Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier staat ook een circus, iemand die geweest was vertelde dat er kamelen waren (ik heb ze ook buiten zien staan, indrukwekkend grote dieren) en een act met honden.
Ze was daar ver baast over omdat ze dacht dat er geen dieren meer in het circus mochten optreden. Dat dacht ik eigenlijk ook.

Was bij jullie een act met dieren?

Morgen nog eens langslopen als ik de honden uitlaat en wat foto's maken. Honden hadden die kamelen niet eens in de gaten, zullen wel tussen de poten door gekeken hebben en niet omhoog. :DD
Dit jaar niet, maar vorig jaar was ik er ook en toen was er wel een act met honden en duiven
 
Moge Amanda en ja ik ben elke dag rond 5 uur wakker en heb al in de kou met de hond gelopen.
 
Moge Amanda en ja ik ben elke dag rond 5 uur wakker en heb al in de kou met de hond gelopen.
Pfff het is dat ik moet werken, anders had ik me nog een keer omgedraaid 🤣. Fijne dag vandaag!
 
Goedemorgen
 
Goedemorgen, het is koud buiten. Eerste nachtvorst weer gehad, thermosensor geeft -0,8 aan en de wind zit in de goede hoek…. Om het nog wat lekker koud te laten worden. Beter dan al die regen van de afgelopen maand(en). Al zullen er ook mensen zijn die nu al klagen over de kou.. ik zou zeggen…. Winterjas aan, sjaal om,muts op en genieten van de komende dagen met zon. :p:p:cool::cool::br:
 
Goedemorgen.

Ik zit ook op de kou te wachten. In de hoop dat je dan wat meer zon te zien krijgt.
Maar nee hoor, grijs en grouw is het nog steeds.
Pas als we moeten werken, gaat de zon schijnen.
Het is dit jaar wel heel erg somber zeg. Ben het echt zat.
 
Moge heren en ja hier is het ook koud. Maar wel droog en alleen op de bosjes licht wat sneeuw van gisteravond.
 
Moge JW.

Nou de dag begon hier koud want om 7 uur viel de cv uit. Ik heb hem gereset en voor de zekerheid de monteur nog gebeld vanwege de foutcode maar resetten was voldoende dus inmiddels is het weer warm in huis. Gelijk de temp van cv en tapwater verlaagd van bijna 80 garden naar 60 graden beiden.
Mocht het weer gebeuren dan sturen ze de monteur langs want ja het is toch gratis voor ons met een huurwoning.
 
Moge JW.

Nou de dag begon hier koud want om 7 uur viel de cv uit. Ik heb hem gereset en voor de zekerheid de monteur nog gebeld vanwege de foutcode maar resetten was voldoende dus inmiddels is het weer warm in huis. Gelijk de temp van cv en tapwater verlaagd van bijna 80 garden naar 60 graden beiden.
Mocht het weer gebeuren dan sturen ze de monteur langs want ja het is toch gratis voor ons met een huurwoning.
Dat is wel een koude start van de dag:br:
Zijn jullie inmiddels wel weer een beetje ontdooid?
 
Haha, ja na 10 uur was het weer aangenaam hoor.

Ik zeg alvast middag allemaal.
 
De sneeuw dacht, "koud, we kunnen wel eens gaan vallen". Maar om zekerheid te krijgen werden er een paar verkenner vlokken vooruit gestuurd. De sneeuw constateerde dat het zelfs voor sneeuw te koud was en trokken hun grijze verpakkingen terug en besloten een andere streek op te zoeken. Wij, de zon en ik, zijn het daar mee eens want dat geeft ruimte daarboven. Vanachter het raam ziet het er wel goed uit zo. Grond om jullie een tevreden groet toe te zenden. Een fijne dag allemaal vandaag!
 
Middag, lekker weer nu eindelijk !
Mooi zonnetje wel een beetje fris (helemaal als de kachel uitvalt zoals bij John) maar stukken beter als al die regen, en nu doen de zonnepanelen ook weer wat.....:giggle:
 
Goedemiddag allen.
 
Middag.

Hier lekker warm binnen.
Ik hoop dat de zon vanmiddag nog komt.
Hier grijs en koud buiten. En ook nog van die vieze sneeuw erbij.
 
Middag allemaal en hier schijnt de zon.
Middag John,

Dan ben je wel een mazzelbips. Hier in Eanske is het egaal grijs en koud:br:
De lucht ziet er uit alsof het nog kan gaan sneeuwen.
Gelukkig is het binnen lekker warm en relaxed:DD
 
Middag John,

Dan ben je wel een mazzelbips. Hier in Eanske is het egaal grijs en koud:br:
De lucht ziet er uit alsof het nog kan gaan sneeuwen.
Gelukkig is het binnen lekker warm en relaxed:DD
Hier nog steeds de zon maar wel koud hoor met 0 graden.
 
Middag John,

Dan ben je wel een mazzelbips. Hier in Eanske is het egaal grijs en koud:br:
De lucht ziet er uit alsof het nog kan gaan sneeuwen.
Gelukkig is het binnen lekker warm en relaxed:DD
Ah wat leuk een mede enschedeer :DD
 
Middag hier eerst maar een champignonsoep en een knoflook stokbrood gemaakt
IMG_20240107_135721.jpg

Daarna eens kijken op de dijk of ik de opblaasbare rubberboot van zolder moet halen :juggle:;) ☀️
 
Middag Jaap en eet smakelijk.
 
Middag even doorwarmen met :koffie::br:buiten
Rubberboot kan ingepakt blijven
IMG_20240107_143553.jpg
IMG_20240107_143557.jpg

IMG_20240107_143848.jpg

Al krijg je wel natte voeten op de stijger maar voor de rest valt het hier wel mee
 
Middag Jaap en hier is de zon af en toe nog aanwezig maar ook al bij jou te zien zie ik. Mooi uitzicht zo maar ja al dat teveel aan water is maar niks. De boeren zijn er in elk geval niet blij mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan