Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Wandeling gedaan met het kabaal van een enorme groep fouragerende ganzen die hier verderop de nacht doorbrengen op een grasland. Wat een lawaaischoppers.
Ganzen blij. De boer iets minder vrees ik.
Zie je dat bij jullie vaker?
 
Ganzen blij. De boer iets minder vrees ik.
Zie je dat bij jullie vaker?
Ja, hier verderop zit een waterberging, vlak bij mn werk, kom ik elke dag langs. In de zomer een broedplaats voor meeuwen en andere vogels. En in de herfst is het een populaire omgeving tijdens de vogeltrek en verzamelplaats voor ganzen,
 
Avond. Potje Rugby kijken tussen Nieuw Zeeland en Zuid Afrika
 
Avond luitjes en we kunnen een uur langer slapen. Maar ja dat lukt mij slecht dus ik ben bang al rond 4 uur wakker te zijn.
 
ondanks vakantie: ben ondertussen elke dag aan het proberen/spitten/zaken veranderen, krijg alleen nog niet de oorzaak te pakken, dat terwijl we nu op een veel betere en snellere server zitten, echt idioot probleem... :-(
 
wederom net op de server eea gefinetuned mbt performance...afwachten maar weer....
 
wederom net op de server eea gefinetuned mbt performance...afwachten maar weer....
Wat Albert zeg, ga jij lekker vakantie vieren. Probeer het forum los te laten.
 
Goedemorgen wakker Nederland.
 
Goedemorgen
 
Vissenasiel sliedrecht in hart van nederland te zien, wordt nog een paar uur herhaald.
 
Moge Andre en Marc en ik ga zo even kijken.
 
Eerst gaan we de MotoGP kijken.
 
Goedemorgen. De honden slapen nog dus daar profiteer ik van en draai me nog een half uurtje om 😇
 
Moge Nicole/

Ik heb een van de beste wedstrijden gezien met Collin voor het eerst op het podium en wat een spanning was dat voor hem. We hebben Max 2 op een motor zitten want dit is zn eerste jaar en hij rijdt keigoed.
 
Mogge. vroeg wakker, nou ja. uur te vroeg en nu aan ontbijtje met de ega die zo mag werken.
 
Mogguh, best wat wind hier af en toe. De bladeren waaien mooi weg zo.
 
Middag Albert maar als je pech hebt waaien ze juist naar je voordeur toe zoals hier.
 
Middag John, geen echt goede middag met Feyenoord in Twente.
Ze lopen er weer eens flink te klootviolen.

Ik ga zand wassen, lijkt me een beter doel.
 
Ja ik lees het net Tom en ook Grunn heeft weer een nederlaag en zit ook in een diep dal.
 
  • Wow
Waarderingen: iTom
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan