Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn hersens knerpen en kraken. Op zich is dit geen goed teken, het wijst erop dat ik ze mogelijk óf meer moet gebruiken óf door laten smeren. En dat laatste lijkt me dan weer niks. Maar waaróm kraken ze zal je je mogelijk afvragen? Nou ja, welke groet ik nu weer moet bedenken. Je wilt tenslotte wel eens wat anders. Maar ik weet niet echt iets dus: Hallo allemaal!
 
Middag op deze ZONdag die wat mistig begon.
 
Middag Albert en hier ook volop zon.
 
Nou zo weer verder kijken naar de MotoGP met 2 flinke crashes in ronde 1 en een rode vlag.
 
Nou zo weer verder kijken naar de MotoGP met 2 flinke crashes in ronde 1 en een rode vlag.
Ja, leuk om dan gewoon paar keer de herhaling te laten zien, en de ambu op de baan bij het afvoeren.


daar wachten ze bij de F1 tenminste mee totdat duidelijk is hoe het met de gewonde(n) is.. maar ja, op internet kan je ze ook net zo vaak terug kijken als je zou willen eigenlijk. Dus veel maakt het niet uit.
 
Ja, leuk om dan gewoon paar keer de herhaling te laten zien, en de ambu op de baan bij het afvoeren.


daar wachten ze bij de F1 tenminste mee totdat duidelijk is hoe het met de gewonde(n) is.. maar ja, op internet kan je ze ook net zo vaak terug kijken als je zou willen eigenlijk. Dus veel maakt het niet uit.
Nou dat was wel duidelijk want hij zat eerst op zn elleboog rechtop hoor dus het was wel duidelijk dat het niet kritiek was en er werd gelijk door de wedstrijdleiding doorgegeven dat hij gewoon bij kennis was. Verder heb je weinig beelden gezien van alles tot hij in de ambu lag.
Maar ja nu afwachten wat ie voor kwetsuur heeft.
 
En SuperMAX pakt het volgende record. niet normaal. Mooie race om te zien. Beetje Ferrari in een fout drukken en dr voorbij. Later Perez ook dus een 1, 2 voor Red Bull. En de Ferrari’s die elkaar nog bijna van de baan ketsen samen.

en weer over tot de orde vd dag. Weekend bijna voorbij, komende week 4 dagen werken. Eind vd week een feestje en langs mn vriend de carioloog voor een half jaarlijkse check.
 
Avond allemaal en we gaan een warme week krijgen maar goed gelukkig daarna weer lekker richting de 20 graden. En dat tot de Kerst hoorde ik:ROFLMAO:
 
Goedenavond.

Ja, de laatste berichten laten hier zien dat we dinsdag t/m zondag 30 graden hebben.
Dus een echte nazomer.
 
Avond.
Mooie dag vandaag. Mijn clubje goede wedstrijd gespeeld. Om gezondheidsreden was ik nog niet aanwezig in het stadion. Mijn zoon en kleinzoon wel en hebben fijne middag gehad.
Ik had mijn dochter en kleindochter op bezoek en had gekookt voor ze. Was ook heel gezellig, nu effe wat tv kijken.
 
Avond Peter.

home alone hier. Ega werken. En de zoon is zwemmen met collega’s van zn vakantiebaan. Morgen mag ie weer naar school.
 
niks mis mee nee. :) Baas over de afstandsbediening. Al is er weinig bijzonders te zien op dat platte scherm.
 
Avond binnenkomers en ja hier beginnen de scholen ook weer morgen dus weer rust in de tent.
 
Hier Dagboek van een Herdershond aan het kijken. Bijzonder hoe ze de oude binnenstad zo kunnen weergeven dat zelfs ik, die hier bijna dagelijks loopt, moeite heb sommige punten te herkennen.
 
Goedenavond! Eindelijk vakantie, dus ook hier maar even langskomen. Normaal gaat mijn wekker om 05.00 uur dus verder weinig tijd gehad de laatste tijd.

Gelukkig doen de dames Pepper en Nicolientje het nog steeds goed, ze krijgen hun dagelijkse portie bindsla, pellets, groene thee en niet te vergeten muziek. Als ik ze pak om bijvoorbeeld een wondje te behandelen heb ik twee handen nodig. Ik pak ze dan ongeveer zoals je een vogel vasthoudt, hun vinnen tussen mijn vingers. Ze zijn ongeveer zo groot als een tortelduif, dus dat is flink. En supermak.

Verder alleen nieuws op familiegebied: ik heb nu 5 kleinzoons, de laatste aanwinst een drieling. Kind nummer 2, 3 en 4 van Zoonlief. Ze hadden er al 1 die nu 3 is, en Dochterlief heeft er 1 van 13…

Zo, dat was het weer!
 
Goede morgen :juggle:
De bouwvak vakantie is voorbij en jawel om 7.00 uur werd de eerste sloophamer hier op het pand gezet:eek:;) en de stijger begint hier het uitzicht ook te bederven
Nu eerst maar :koffie:
 
Morge. Hier straks de auto inpakken en een weekje weg.
 
Moge dames en alvast fijne vakantie Thea.
 
Ja hoor want je staat hier toch om de hoek op het Ron Jans voetbalveldje:pp
 
Gooooeeedemorgen allemaal op deze vrolijke, mooie en zonnige dag:DD
Maak er wat moois van vandaag!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan