Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede morgen :koffie:
En nu maar wachten op de kabel monteur
De handige Harrys trokken gisteren de kabel kapot tijdens het graven:stom:
Tja dat heb als je als een blinde begint te graven zonder te vragen.

Moge Albert en ik hoop dat je het een beetje droog kan houden. Veel plezier.

Wat ontzettend jammer Albert
Het is niet anders. Visparaplu mee voor het geval de picknick nat gaat worden. Meestal picknick met buitenactiviteit en afsluiten met ergens eten. Of een (water) bbq
 
Goede morgen vanuit een regenachtig Andijk
Eerst maar :koffie:
Dan onderhoud/verversen van de bakken
Houd me wel bezig de rest van de dag;)
 
Moge allemaal op deze zonnige morgen.
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Potverdikkie, er is maar bar weinig vandaag waar ik me goed kwaad over kan maken. Het regent niet en de zon schijnt. Dat maakt dat mijn mopper niet gestimuleerd wordt. En dus....:

Breng ik u allen een blijde groet, hallo allemaal!
 
Terwijl de 250 staat te vullen :koffie: met een lekker stukje
IMG_20230826_151818.jpg
 
Hier rondje gewandeld en wat vliegende vissen gezien:DD
20230826_144400.jpg
20230826_144050.jpg
 
Ja, je mini orka vliegt hier rond :DD
Hou hem ff daar dan kom ik hem rond 6 uur ophalen:ROFLMAO:. Zou je hem wel rond 5 uur nog eten willen geven en meestal krijgt ie 3 kilo friet en 2 dozen kroketten en 1 doos bamischijven rond die tijd:pp
 
Ik zeg alvast fijne avond allemaal.
 
Mogge, it’s a rainy day so far.
 
Moge Albert en hier is het nog droog. Na 9 uur gaat er hier ook wel neerslag vallen denk ik.
 
De donkere wolken pakken samen zie ik dus ik ben bang dat we straks wat neerslag gaan krijgen.
 
Middag luitjes en de zon schijnt lekker ne een flinke bui.
 
Avond, was weer een mooie F1 race met die regenbui net na de start. En op het eind. En Max weer terechte winnaar. Met Alonso en Gasli 2 en 3. Ferrari was weer niet best qua strategie en gepruts bij de bandenwissel van Leclerc.
 
Avond Albert en dan heb je dus niet de prutsers van Grunn zien voetballen:ROFLMAO:
Normaal kijk ik niet maar ja mn vader was er en die wilde het zien. Nu weet ik gelijk dat ik niet weer hoef te kijken:DD
 
Avond Albert en dan heb je dus niet de prutsers van Grunn zien voetballen:ROFLMAO:
Normaal kijk ik niet maar ja mn vader was er en die wilde het zien. Nu weet ik gelijk dat ik niet weer hoef te kijken:DD
Nee, k heb volgende week weer ESPN en Ziggo Sport tot mn beschikking. Deze week komt mn Ziggo pakket als t goed is.
 
O ja dat is ook zo en dan ben je af van die andere provider met al zn ellende.
 
Broodtrommel is weer gevuld, vakantie is voorbij. 3 weken is best wel kort… ;) Maar vooruit, ik mag weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan