Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
avond Marcel.

Dus volgens jou kan het niet? Ik zou zeggen, kom eens kijken…
alles bekabeld aangelegd, van Modem, naar Hub met Cat 5 kabel, naar Ontvanger, en met HDMI (hi-speed) naar tevee…
😉:c
Ik geloof geheid dat je er last van heb. Maar dat kan niet door een glasvezel verbinding komen.
Dan moet er toch ergens iets niet goed gaan.
Kan ook buiten jou huis liggen.
Of iets met software in een van kastjes.

Want als ik hier met m’n krakke mikkige koper aansluiting toch nog krap 200 mbit eruit krijg.
En 4K zonder blokken.
Dan moet dat met glas echt veel beter kunnen.

F3213A21-4FC6-444B-9EF3-7A7D4566C310.jpeg
E4CEF2DB-CF05-426F-AABE-F437604038DE.jpeg
F3213A21-4FC6-444B-9EF3-7A7D4566C310.jpeg
E4CEF2DB-CF05-426F-AABE-F437604038DE.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor ministuur foto’s zijn wel groot………

Tot 3x toe ministuur gekozen. Eerst met alle invoegen.
Daarna los…….raar.
 
Voor ministuur foto’s zijn wel groot………

Tot 3x toe ministuur gekozen. Eerst met alle invoegen.
Daarna los…….raar.
Ja ik krijg ze ook met bewerken niet klein maar goed ik kan ze nu wel goed zien zonder leesbril:DD:DD
 
Goedemorgen deze morgen.
Maak er maar weer een gezellige dag van.
 
Goede morgen vanuit een ☀️ Andijk
Eerst maar eens kranten en koffie.
 
Moge Jaap en ik heb hier onderhoud aan de Fusion klaar en de Sluierbak ververst.
 
Goedemorgen allemaal🙂
Moge Jaap en ik heb hier onderhoud aan de Fusion klaar en de Sluierbak ververst.
Oeh, de sluierbak ververst. Heb je dan nieuwe sluiers in de bak gedaan of heb je de bak naar buiten gegooid en er een nieuwe neergezet:DD
 
Goedemorgen allemaal🙂

Oeh, de sluierbak ververst. Heb je dan nieuwe sluiers in de bak gedaan of heb je de bak naar buiten gegooid en er een nieuwe neergezet:DD
Moge JW en je kent me dus die staat nu buiten te wachten op een flinke plens regen zodat hij weer wordt gevuld.
 
Jaap @flipper34 uit Andijk.
Leuk plaatsje, kop van Noord-Holland.
Jaren geleden paar keer geweest voor een workshop modelbouw door Jaap Vriend (modelbomen maker), Ron v.d. Broek (slager) en Henk Groen (uit Groningen)
Was wel een flink eindje rijden vanuit Dordrecht maar het was de moeite waard.
 
Ik kan wel met mosterd na de maaltijd komen maar laat ik er maar een goeie middag gewenst van maken voor jullie. Heb nog geen gele kaart die kan ik nog wel gebruiken 😂 @jessicapilon scheids?
 
Middag vis verkoper was weer terug op het plein
Gelijk een paar porties kibbeling gescoord
Lekker lunchen met 1 portie 😉
 
Middag Jaap en wij hebben woensdag kibbeling gegeten.
 
Middag, nou het vermiste pakketje van APO is gevonden, leve Facebook groep van het dorp. oproepje gedaan en vanmorgen berichtje. 100mtr verderop in andere straat, wel op nr 60. Dus dat is weer opgelost.
 
Middag Albert en ja soms zijn die groepen handig en zo heb ik ooit mn sleutels weer gekregen.
 
Middag Albert en ja soms zijn die groepen handig en zo heb ik ooit mn sleutels weer gekregen.
Blijft raar John, adres en huisnr kloppen precies, denk dat de chauffeur geen zin meer had.

zo ff naar dhz winkel voor verfspullen en ff langs moeders voor een bezoekje. Maar eerst F1 kijken poosje.
 
Middag, nou het vermiste pakketje van APO is gevonden, leve Facebook groep van het dorp. oproepje gedaan en vanmorgen berichtje. 100mtr verderop in andere straat, wel op nr 60. Dus dat is weer opgelost.
Middag
Mooi dat het terecht is Albert
bezorger is waarschijnlijk aan een nieuwe bril toe
Hier kon er 1 ook al niet goed lezen in plaats van nr 34 werd het bezorgt op nr 4 wel weer in de zelfde straat en stom toeval misschien ook een pakket van de Apo
 
Goedemiddag allen

Blijft raar John, adres en huisnr kloppen precies, denk dat de chauffeur geen zin meer had.
Hier was laatst ook een (brievenbus)pakket kwijt. Ook zo'n 70 euro aan spullen erin. Verkoper verzocht tot na het weekend af te wachten. Als het dan nog niet boven water was zou hij het opnieuw opsturen maar dan aangetekend. Dag erna lag het pakje alsnog in mijn brievenbus. Er zijn ook nog eerlijke mensen op deze wereld.

Ik vermoed zoals vaker gebeurd is, in de straat hierachter bezorgd.
 
Die bezorgers hebben tientallen adressen per dag dus ja dan kunnen ze een keer zich vergissen in de straat of een nummer verkeerd lezen. Fouten maken we allemaal maar ja je baalt wel.
 
Blijft raar John, adres en huisnr kloppen precies, denk dat de chauffeur geen zin meer had.

zo ff naar dhz winkel voor verfspullen en ff langs moeders voor een bezoekje. Maar eerst F1 kijken poosje.
Ach ik heb op mijn vorige adres wel eens een postbezorger gezien, die de poststukken echt op 4 cm van zijn ogen moest houden.
Dus zelfs een steke blinde kan bezorger worden.
Dannis het niet raar, dat het wel eens ergens anders terrecht komt.

Of het was een brieven fetisjist, dat kan ook natuurlijk………
 
Avond luitjes.
 
Straks de zoon Even een taxi geven. Poolparty van zn werk op de camping. Voordeel van een 5 sterren camping, die hebben zelf de faciliteiten voor een personeelsfeest.
 
Ik ben geen kampeerder maar als ze daar paaldanseressen hebben dan ga ik het toch nog een keer overwegen🤣:pp
Ze hebben wel een Giga Konijnenhol.misschien dat ze daar ook wel paaldansen..
 
Ze hebben wel een Giga Konijnenhol.misschien dat ze daar ook wel paaldansen..
Aha, ik heb daar weleens van gehoord en dat zijn de dancing rabbits als ik het goed heb:DD
 
Down the rabit hole is toch wel een stukje uit de buurt.
🙂 Hier in het vechtdal, op 1km van waar ik geboren ben hebben wij de Beerze Bulten. Wereldberoemd in anederland en Duitsland.
 
Goedemorgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: nou ja hij is er blij mee
      Terug
      Bovenaan