Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond. Weer thuis van trip Milaan. Geweldige stad. Oude architectuur. En nieuw. Wel van elkaar gescheiden. Niks kris kras door elkaar zoals in Nl wel eens te zien is. Modieus ook. Hadden een hop on/off kaart dus in de bus langs de bekende dingen was mogelijk. Maar dat lukt in 1 dag niet. Dus keuzes gemaakt. De Dom gezien en de omgeving met, voor ons, afschuwelijke en onbetaalbare kleding en accesoires.
IMG_4438.jpeg
IMG_4437.jpeg
IMG_4436.jpeg
 
Avond Albert en ik denk dat jij nu wel met een koffer met nieuwe kleding thuiskomt;)
 
Goedenavond

die Prada-schoenen is net wat ik nodig heb met die dikke zolen. Zal het grindpad onder mijn voeten een stuk prettiger voelen. Ik ga eerst sponsoren zoeken.
 
Ik kreeg wat raars met posten. Er kwam een popup waar ik nog een keer het verzenden moest bevestigen. En vervolgens verschijnt het bericht 3 keer??? Zal even kijken of er in het bewuste topic al iets over geschreven is.
 
Goedenavond

die Prada-schoenen is net wat ik nodig heb met die dikke zolen. Zal het grindpad onder mijn voeten een stuk prettiger voelen. Ik ga eerst sponsoren zoeken.
Wat is je maat. Ga ik ff terug morgen. Worden wel persoonlijk bezorgd dan. :)
 
Goedenavond

die Prada-schoenen is net wat ik nodig heb met die dikke zolen. Zal het grindpad onder mijn voeten een stuk prettiger voelen. Ik ga eerst sponsoren zoeken.
Nou Nicole. Ga daar maar niet van uit. Is alleen uiterlijk vertoon.

Over uitelijk vertoon gesproken. Daar zijn al die dure spullen ook voor bedoeld. Uitdragen dat he zo bijzonder bent…..

En mensen die dat daaraan uit willen geven. Verdienen hun geld te makkelijk.
 
En het weer vandaag? Tja. Bijna saai al waait het nu weer lekker waardoor het aangenaam is.
IMG_4463.jpeg
 
Middag.

Deze morgen een mooie wandeling gemaakt. De heide staat in bloei.

Zometeen op zoek naar een staande lamp voor de woonkamer.
 
Wie zoekt zal vinden zeggen ze.

Nou, ja. Online wel ja. Mooie lamp gevonden. Winkel om de hoek. Je raad het al. Niks van die reeks op vooraad.
En dan maar klagen dat alles online gekocht wordt.

Maar goed, wel een mooie lamp kunnen vinden.

 
Wie zoekt zal vinden zeggen ze.

Nou, ja. Online wel ja. Mooie lamp gevonden. Winkel om de hoek. Je raad het al. Niks van die reeks op vooraad.
En dan maar klagen dat alles online gekocht wordt.

Maar goed, wel een mooie lamp kunnen vinden.

Een echte designlamp nog wel :))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan