Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben net thuis en het is prima weer als je je er op kleed. Wegen zijn goed begaanbaar op een enkele straat in de wijken na.
 
Ik zeg alvast middag allemaal en eet smakelijk.
 
Middag Nicole en Ben en de sneeuw is zo goed als weg maar het is flink koud met de wind buiten.
 
Goedemiddag. Klaar mee voor vandaag. Bezoek moeder gehad. Bouwmarkt. Witgoedwinkel voor een hdmi kabel van 0,5mtr. Kabels weggewerkt en dweil over de vloer. Alles glad nu en beetje zappen en online zijn.

IMG_5549.jpeg
IMG_5550.jpeg
 
Middag Albert en hier ook alle klusje klaar. Straks kipshoarma bakken en verder lekker niksen.
 
Middag
Hier me vermaakt met de inrichting van de Media Server nu maar hopen dat post.nl
De nodige hardware nog brengt
Is al weer knap laat voor de zaterdag maar staat nog steeds op bezorger onderweg.
Ik ga het zien.
Nu eerst maar de warme hap maken.
 
Goedenavond.

Vandaag 2 mooie wandelingen door winter wonderland gemaakt. Erg mooi die zon en sneeuw.

Voel me nu alleen wat minder. Denk weer iets van een niersteentje oid. Maandag een potje vloeistof afgeven bij de HA.
Want dat ziet er niet echt goed uit.
 
Avond Marcel en hier geen zon gezien zover ik weet en best koud.
Sterkte en hopen dat het meevalt.
 
Zo nog even lekker op de bank met een deken en dan straks heerlijk het warme bed in.
 
Hier ook op de bank, maar zonder deken. Heb de verwarming aan, dus lekker warm.
Straks nog een lekker warme douche, en dan lekker naar bed.
 
Ik duik er nu ook in dus slaap lekker allemaal.
 
In elk jaar ontmoeten wij, alle broers en zussen en aangetrouwden van onze familie, elkaar. Nu was dat bij ons thuis. Mijn vader en moeder droegen de zorg voor 7 kinderen, toen redelijk normaal maar nu schrikken mensen van een gezin van dergelijke grootte. Wij hebben de gewoonte om die bijeenkomsten direct na de middag te laten opstarten tot 8 uur in de avond. Wij drinken en eten gedurende de hele dag duur dan en hebben het gezellig. Voor de gastheer en gastvrouw is het dan druk, koken en voor de drankjes zorgen, tussen door dat de afwas rond komt enz. enz. Die hebben dan veel te doen maar het jaar erop is het weer iemand anders. Erg leuk allemaal, wij hebben er, ook als gastvrouw en gastheer, veel plezier in. Nu is de troep weer opgeruimd en is iedereen ook met een opgeruimd gemoed vertrokken. Dus wat uitblazend zit ik nu achter mijn computertje om jullie een fijne avond toe te wensen.
 
Hier weer lekker languit op de bank na een dagje nijmegen met twente 😴
 
@benvo dat is herkenbaar, mijn vader kwam ook uit een groot gezin. Geloof met 8 of 9 kinderen. Kwamen ook elk jaar bij elkaar om gezelligheid te hebben met eten, drinken en verhalen. Ooms en tantes woonden door het land verspreid.maar t was altijd een feest om ze bij elkaar te zien. Nu is er nog 1 oom en tante en mijn moeder over van de groep. Maar ze komen niet meer bij elkaar soor leeftijd en gezondheidsproblemen.
 
Goedesmorgens deze zondagmorgen. De vorst is verdwenen temperatuur ruim boven 0.
opmaken voor een storm? Of wordt het er 1 in een glas water.?
Mooie rode lucht zonet.
IMG_5554.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen.

Hier bijna boven 0.

Ik zat net met mijn neus in de (botanische) orchideeën en zag dat er 4 of 5 gaan bloeien mits ik het nu niet verpruts. Maar orchideeën doen bijna langzaam dus geduld geduld.
 
Dag jongedame uit het zuuje.
 
Goedemorgen Albert. Honden uit geweest en nu twijfel ik tussen bankhangen of echt wat gaan doen. Luie zondag.
Nou, ik doe niet veul. Hoest nog als een zeehondje, en de tissues zijn nog geregeld nodig om wat op te vangen..:'(

eind vd middag wordt de tv kast nog gehaald door de mensen die ook de salontafel hadden gehaald, het pastte niet in 1x in de auto.
 
Dan heb je hem goed plakken. Nogmaals beterschap.
Fijn als je straks alles kwijt bent, geeft ruimte.
 
Goedemorgen.

Ik denk dat ik nog even de sneeuw ga bewonderen. Zal vanaf nu wel rap verdwijnen met storm en regen op komst.
 
Moge binnenkomers. Hier het benodigde onderhoud klaar dus verder lekker niksen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan