Hier net even buiten de planten water gegeven. Maar het is broeierig warm buiten.
Volgens mij 1 stuks grootvee. En een stuks kleinvee.Vee? Wat voor vee heb je nog meer allemaal dan! Een hondje en? Ik zal mn katten eens vee gaan noemen. Ag grazen kunnen die beesten wel 😁
Laat maar komen en dan begroeten we weer het koelere weer.Goedenavond.
Nou, morgen verwachten ze niet veel goeds. Onweer en hagel (2-4 cm).
Ik stuur het wel door richting Grunn!Laat maar komen en dan begroeten we weer het koelere weer.
De hagelstenen en onweer graag met een omwegIk stuur het wel door richting Grunn!
De honden noem ik vee. Ik zeg ook wel eens dat ik ze een slinger ga geven. = rondje met ze lopen.Vee? Wat voor vee heb je nog meer allemaal dan! Een hondje en? Ik zal mn katten eens vee gaan noemen. Ag grazen kunnen die beesten wel 😁
net, half 11 nog 28 graden. Idioot gewoon. Toch maar deur en ramen open voor ventilatie.Hier net even buiten de planten water gegeven. Maar het is broeierig warm buiten.
nou ja groot, bijna salontafel-hoog en 6kgVolgens mij 1 stuks grootvee. En een stuks kleinvee.
En nog pluimvee. Maar dat blijft binnen.
Het was ook ontzettend benauwend buiten!vreselijk langzaam mijn rondje gelopen met de honden en toch de haren in mijn nek kletsnat. Nou ja, ik heb tenminste nog haren.
Regen zou fijn zijn, noodweer niet. Beetje in de gaten houden hier en een paar planten in het schuurtje zetten ter bescherming mocht het losgaan.We gaan het zien of het ‘noodweer’ het oosten aan gaat doen vanmiddag. Ze hebben het wel vaker fout, net als het kabinet, maar we merken het vanzelf. Is toch niets aan te veranderen.
Dus bij jullie wil het ook wel. Zag dat we tot en met dinsdag 32 graden houden, volgens 1Limburg.Moge Nicole en hier is het 22-23 graden nu.
Nou ik heb eerst het gras nog even gemaaid voor er deze week weer telkens regen komt. Maar ja 10 min was al genoeg om flink te zweten dus we gaan nu in de niks doen modus.hier de kikkers wat te smullen gegeven, en diepvriesvoer aan t ontdooien voor de vissies. Nu in relaxstand, nog een paar standen verder relaxstand dan ik al had gekozen.
Ik ben ingefluisterd dat je daar over 5 weken kan skiën🤣En op onze vakantieplek aan t Gardameer over 5 weken is het nu ook al lekker warm.
Van af de Monte Baldo zou je kunnen skiën, maar Paragliding kan daar ook heel goed.Ik ben ingefluisterd dat je daar over 5 weken kan skiën🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.