Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier net even buiten de planten water gegeven. Maar het is broeierig warm buiten.
 
Vee? Wat voor vee heb je nog meer allemaal dan! Een hondje en? Ik zal mn katten eens vee gaan noemen. Ag grazen kunnen die beesten wel 😁
Volgens mij 1 stuks grootvee. En een stuks kleinvee.

En nog pluimvee. Maar dat blijft binnen.
 
Jaa ik was even van huis he dat is duidelijk, mn quest naar elsenproppen is geslaagd. Zie hieronder mn avontuur in een filmpje😁
Voor de vogelliefhebbers geluid aan 😄
 
Vee? Wat voor vee heb je nog meer allemaal dan! Een hondje en? Ik zal mn katten eens vee gaan noemen. Ag grazen kunnen die beesten wel 😁
De honden noem ik vee. Ik zeg ook wel eens dat ik ze een slinger ga geven. = rondje met ze lopen.
Hier net even buiten de planten water gegeven. Maar het is broeierig warm buiten.
net, half 11 nog 28 graden. Idioot gewoon. Toch maar deur en ramen open voor ventilatie.
vreselijk langzaam mijn rondje gelopen met de honden en toch de haren in mijn nek kletsnat. Nou ja, ik heb tenminste nog haren.

Volgens mij 1 stuks grootvee. En een stuks kleinvee.

En nog pluimvee. Maar dat blijft binnen.
nou ja groot, bijna salontafel-hoog en 6kg
En de kleine is natuurlijk echt klein. Er zit gelukkig nog rek (groei) in haar.
Het pluimvee = Serinus Mozambicus.
 
vreselijk langzaam mijn rondje gelopen met de honden en toch de haren in mijn nek kletsnat. Nou ja, ik heb tenminste nog haren.
Het was ook ontzettend benauwend buiten!
 
Goedemorgen allemaal.
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel en je kan later op de dag tennissen met hagelstenen denken ze:DD
 
Morguh.
 
Moge Albert.
 
Dag John, Marcel.
 
Morgen Thea, maar eerst vandaag nog..?🙂
 
Dag Albert.
 
We gaan het zien of het ‘noodweer’ het oosten aan gaat doen vanmiddag. Ze hebben het wel vaker fout, net als het kabinet, maar we merken het vanzelf. Is toch niets aan te veranderen.
 
We gaan het zien of het ‘noodweer’ het oosten aan gaat doen vanmiddag. Ze hebben het wel vaker fout, net als het kabinet, maar we merken het vanzelf. Is toch niets aan te veranderen.
Regen zou fijn zijn, noodweer niet. Beetje in de gaten houden hier en een paar planten in het schuurtje zetten ter bescherming mocht het losgaan.
 
Alo alo
 
Morge Annemarue
 
Moge binnenkomers.
 
Goedemorgen,
ik waan mij in Italië. Om 8 uur was het al 25 graden 🙄
 
Moge Nicole en hier is het 22-23 graden nu.
 
Hier zijn we de 25 al voorbij. En op onze vakantieplek aan t Gardameer over 5 weken is het nu ook al lekker warm.
 
Morgen hier 24 volgens Weerplaza en de rest van de week tussen de 21 en 24 en dat is prima te doen. En dan gaan we naar 20 graden.
 
hier de kikkers wat te smullen gegeven, en diepvriesvoer aan t ontdooien voor de vissies. Nu in relaxstand, nog een paar standen verder relaxstand dan ik al had gekozen.
 
Zet de Driver en het ijzer 7 maar alvast klaar, er komen hagelstenen zo groot als golfballen.
Hit the balls, no guts no glory no balls no story, hole in one met die hagelstenen.
Goedemorgen trouwens allemaal.
 
Moge Tom. Als ik het mag geloven dan zijn die stenen niet voor hier bedoeld maar ze verwachten wel rond de 25mm neerslag.
 
hier de kikkers wat te smullen gegeven, en diepvriesvoer aan t ontdooien voor de vissies. Nu in relaxstand, nog een paar standen verder relaxstand dan ik al had gekozen.
Nou ik heb eerst het gras nog even gemaaid voor er deze week weer telkens regen komt. Maar ja 10 min was al genoeg om flink te zweten dus we gaan nu in de niks doen modus.
 
En op onze vakantieplek aan t Gardameer over 5 weken is het nu ook al lekker warm.
Ik ben ingefluisterd dat je daar over 5 weken kan skiën🤣:pp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Chat Bot: Ice78 has left the room.
      Terug
      Bovenaan