Goedemorgen.
Restaurant Brassa, geweldig en niet duur. Mooi ritje door de Brasa kloof, Tremosine. Westkant.Weer thuis, met een koppie koffie bijkomen vd schrik bij Eyewish… maar ja, de ogen en het zicht van mn lieve vrouw zijn ook belangrijk uiteraard. Dus die paar ribben uit mn lijf komen we ook wel weer overheen. Maar iets goedkoper eten op ons vakantieadres aan het Gardameer over een paar weken.
Mwah, we zitten aan de zuidwest kant, Padenghe Sul Garda, dus het overwegen waard voor een dagtochtje.Restaurant Brassa, geweldig en niet duur. Mooi ritje door de Brasa kloof, Tremosine. Westkant.
Waarom heb ik de indruk dat de sociale dienst alleen maar asociaal is 😐 wat een wereld leven we ook in. Gelukkig zijn we niet allemaal zo he tom!Socialedienst bellen
Jaa middag! Zal onderhand ook eens me bed uit kruipen. Moest even bijkomen van 3 keer de wereld redden in mn dromen. Tijd voor wat koffie 🥱😴 ben ik de enige hier die bij moet komen van zn slaap? Echt nachtrust kan ik het soms niet noemen.Middag allemaal.
Het is een aardig ritje maar dan heb je ook wat. Schitterend om de Brasakloof door te rijden, wel opletten kan op de meeste plaatsen maar 1 auto naar beneden of boven. Maar uitwijk plekken genoeg. In plaatje Pieve zitten ook een paar leuke restaurantjes die niet duur zijn.Mwah, we zitten aan de zuidwest kant, Padenghe Sul Garda, dus het overwegen waard voor een dagtochtje.
Laat de F1 liefhebbers ook even in hun waarde aub.. ik doe ook niet denigrerend over de andere motorsport John…En na de Tour gaat bijna de MotoGP weer los met echte motorsport Albert😉
Ik hoop dat Pogacar de Tour wint maar ja die is niet 100% fit dus dat zie ik nog niet gebeuren.
The show must go on... Blijven dare devils, op zulke snelheden kickt zelfs mn hoogtevrees nog in, ik doe het niet naLaat de F1 liefhebbers ook even in hun waarde aub.. ik doe ook niet denigrerend over de andere motorsport John…
kijk ze hebbem het allemaal over de hegemonie van Max En Red Bull….. ook Huiloton zeurt altijd,maar je zag vandaag ook weer dat de Ferrari’s en Mercedessen het niet voor elkaar hebben. Dus zij doen iets niet goed, en RB gewoon wel.
max gaat bij de quali gewoon vooraan staan en zet de auto ff 2 minuten uit en start hem dan zelf weer .
vandaag weer een Nederlands talent overleden op Spa met een junior race. Zag de crash, maar dan snap ik niet dat ze gereden hebben daar want je zag niet veel door de regen en de spray.
Daar sla je de spijker op de kop en de F1 is niet spannend meer en in 95% van de races kun je de winnaar al voor de wedstrijd op het podium plaatsen. Ooit was de F1 leuk om naar te kijken maar de laatste jaren is dat niet meer zo en ja dat zeggen veel mensen. Het is jammer maar niet anders. Niks denigrerends dus maar enkel de waarheid.Laat de F1 liefhebbers ook even in hun waarde aub.. ik doe ook niet denigrerend over de andere motorsport John…
kijk ze hebbem het allemaal over de hegemonie van Max En Red Bull….. ook Huiloton zeurt altijd,maar je zag vandaag ook weer dat de Ferrari’s en Mercedessen het niet voor elkaar hebben. Dus zij doen iets niet goed, en RB gewoon wel.
max gaat bij de quali gewoon vooraan staan en zet de auto ff 2 minuten uit en start hem dan zelf weer .
vandaag weer een Nederlands talent overleden op Spa met een junior race. Zag de crash, maar dan snap ik niet dat ze gereden hebben daar want je zag niet veel door de regen en de spray.
Niks dunne draadjes, kan ze straks je beter in het oog houden! 🙂🙂😉Goedemorgen. Zit bij de opticien met de vrouw. Oogcontrole voor haar. De hobby uitvoeren wordt moeilijker met de dunne draadjes. Dus ze laat steekjes vallen af en toe 😉😉
Zo dan zal je heel wat kilometers gefietst hebben vandaag zegAvond allemaal🙂
Ben weer terug van een onverwacht dagje LFS toeren, met als afsluiter de Maanvis in Nijmegen. Ben thuis gekomen met een mooi legertje kuhli's
Idd een heul eind met een gemotoriseerde fiets met 4 wielen🤣Van harte Ben met jullie kleinzoon.
Zo dan zal je heel wat kilometers gefietst hebben vandaag zeg
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.