Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogge iedereen vanuit een zonnige achtertuin !😎
 
Goede morgen ☀️ :koffie:
 
Moge Jaap en Marcel.
 
Mogguh! Vandaag 2e filterpomp, (die bij het aquarium zat), extra cleanen. En voorzien van nieuw filtermateriaal. Verder alleen maar genieten van het aquarium vandaag.
 
Laatst bewerkt:
Mogge, grijzig in de Ardennen. Zojuist even naar Luxemburg gereden naar de supermarkt. Lekker dat je zoiets pas op je laatste paar dagen ontdekt daar. Tien minuutjes rijden vanaf hier maar. Even wat voor vandaag en morgen te eten gehaald.
Mega shoppingcenter
 
Middag allemaal vanuit een zon overgoten Grunn.
 
Middag JW en ik dacht dat we alles zouden delen want die halve eierbal ligt hier ook nog voor je hoor:deal:
 
Middag JW en ik dacht dat we alles zouden delen want die halve eierbal ligt hier ook nog voor je hoor:deal:
Groeit er inmiddels nog geen haar op die groene eierbal?🤣 Als ie nog goed is mag je m ook aanTammo geven hoor:DD
 
Laatste weken een beetje druk geweest dus nu na 2,5 week maar eens water wisselen :juggle:
 
Groeit er inmiddels nog geen haar op die groene eierbal?🤣 Als ie nog goed is mag je m ook aanTammo geven hoor:DD
Ik moest je ff bedanken van Tammo en ook doorgeven dat als je weer in de buurt bent hij die halve kroket van januari ook nog voor jou heeft liggen:pp

Middag Lissa.
 
Nou bij de tijdrit tegenvallende dames en geen medailles.
 
Avond allemaal en met de tijdrit voor de mannen en vrouwen krijgen we geen plak vandaag.
 
Avond. Druilerig cq regenachtige dag met een paar droge momenten hier in Gouvy.
Morgen weer genieten van de warme droge dag en maandag weer richting het altijd gezellige Vechtdal in Overijssel.
 
Avond Albert en voor het weer had je beter in Grunn kunnen zijn dus😉
 
Tot morgen allemaal.
 
Goedemorgen. Vroeg wakker vandaag, lekker in de tuin zitten met een kop koffie. Fijne Zondag!
 
Smorgens. Sunshine in Les Ardennes. Wel wat frisjes nog
 
Goedemorgen iedereen
 
Smorgens. Sunshine in Les Ardennes. Wel wat frisjes nog
Belgie en regen dat kan niet lol .
Aan de kant van de kust was het gisteren hele dag zonnige en voordeel spreken ook nog jou taal daar .
 
Belgie en regen dat kan niet lol .
Aan de kant van de kust was het gisteren hele dag zonnige en voordeel spreken ook nog jou taal daar .
Hier anders wel Stefan. En de taal wordt hier ook nog wel gesproken door een enkele.
Ach nog 1 dagje volhouden in de hottub.
 
Hier anders wel Stefan. En de taal wordt hier ook nog wel gesproken door een enkele.
Ach nog 1 dagje volhouden in de hottub.
Waar zit je precies in de ardennen ?
 
Courtil. Tussen Gouvy en Bovigny in. Op 100 meter vd Lupulus brouwerij.
Bijna Luxemburg dus.
Kortbij Luxemburg moet je dat zeker nog eens bezoeken plus brandstof prijzen daar zijn veel lager en ook tabakswaren enz .
Dat biertje van die brouwerij heb ik nog niet mogen proeven dus .....
eind van de maand zit ik 100 km verderop naar het oosten hopelijk hebben we dan ook nog goed weer .
 
Kortbij Luxemburg moet je dat zeker nog eens bezoeken plus brandstof prijzen daar zijn veel lager en ook tabakswaren enz .
Dat biertje van die brouwerij heb ik nog niet mogen proeven dus .....
eind van de maand zit ik 100 km verderop naar het oosten hopelijk hebben we dan ook nog goed weer .
Donderdag hebben we Luxemburg stad gedaan, met de trein. En gister naar Delhaize geweest in shoppingcentre bij Huldange op 10 min auto rijden.
 
Op de terugweg ff 10 min om rijden om tank nog eens lekker te vullen .
 
Moge binnenkomers.
 
Morgen, weer in de achtertuin met een bakkie !

Hopelijk gaat het goed John met de upgrade morgen, gaat er veel wijzigen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      jessicapilon: moge
      Terug
      Bovenaan