Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie sprintrace waar weer genoeg gebeurde door de regen. En later de opdrogende baan. Lekker veel actie, met een er boven iedereen bovenuit komende Max V. Duurde een paar bochten toen de orde was hersteld. Daarachter was t wiel aan wiel, en af en toe een oei momentje. Maar geen schades gereden. Hoop dat het morgen ook dit weer is.
 
Avond Albert en het ging daar net iets harder dan bij de Tour dus😉
 
Goedenavond.

Zo hier is alles ook gereed voor de nieuwe kozijnen.

Alleen nog een plintje aanbrengen.

D4F5026B-967D-4ED3-BE17-B34198178420.jpeg

27512284-7013-403D-AC34-012853B7EE28.jpeg

E874E167-B8BC-40B1-9E74-9012D1FC6B2E.jpeg
 
Ik weet niet hoor. Maar waarom kan ik geen miniaturen meer posten??
 
Test:
 

Bijlagen

  • IMG_20230622_144841048_HDR.jpg
    IMG_20230622_144841048_HDR.jpg
    396.6 KB · Weergaven: 34
Ik weet niet hoor. Maar waarom kan ik geen miniaturen meer posten??
Werkt prima hoor Marcel. Na uploaden doe ik niks en dan is hij klein en als je hem groot wil klik je op opties.
 
Test.
😉IMG_2733.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Werkt prima hoor Marcel. Na uploaden doe ik niks en dan is hij klein en als je hem groot wil klik je op opties.
Test hier mislukt John…. Heb echt MINIATUUR aangeklikt, maar wordt groot geplaatst! Beheer rechten misschien jij?
 
Miniatuur is ook hier geen miniatuur meer.
 
Via bewerken kan ik hem ook niet in miniatuur krijgen in je post Albert dus dat is raar. Maar even op de eigenaar wachten.
 
Sinds de foto kwaliteit omlaag is gezet werkt de miniatuur ook niet meer dat viel me wel op ja, maar je kan de foto zelf kleiner maken toch? IMG_20230701_211532.jpgIMG_20230701_211634.jpgIMG_20230701_211737.jpg
Voor de wijsneusen onder ons ja dit is een bericht over een foto van een bericht in een foto van een bericht die over een foto van een bericht gaat in een foto van het bericht.

Je kan links onder in zien hoe mijn prachtige fotos geweigerd worden door het forum omdat ze te groot zijn 😂
 
Laatst bewerkt:
Het heeft de aandacht van de eigenaar inmiddels dus graag even geduld🙂
 
Het heeft de aandacht van de eigenaar inmiddels dus graag even geduld🙂
Ik heb gewoon kleine fotos toch? Volgens mij werkt dat wel... We zien wel 😄 laat maar weten wat er veranderd. Ik ben wel benieuwd. Heb niet ergens last van.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.

Hier is het lekker fris met 15 graden buiten.
De ramen open gezet, even lekker doorwaaien.
Gisteren was het erg benauwd hier, dus niet laten doorwaaien.
 
Moge Marcel en hier is het ook 15 graden met zon en een stevige wind. Prima weertje zo tot de kerst.
 
Mogge, ik vindt dr ook wat van, van dat kille weer. Liever de warmte weer. Lekker in de korte broek lopen. Maar om de vrede te bewaren mag dit een dag of 2 zo blijven.
 
[SUP]Goedemorgen[/SUP]
[SUP]:koffie:[/SUP]
IMG_20230525_142310.jpg

Test lijkt inderdaad niet goed te werken de miniatuur optie
 
Mogge, leuk begin vd zondag met een mailtje van Essent. komt €850 retour naar ons, teveel betaald als voorschot. Of te weinig verbruikt/teveel opgewekt, hoe je t maar bekijkt. Toch lekker 16 zonnepanelen en een hybride watmtepomp die zn werk goed doet.
 

Mogge, leuk begin vd zondag met een mailtje van Essent. komt €850 retour naar ons, teveel betaald als voorschot. Of te weinig verbruikt/teveel opgewekt, hoe je t maar bekijkt. Toch lekker 16 zonnepanelen en een hybride watmtepomp die zn werk goed doet.
Dus u krijgt al u ribben weer terug sinds uw bezoek aan de brillen dokter :engel:😉:DD
 
[SUP]Goedemorgen[/SUP]
[SUP]:koffie:[/SUP]
Bekijk bijlage 362146
Test lijkt inderdaad niet goed te werken de miniatuur optie
Wie is die vreemde man voor de ramen daar dan:DD
Ik heb dat van de miniatuur gemeld en daar kijkt de eigenaar naar verder.

Dan zeg ik alvast middag allemaal.
 
Wie is die vreemde man voor de ramen daar dan:DD
Ik heb dat van de miniatuur gemeld en daar kijkt de eigenaar naar verder.

Dan zeg ik alvast middag allemaal.
Baal betrapt 😱😉
Die man heeft zon omvang die is niet klein te krijgen 🤣😉
 
Baal betrapt 😱😉
Die man heeft zon omvang die is niet klein te krijgen 🤣😉
Ach Jaap ik wist hoe je eruit zag hoor van foto s uit het verleden bij de verhuizing van Ton zijn bak (als ik het goed heb)😉
 
Het zou fout zijn om waakzaamheid te verwarren met alertheid om een mogelijk voedsel aanbod. Onze lease hond lijkt wat dat aangaat op mij.

De foto is mede als test bedoelt in regenstelling tot mijn groet. Goedemiddag allemaal!

IMG_20230702_124903.jpg

Dit zou dus een miniatuur (foto) moeten zijn...
 
Ach wat een blik Ben en hoe oud is hij of zij?
 
We gaan maar de Tour kijken want die is alweer op de tv.
 
Nou veel plezier Albert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: ach ik laat ze lekker kletsen Rinzo
      Terug
      Bovenaan