AquaInfo
Well-known member
En ik zag laatst dat die kopieerbeveiliging ook verwijderd is..
sssttt....niet te hard roepen 😀
En ik zag laatst dat die kopieerbeveiliging ook verwijderd is..
Ach ik neem het ze niet kwalijk. Vaak is het antwoord (voor ons) wel simpel en hetzelfde maar de symptomen en de specifieke situatie van de vraagsteller niet. Zoals laatst het topic over nitriet blijven houden bij een 2 maanden ingedraaid aquarium. Je weet dat bij het meten van nitriet de stikstofkringloop gewoon nog niet lekker werkt maar de TS weet dat wellicht niet en daar is het forum natuurlijk ook voor!
Wanneer er te veel algen groeien in je aquarium dan is er sprake van een tekort.... Teveel licht? Nou nee...Minder licht zodat je minder algengroei hebt omdat de verhouding beter zijn of minder licht zodat het fijner is voor de vissen. Denk/gok ik. Ben het al eerder tegengekomen. Maar iemand anders kan het denk ik beter uitleggen.
Zo'n situatie heb ik te vaak in bepaalde aquaria/vissen/planten winkels. Intratuin o.i.d. Soms krijgen de klanten daar adviezen van wéér een andere dame waarop ik.... veelal een por krijg van mijn liefhebbende echtgenote terwijl ze tussen haar tanden door sist, "Je houdt je mond, hoor!" En dat is ook best lastig soms.Dito. Ik zie mensen met veel enthousiasme een bak opstarten waarvan ik bij voorbaat al kan zeggen dat het 3x niets word. En dan sta ik altijd weer voor een dilemma:
moet ik mensen gewoon hun fouten laten maken, zodat ze ervaring opdoen of moet ik ze op weg helpen, zodat ze van een mooie gezonde bak kunnen genieten..?
Best lastig soms.
Daarom ook mijn opmerking dat iemand anders het beter kan uitleggen.Wanneer er te veel algen groeien in je aquarium dan is er sprake van een tekort.... Teveel licht? Nou nee...
We moeten maar eens iemand vragen....Daarom ook mijn opmerking dat iemand anders het beter kan uitleggen.
Wanneer er te veel algen groeien in je aquarium dan is er sprake van een tekort.... Teveel licht? Nou nee...
Het ligt eraan vanuit welke hoek je het bekijkt want als je het licht zou dimmen dan is de vraag naar voeding kleiner en heb je minder of geen tekorten. Dus ja komt het door een voedingstekort of door teveel licht, het is maar net hoe je het bekijkt. vast staat dat er een tekort is in combinatie met de hoeveelheid licht 😉
Weet gelijk wat jij het hele weekend gaat kijkenOk, goed idee!
We spelen Hints!
Naam van een vis, bestaat uit twee woorden.
Eerste woord.
Bestaat uit twee delen
(x aantal lettergrepen, het mag niet te snel te makkelijk zijn, nietwaar)
Eerste deel, klinkt als/komt van:
Bekijk bijlage 283829
Tweede deel.
Verwijst naar/verbastering van:
Bekijk bijlage 283830
Tweede woord:
Start met
Bekijk bijlage 283832
plus
"i"
Ik ben benieuwd!
😀
Weet gelijk wat jij het hele weekend gaat kijken
Jij een Melrose Place fan, had het niet achter je gezocht 😀
Heb je de reboot ook gezien?Geef mij maar Beverly hills 90210!
😀😀
Dat komt vast door die film van gisteravond 😉😀Hier zitten ze momenteel op 23 graden, en zelfs dan zijn ze in de paarstemming.
Haha, ja dat zou je denken hé
Wat een ironie om juist dat artikel aan te halen, juist omdat jij ook weet dat ik hele andere ervaringen heb met die slak en met mij nog vele andere aquarianen, maar dat word niet genoemd, niet in het artikel, niet in dit topic, maar ondertussen wel een heel topic om zeep helpen alleen omdat ik een afwijkende mening heb
Belgisch groene bak* 😛Leuke groene bak.
Zitten je "debiel" ingerichte bakjes hier ook vol mee?Belgisch groene bak* 😛
Zonder die plant is alles verloren. Kan ik m'n hobby wel opdoeken. 😀
😀 Wat een goed geheugen heb jij. Nee, die niet! Die zijn allemaal bare bottom.Zitten je "debiel" ingerichte bakjes hier ook vol mee?
Nee hoor, selectief geheugenWat een goed geheugen heb jij.
Oh zeker! Elke bak krijgt ook nog kerstverlichting, en met m'n verjaardag een discobal + DJ... 😉Dat klinkt alsof het hele gezellige bakjes worden straks 😉
Als je de alg mist kan ik je wel wat opsturen hoor, laat maar weten welke soort je voorkeur heeft 😉😀het tweede (garnalen) bakje is vanaf de opstart algvrij tot op de dag van vandaag.
Ik heb ook wel een paar antihistaminepillen voor je 😉😀 😀 Nee dank je, zoals je weet ben ik allergisch voor alg.
Hier over gesproken, de bucephalandra begint goed aan te slaan nu, die ene met die rare blaadjes heb ik inmiddels toch maar verwijderd, maar de andere 3 stekjes beginnen nu goed.kan ik je wel wat opsturen hoor,
Moge Antje, volgende keer iets sterkere koffie 😉😀Mogge folks, kon niet meer slapen door een druk hoofd, dus nu een lekker bakkie leut
Ik dacht dat die alleen werkten vanaf 1500 meter boven NAP 😀Werk jij met een alpenmagneet Marcel?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.