatuur.
 
Goedemorgen. Zit bij de opticien met de vrouw. Oogcontrole voor haar. De hobby uitvoeren wordt moeilijker met de dunne draadjes. Dus ze laat steekjes vallen af en toe 😉😉
 
Moge heren.
 
Zo alle klusjes gedaan en voer is in huis dus straks lekker de Tour kijken.
 
Goedemorgen, nou ja laat het goede er maar vanaf.
Na een dag volergenis vanmorgen een Voicemail bericht afgeluisterd waar we niet vrolijk van werden.
Wat was er aan de hand, gisteren vrijdag 30 juni maar eens geïnfomeerd bij de leverancier van de traplift of er al een datum bekend was van plaatsen.
Tenslotte waren er na het inmeten al 5 weken voorbij.
Maar en je verwacht het niet, de leverancier had nog geen toestemming ontvangen van de Gemeente Dordrecht, zal toch niet waar zijn dachten wij gelijk.
Dan maar de Socialedienst bellen, na een uurtje aan de telefoon (terug bellen na een 1 in te drukken werkte niet) iemand aan de lijn en na 2 keer uitgelegd te hebben kregen we onze contactpersoon. Die vertelde dat ze op 30 mei de leverancier een bevestiging hadden gestuurd dat het accoord was.
Op dat moment kwam er al een klein beetje stoom uit de oren en verbaal gaat het dan allemaal minder gezellig.
De toon maakt de muziek zeg maar.
Maar we bleven kalm, de contactpersoon zou de leverancier bellen waarop ik vroeg op mijn (valse) toon of ze er een beetje druk op wilde zetten.
Nou dat viel niet goed, snauwend kreeg ik het antwoord dat ze zelf wel wist hoe er mee om te gaan en dat ik haar niet hoefde te vertellen hoe ze moest werken.
En dan het ergste, ze verbrak gelijk de verbinding.
Niks meer gehoord tot ik vanmorgenop mijn telefoon zag dat een Privé nummer was geblokkeerd.
Dat heb ik ingesteld want je weet nooit wie er belt als er Privé wordt gebeld en ik vind het ook nog onbeschoft om onder Privé te bellen.
Vanmorgen dus het voicemail bericht afgeluisterd en inderdaad, er was iets mis gegaan, nou ja iets, alles in onze ogen.
Volgende week maar weer eens er achter aan gaan maar ben bang dat we weer 5 tot 6 weken moeten wachten en ik 2 x per dag mijn vrouw moet ondersteunen om de trap af en weer op te gaan.

Zo dat moest ik ff kwijt, had daar even zininderin.
 
Moge Tom en ja er gaat vaak iets mis en het duurt vaak erg lang. Hier binnen het gezin vele hulpmiddelen vanuit de WMO en dat het snel gaat dat kan ik niet zeggen en dan gaat er vaak nog wel het eea mis inderdaad.
Ook ben je afhankelijk van je contactpersoon en ik moet zeggen dat wij geen verkeerd persoon hebben getroffen.
 
Weer thuis, met een koppie koffie bijkomen vd schrik bij Eyewish… maar ja, de ogen en het zicht van mn lieve vrouw zijn ook belangrijk uiteraard. Dus die paar ribben uit mn lijf komen we ook wel weer overheen. Maar iets goedkoper eten op ons vakantieadres aan het Gardameer over een paar weken.
 
Weer thuis, met een koppie koffie bijkomen vd schrik bij Eyewish… maar ja, de ogen en het zicht van mn lieve vrouw zijn ook belangrijk uiteraard. Dus die paar ribben uit mn lijf komen we ook wel weer overheen. Maar iets goedkoper eten op ons vakantieadres aan het Gardameer over een paar weken.
Restaurant Brassa, geweldig en niet duur. Mooi ritje door de Brasa kloof, Tremosine. Westkant.
 
Restaurant Brassa, geweldig en niet duur. Mooi ritje door de Brasa kloof, Tremosine. Westkant.
Mwah, we zitten aan de zuidwest kant, Padenghe Sul Garda, dus het overwegen waard voor een dagtochtje.
 
Middag allemaal.
 
Middag allemaal.
Jaa middag! Zal onderhand ook eens me bed uit kruipen. Moest even bijkomen van 3 keer de wereld redden in mn dromen. Tijd voor wat koffie 🥱😴 ben ik de enige hier die bij moet komen van zn slaap? Echt nachtrust kan ik het soms niet noemen.
 
Goede morgen vanuit een regenachtige Andijk
 
Nou Don misschien moet je jezelf aan het bed vastmaken dan kun je er niet uit om de wereld te redden:DD
 
Mwah, we zitten aan de zuidwest kant, Padenghe Sul Garda, dus het overwegen waard voor een dagtochtje.
Het is een aardig ritje maar dan heb je ook wat. Schitterend om de Brasakloof door te rijden, wel opletten kan op de meeste plaatsen maar 1 auto naar beneden of boven. Maar uitwijk plekken genoeg. In plaatje Pieve zitten ook een paar leuke restaurantjes die niet duur zijn.
 
Middag, F1 sprint qualy gezien, Max is echt weer on fire. Nu ff de Tour kijken tot half 5 en dan de Sprintrace. Lekker sportweekend, en komende weken zo.
 
En na de Tour gaat bijna de MotoGP weer los met echte motorsport Albert😉
Ik hoop dat Pogacar de Tour wint maar ja die is niet 100% fit dus dat zie ik nog niet gebeuren.
 
En na de Tour gaat bijna de MotoGP weer los met echte motorsport Albert😉
Ik hoop dat Pogacar de Tour wint maar ja die is niet 100% fit dus dat zie ik nog niet gebeuren.
Laat de F1 liefhebbers ook even in hun waarde aub.. ik doe ook niet denigrerend over de andere motorsport John…

kijk ze hebbem het allemaal over de hegemonie van Max En Red Bull….. ook Huiloton zeurt altijd,maar je zag vandaag ook weer dat de Ferrari’s en Mercedessen het niet voor elkaar hebben. Dus zij doen iets niet goed, en RB gewoon wel.
max gaat bij de quali gewoon vooraan staan en zet de auto ff 2 minuten uit en start hem dan zelf weer .

vandaag weer een Nederlands talent overleden op Spa met een junior race. Zag de crash, maar dan snap ik niet dat ze gereden hebben daar want je zag niet veel door de regen en de spray.
 
Laat de F1 liefhebbers ook even in hun waarde aub.. ik doe ook niet denigrerend over de andere motorsport John…

kijk ze hebbem het allemaal over de hegemonie van Max En Red Bull….. ook Huiloton zeurt altijd,maar je zag vandaag ook weer dat de Ferrari’s en Mercedessen het niet voor elkaar hebben. Dus zij doen iets niet goed, en RB gewoon wel.
max gaat bij de quali gewoon vooraan staan en zet de auto ff 2 minuten uit en start hem dan zelf weer .

vandaag weer een Nederlands talent overleden op Spa met een junior race. Zag de crash, maar dan snap ik niet dat ze gereden hebben daar want je zag niet veel door de regen en de spray.
The show must go on... Blijven dare devils, op zulke snelheden kickt zelfs mn hoogtevrees nog in, ik doe het niet na
 
Laat de F1 liefhebbers ook even in hun waarde aub.. ik doe ook niet denigrerend over de andere motorsport John…

kijk ze hebbem het allemaal over de hegemonie van Max En Red Bull….. ook Huiloton zeurt altijd,maar je zag vandaag ook weer dat de Ferrari’s en Mercedessen het niet voor elkaar hebben. Dus zij doen iets niet goed, en RB gewoon wel.
max gaat bij de quali gewoon vooraan staan en zet de auto ff 2 minuten uit en start hem dan zelf weer .

vandaag weer een Nederlands talent overleden op Spa met een junior race. Zag de crash, maar dan snap ik niet dat ze gereden hebben daar want je zag niet veel door de regen en de spray.
Daar sla je de spijker op de kop en de F1 is niet spannend meer en in 95% van de races kun je de winnaar al voor de wedstrijd op het podium plaatsen. Ooit was de F1 leuk om naar te kijken maar de laatste jaren is dat niet meer zo en ja dat zeggen veel mensen. Het is jammer maar niet anders. Niks denigrerends dus maar enkel de waarheid.
Zodra er aan de kop weer spanning is met leuke inhaalmomenten dan ga ik weer kijken maar nu heeft de winnaar vaak een straatlengte voorsprong en zit er tussen nummer en en nummer 10 wel 1 minuut verschil en dan is de spanning ver weg.

Dat hebben we ooit ook gezien in de Superbikes met Rea en de Kawa maar daar heeft de organisatie gelukkig snel ingegrepen en Rea heeft nu moeite om het podium te halen.

Max doet net of hij zo geweldig is maar zet maar eens Hamilton of Leclerc in zijn auto en die doen het met de RB niks minder verwacht ik en ja zo zie je wat een auto kan doen.
Maar goed ik hoop dat we ooit nog weer de oude tijden in de F1 gaan zien want ja toen kon je praten over spannende races.
Maar ieder zn ding en de een kijkt F1, de ander Moto GP en weer een ander skelters
😉

Heel triest inderdaad van die 18 jarige en het bewijst maar weer hoe gevaarlijk racen kan zijn.
 
Nou zwaar slot van de etappe maar een leuke finish met UAE als winnaar. Twee broers die als nummer 1 en 2 over de finish komen zie je niet vaak.
 
Goedemorgen. Zit bij de opticien met de vrouw. Oogcontrole voor haar. De hobby uitvoeren wordt moeilijker met de dunne draadjes. Dus ze laat steekjes vallen af en toe 😉😉
Niks dunne draadjes, kan ze straks je beter in het oog houden! 🙂🙂😉
 
Middag Ben op deze grijze middag maar met aangename temperaturen en droog. De dag begon met wat regen maar het is nu lekker om een stukje te wandelen.

En ja laat ik gelijk iedereen alvast een fijne avond toewensen.
 
Omdat we verblijd zijn met een kleinzoon hebben we tijdelijk een logé. Het is een, zoals de foto toont, zeer waakzame lease hond. Hij heet dan ook Rover.

Rover en ik groeten jullie.

IMG_20230701_173716.jpg
 
Dag Rover en Ben. En gefeliciteerd met jullie kleinzoon.
 
Avond allemaal🙂
Ben weer terug van een onverwacht dagje LFS toeren, met als afsluiter de Maanvis in Nijmegen. Ben thuis gekomen met een mooi legertje kuhli's:smitten:
 
Van harte Ben met jullie kleinzoon.

Avond allemaal🙂
Ben weer terug van een onverwacht dagje LFS toeren, met als afsluiter de Maanvis in Nijmegen. Ben thuis gekomen met een mooi legertje kuhli's:smitten:
Zo dan zal je heel wat kilometers gefietst hebben vandaag zeg:DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      triple: Laat je nie van de wijs brengen John jij kan daar ook niets aan doen dat je interne klok zo...
      Terug
      Bovenaan