Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond.

Hier youtube premium op de tv. Gewoon leuke kanalen volgen.
Veel eerlijkere video, en goede montage.

Niet zo schreeuwirig en korte shots.
 
Avond, dr is nog genoeg boeiends op tv, maar het moet je wel interesseren.
 
Avond, dr is nog genoeg boeiends op tv, maar het moet je wel interesseren.
En je moet er de tijd af voor willen doen. Not me.
Nee als het om TV gaat heb ik geen rust in de kont. Dan ga ik "multi tasken" en voordat ik het door heb ben ik die hele TV al weer vergeten., en heb ik geen idee meer waar het over gaat.
 
En je moet er de tijd af voor willen doen. Not me.
Nee als het om TV gaat heb ik geen rust in de kont. Dan ga ik "multi tasken" en voordat ik het door heb ben ik die hele TV al weer vergeten., en heb ik geen idee meer waar het over gaat.
Ach, na een dag werken vindt ik het wel ff lekker om gewoon simpel tv te kijken zonder er teveel bij na te hoeven denken.
heerlijk onderuit gezakt op de bank.
 
Ach, na een dag werken vindt ik het wel ff lekker om gewoon simpel tv te kijken zonder er teveel bij na te hoeven denken.
heerlijk onderuit gezakt op de bank.
Dat is precies goed samengevat waarom ik geen tv kijk.

Er hebben ik weet niet hoeveel programma makers nagedacht zodat jij geen ruimte meer hebt voor eigen interpretatie.
De info is zo gecondenseerd, dat je ook geen tijd krijgt, om er uberhaupt over te kunnen nadenken.

En tuurlijk, ik weet ook dat er bij de publieke ook nog wel wat goeds is. Maar daar moet je dan weer je schema op aanpassen.
Of allerhande ondemand opties kopen, huren, abo…
Dan haak ik alweer af.

Maar goed, thats just me.
 
Slaap lekker allemaal en tot 05.00;)
 
Mogge. De computer en filmprinter draaien alweer. Nog lekker rustig op het werk.
 
Goedemorgen

Heerlijk zonnig hier 🌤️
 
Middag allemaal en ja hier ook een zonnetje.
 
Middag. Weer @home en aan de koffie.
 
Moge Jaap. Het sputtert hier buiten alweer.
 
Moge John hier is het nog droog voor hoe lang :juggle: lucht ziet wel erg dik en grijs
 
Ja hier is het ook alweer droog en dat waren verdwaalde druppen denk ik:DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan