Het grote "offtopic"-topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is ene fabel, slakken vermenigvuldigen niet als je ze gaat uitvangen,

Ben je zeker?
Een bevriende slak vertelde me nochtans ooit dat de slakken in mijn bak elke woensdag- en zaterdagnacht een officiële volkstelling organiseren.
En indien er bij twee opeenvolgende tellingen sprake is van populatiedaling (bvb na een courgette-slachting of een komkommeraanslag) grijpt de "slijmregering" onmiddellijk in en wordt er per direct een algemene, obligate en publieke 24urenorgie afgevaardigd.
You killed it?
And so it grows!

Je vergist je dus door zomaar te denken dat het een internetfabel is!
Hoegenaamd niet, hun kweekgedrag is een zeer bewuste strategie!
Meer nog: slakken doen alles (écht alles) doelbewust, alles in functie van het algemeen belang!!
Eén voor allen, allen voor één!
 
als je zo over jezelf denkt heb je een hele grote eigen dunk :deal:

amen.png


Nee nee dat was het wel.

hallelujah.png
 
je kan ook een eigen forum beginnen wat nooit van de grond komt...

He's on a roll!

Pa says:
"Get the rhythm! Get the rhythm!
There you go! There you f*ing go!!

Get the rhythm! Get the rhythm!
There you go! There you f*ing go!!"

x 100

Ain't no stopping him now!!

:D :D
 
Pa says:
"Get the rhythm! Get the rhythm!
There you go! There you f*ing go!!

Get the rhythm! Get the rhythm!
There you go! There you f*ing go!!"

Met mijn welgemeende en zeer grote dank aan:

"Perpetual grace, ltd ( :D :thumbs:)"

Missed it?
Catch up!

Saw it?
Rewatch it now!!!
 
willem kun je het gewoon keer laten rusten heb geen zin om hier met mensen zo als jouw te dealen
 
willem kun je het gewoon keer laten rusten heb geen zin om hier met mensen zo als jouw te dealen

Je mag me gewoon negeren, hé Patton! (Maar kan je dat ook? Dat is dé vraag van 10 cent! ;))

Maar ik snap je probleem niet zo goed eerlijk gezegd?
Ik mag het toch laten weten wanneer ik geanimeerd ben door gevatte posts van anderen? (Zeker hier, in het etherische OTT...)
Enne: Het draait niet (altijd) om jou hoor.
(ik zie je naam nergens staan in mijn posts om maar iets te zeggen... ;)
Ik ben trouwens echt zeer braaf gebleven, voorlopig, so no harm intended!)
Dus het is jouw keuze om dat persoonlijk op te vatten.

Mijn advies? Niet doen!!
 
heb geen zin om hier met mensen zo als* jouw** te dealen


Wat een uitgesproken oordeel over mij terwijl ik zelfs amper besef dat wij elkaar kennen...

*"zo als" klopt niet en **het is "jou" trouwens... :br::rolleyes:;)
(Is dergelijk ongevraagd (en hoogst irritant) taaladvies de reden waarom je me niet leuk vindt? Of staat er nu gewoon een extra puntje op je lijst?)

(Komaan Patton, blijven lachen! I mean you no harm!)
 
mooie verhaal dit bedoel ik dus ook hoe boos ben je willem hahaha laat het tog ruste no harm man !!
 
Op de korte termijn: je stinkt een uur in de wind naar die zooi.

Op de lange termijn: je stinkt een uur in de wind naar die zooi. En ik denk haast niet dat het goed voor je huid is. Een van de eerste keren dat ik kruidnagelolie gebruikte heb ik er een maatbeker mee verpest; het plastic was gewoon vervormd op de plekken waar het gezeten had.

Alleen laten intrekken in je huid als je jezelf haat.
 
En jij denkt het toeval is dat jij 2 slobbers hebt gekregen met een super libido;)
Iedereen op het forum ziet nu jouw babyslobbers, vind ze geweldig schattig en wil ze ook :D

Jammer dat ik dit nu pas lees. Ik snap niet zo goed hoe dit werkt. Je tag? iemand, anders weet degene niet dat je in OTT verder ga. Hoe doe je dit en hoe weet je dan dat er gereageerd is in het OTT. Ik heb geen melding zover ik weet gehad dat jij heb gereageerd in OTT.

OTT moet al in hoofdmenu lijst staan dat ik denk, laat ik weer even kijken en zie dan dat ik weer veel gemist heb.
 
Ik snap niet zo goed hoe dit werkt. Je tag?
Als iemand tekst van mij citeerd, zoals jij hierboven, krijg ik een melding. Geen idee waarom jij dat niet krijgt.
Het taggen met # werkt volgens mij niet.
Edit, misschien even kijken bij je voorkeuren en hoe je deze lijst hebt aangevinkt.
Screenshot_20191205-090918_DuckDuckGo.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als iemand tekst van mij citeerd, zoals jij hierboven, krijg ik een melding. Geen idee waarom jij dat niet krijgt.
Het taggen met # werkt volgens mij niet.
Edit, misschien even kijken bij je voorkeuren en hoe je deze lijst hebt aangevinkt.
Bekijk bijlage 284823

Heb bij notificatie en push allemaal vinkjes staan.

Ik klik dus op citeer dit bericht van quistero maar dan krijg je normaal de post in betreffend topic. Hoe krijg ik dit dan naar OTT? Doe je dan bericht kopieren en dan OTT openen en nieuwe post openen en erin plakken ofzo?
 
Als ik de hele post in het OTT wil klik ik op +citaat, als ik alleen een zin wil dan eerst selecteren en +citaat.
Screenshot_20191205-095413_DuckDuckGo.jpg

Daarna open ik het OTT en daar heb je de knop Citaten invoegen.
Hoop dat je het snapt.
 
Als ik de hele post in het OTT wil klik ik op +citaat, als ik alleen een zin wil dan eerst selecteren en +citaat.
Bekijk bijlage 284826
Daarna open ik het OTT en daar heb je de knop Citaten invoegen.
Hoop dat je het snapt.

Mooie uitleg want ik deed het net als Michelle. Nu gebruik ik dit zelden gelukkig. Ik ben ook niet vies van wat extra werk dus:D:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan