Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja zo hebben me planten achterin ook is wat water gehad.. had de kraan nog extra open gezet onder het mom van dan kan ik hm snel weer dicht doen voor ik het vergeet
Ach, ze hebben mij vroeger ook eens midden in de nacht van bed gelicht.
Had de slang wel terug in de garage gelegd, maar de kraan niet dicht gedraait.
Dus slang geknapt, garage blank.
Mocht ik midden in de nacht helpen de boel droog te maken.
 
Ach, ze hebben mij vroeger ook eens midden in de nacht van bed gelicht.
Had de slang wel terug in de garage gelegd, maar de kraan niet dicht gedraait.
Dus slang geknapt, garage blank.
Mocht ik midden in de nacht helpen de boel droog te maken.
Het heeft hier donderdag de hele dag geregend en het gras groeit weer.
Maar zoiets is me hier enkele jaren geleden met de vijver gebeurd. Ik zette de filter aan, kom de volgende avond terug van mijn vriendin en zie dat de vijver half leeg is... was die filter uitgelopen (dan kwam coorna en moest de laatste 3 zomers thuis blijven en nu krijg ik hem niet meer aan)... 😳😳
ik heb niet slecht gekeken toen en was dagen lang bezig met water aan te vullen in de vijver! 😱

Ik voel me al iets minder eenzaam in mn sulligheid vandaag tx haha
 
Goedemiddag v
 
Middag Albert en dat was de TT alweer en met de zon en zo n 190000 bezoekers weer geslaagd denk ik.
 
Dag John. K heb ook ff gekeken, op NPO1 zenden ze elk jaar uit.
 
Ja klopt zag het ook even maar heb verder op Ziggo gekeken. Uitslag zal op beide zenders wel hetzelfde zijn denk ik😉
 
Hier met een paar maand ook weer Ziggo in huis. Ben klaar met dat Caiway…… af en toe het idee dat ik terug in de jaren 70 ben met de beeldkwaliteit…. En dan zeggen ze dat glasvezel zo goed is, ja met internetsnelheid, maar verder niet. En Klantvriendelijkheid kennen ze ook niet!
 
Eens ff kijken of @NicoleE nog in beeld komt bij de NOS bij het Nk wielrennen daar in de stad. 🙂😎
 
Eens ff kijken of @NicoleE nog in beeld komt bij de NOS bij het Nk wielrennen daar in de stad. 🙂😎
Nee, ik ben extra op de markt op een terrasje gaan zitten zodat jullie je niet rot zouden schrikken zodra ik in beeld kwam. Of eigenlijk deed ik dat voor de renners zodat ze niet te erg afgeleid zouden worden door mijn aanwezigheid. Maar dat laatste was wel moeilijk om toe te geven.
 
Nee, ik ben extra op de markt op een terrasje gaan zitten zodat jullie je niet rot zouden schrikken zodra ik in beeld kwam. Of eigenlijk deed ik dat voor de renners zodat ze niet te erg afgeleid zouden worden door mijn aanwezigheid. Maar dat laatste was wel moeilijk om toe te geven.
We zaten juist allemaal voor de buis, startklaar om op te springen om te klappen en juigen als we jou zagen 😁 gaan de renners niet alleen maar harder rennen? 😁
 
Ik voel me al iets minder eenzaam in mn sulligheid vandaag tx haha
Nee, kan gebeuren. 😊
En net eergisteren nog even een fles Dettol in auto uitgelopen toen ik aan het rijden was. 😳😳
 
Nee, kan gebeuren. 😊
En net eergisteren nog even een fles Dettol in auto uitgelopen toen ik aan het rijden was. 😳😳
Ik ben net iets te vaak weg gekomen met me stommiteiten. Had net een muziekje op gedaan van een spel wat ik vroeger speelde. Ik draaide me hoofd naar mn telefoon en 5 seconden later dacht ik chips heb me spel aan laten staan. Iets met kortetermijngeheugen enzo 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: Tig
Avond allemaal en vandaag is de warmste dag hier en gelukkig de laatste met deze hitte. Tenminste de komende 14 dagen dus dan kunnen we weer bijtanken.
Momenteel heeft zelfs de coolingfan op de zeewaterbak moeite om de temp onder de 26 te houden.
 
Avond allemaal en vandaag is de warmste dag hier en gelukkig de laatste met deze hitte. Tenminste de komende 14 dagen dus dan kunnen we weer bijtanken.
Momenteel heeft zelfs de coolingfan op de zeewaterbak moeite om de temp onder de 26 te houden.
Dat lag niet aan mij dus! Al die cijfers zeggen me toch niets meer. Ik volg gdt dan krijg ik genoeg weerbericht mee 😂

@NicoleE bij mij is het zelfs 27.5 maar binnen merk ik het niet. Buiten voelde net wel ff als een oven. Vervolgens als een maloot aan het zagen gegaan dat leerde ik snel af. Straks verder😁
 
Dat lag niet aan mij dus! Al die cijfers zeggen me toch niets meer. Ik volg gdt dan krijg ik genoeg weerbericht mee 😂

@NicoleE bij mij is het zelfs 27.5 maar binnen merk ik het niet. Buiten voelde net wel ff als een oven. Vervolgens als een maloot aan het zagen gegaan dat leerde ik snel af. Straks verder😁
Hier ook 27,6 binnen, slaapkamer iets koeler.
Heb er geen last van vandaag, niet zo benauwd als eerdere dagen. Ik kom af en toe paar minuutjes buiten om de pup te laten plassen maar ben dan ook weer gauw binnen. Gelukkig schaduw voor de deur.

Maar als John de temp. van de zeewaterbak amper onder de 26 graden kan houden met de koelventilatoren, dan vermoed ik dat het daar binnen nu 28-29 is en John was de hele week zo optimistisch dat het maar 23-24 binnen was. Valt dat vandaag dus even tegen voor hem.
 
Avond. 30gr buiten en een heel klein zuchtje wind gezien aan de kastanjebomen hiervoor. Fluitende merel in de tuin.
lekker eten gehad, broodtrommel gevuld en morgen weer aan de nieuwe werkweek beginnen.
 
Maar als John de temp. van de zeewaterbak amper onder de 26 graden kan houden met de koelventilatoren, dan vermoed ik dat het daar binnen nu 28-29 is en John was de hele week zo optimistisch dat het maar 23-24 binnen was. Valt dat vandaag dus even tegen voor hem.
Het was de hele week 24 inderdaad maar vandaag 26 in de kamer. De bak wordt met de felle led extra snel warm. 100W op een bakje van 60cm breed warmt snel op.
Maar ja ik zag net de voorspelling en morgen is het 8-9 graden koeler dan vandaag en de warmte ga ik voor het naar bed gaan uitzwaaien🤣
 
Het was de hele week 24 inderdaad maar vandaag 26 in de kamer.
Bizar hoe dat op 1 dag kan oplopen. Hier gaat het altijd heel gestaag.
Maar kijk net op de thermometer en zie dat het nu 27,7 is. Nog steeds geen last van maar natuurlijk wel blij dat de temperatuur overdag gaat zakken.


De bak wordt met de felle led extra snel warm
Snap het. Geen idee dat daar zoveel watt boven hangt 😲
 
. De bak wordt met de felle led extra snel warm. 100W op een bakje van 60cm breed warmt snel op.
kun je die lamp niet wat minder uur per dag aan doen dan met die hitte? Of sterven dan gelijk de koralen af… geen verstand van Zeewaterbakken.
 
Ja dat kan Albert of wat minder licht maar tijdelijk tot 26-27 kan wel hoor. Gister was de temp nog netjes 25 en dat is de normale temp voor de bak. Verwarming staat ook op 25 graden.
Nu de zon uit de kamer is zakt de temp gelijk in de kamer en hier is het nu 25,5 en in de zeewaterbak 25.7.
 

Elders las ik dat het om zo'n 90 mensen zou gaan. Als ze toch met massa's in belabberde toestand binnenkomen, als de toeschouwers onwel worden... is het dan niet verstandig een wedstrijd stil te leggen?

Ik begrijp dat soort dingen echt niet, maar misschien ben ik op dat gebied wat wereldvreemd.
 
En jeu... wilde de honden uit gaan laten, zie ik dat het nog steeds 31 graden is 🙄
 
Avond. 30gr buiten en een heel klein zuchtje wind gezien aan de kastanjebomen hiervoor. Fluitende merel in de tuin.
lekker eten gehad, broodtrommel gevuld en morgen weer aan de nieuwe werkweek beginnen.
Heel veel succes alvast met de nieuwe werkweek. Ben blij dat iemand de boel nog draaiend houd! 😄💪
 
Ja,
Heel veel succes alvast met de nieuwe werkweek. Ben blij dat iemand de boel nog draaiend houd! 😄💪
nog 6 weken tot de vakantie. Gelukkig werk ik maar 30u per week. En volgende week vrijdag denk ik maar vrij te nemen, dan krijgt de zoon z’n propedeuse HBO-ICT uitgereikt.
 
Ja,

nog 6 weken tot de vakantie. Gelukkig werk ik maar 30u per week. En volgende week vrijdag denk ik maar vrij te nemen, dan krijgt de zoon z’n propedeuse HBO-ICT uitgereikt.
30 is een prima aantal uren. Heb 40 vrij pittig gevonden toen ik fulltime werkte, en op het moment merk zelf ook met al mn afspraken door de weeks en mn overprikkeling, ik mn lege woensdag vaak erg kan waarderen. Dus groot gelijk 😄

Gefeliciteerd met je zoon! Hele prestatie! Lekker gewilde functie in de maatschappij van tegenwoordig. Weet hij wat hij er mee wilt doen?
 
Hij heeft nog steeds Robotica en Gaming in zn pakket. Dus 1 van die 2 zal het worden. Al denk ik dat je met Robotica verder komt in de industriële wereld. Robots heb je bijna overal tegenwoordig. Maar hij is net klaar met zn 1e jaar dus kan het nog wel eens switchen.
 
Hij heeft nog steeds Robotica en Gaming in zn pakket. Dus 1 van die 2 zal het worden. Al denk ik dat je met Robotica verder komt in de industriële wereld. Robots heb je bijna overal tegenwoordig. Maar hij is net klaar met zn 1e jaar dus kan het nog wel eens switchen.
Gaming niet onderschatten hoor 😄 dagelijks gamen miljoenen msschien miljarden mensen. Grote doelgroep en kan heel veel geld in rond gaan 😄 op het spel fortnite bijvoorbeeld hebben ze op hun piek 200 miljoen mensen online gehad tegelijkertijd en dagelijk 8.3 miljoen spelers. Die zitten tegenwoordig allemaal op roblox volgens mij. Vol met micropayments, geld witwassen en pedofilie. Nooit je kind laten spelen dat spel. Levens gevaarlijk zonder grap
 
En dat is nou net een spel wat hij haat (gelukkig). Hij is meer van Minecraft.
 
Goedemorgen allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ed Tensen: Gini :petjeaf:
      Terug
      Bovenaan