Ik dacht dat die alleen werkten vanaf 1500 meter boven NAP 😀
Hij bedoelde vast geen algenmagneet 😀 😀 😀
Ik dacht dat die alleen werkten vanaf 1500 meter boven NAP 😀
Ik denk juist van wel 😉 maar vond het een erg grappige typefout.Hij bedoelde vast geen algenmagneet 😀 😀 😀
Ik denk juist van wel 😉 maar vond het een erg grappige typefout.
Kun je deze toelichten? 😛De fase om filmpjes van Nicky te bekijken voor tips en adviezen zijn we wel voorbij inmiddels.
Ja zeker. Die opmerking hoorde bij een heel ander topic. Sorry, ik had iets te veel tabbladen open staan en haalde wat door elkaar.Kun je deze toelichten? 😛
Die vissen dachten waarschijnlijk, eindelijk een fatsoenlijke maaltijd 😉😀die bak van 150x60 waren ze ook niet schuchtig, en dat zegt heel wat als ik voor een bak ga staan 😀
Ja, ben erg blij met dit geweldige idee van Willem 😀Dit topic is wel echt iets voor jou hè met je luchtige opmerkingen 😀
Alleen goeie dingen hoor.je gunt me nogal wat! 😀
Joh, er gaat een wereld voor me open. 😀Ik denk niet dat deze uitgeschakeld zijn maar niet zichtbaar in de rechtop weergave, maar wel in de landscape weergave, dus even een kwart slag draaien 😉
Dat is ene fabel, slakken vermenigvuldigen niet als je ze gaat uitvangen,
als je zo over jezelf denkt heb je een hele grote eigen dunk
Nee nee dat was het wel.
je kan ook een eigen forum beginnen wat nooit van de grond komt...
Pa says:
"Get the rhythm! Get the rhythm!
There you go! There you f*ing go!!
Get the rhythm! Get the rhythm!
There you go! There you f*ing go!!"
Deal je ook vriend!willem kun je het gewoon keer laten rusten heb geen zin om hier met mensen zo als jouw te dealen
oke kees halloDeal je ook vriend!
willem kun je het gewoon keer laten rusten heb geen zin om hier met mensen zo als jouw te dealen
heb geen zin om hier met mensen zo als* jouw** te dealen
Hoi.oke kees hallo
En jij denkt het toeval is dat jij 2 slobbers hebt gekregen met een super libido😉Strakke verkoop strategie 😉
En jij denkt het toeval is dat jij 2 slobbers hebt gekregen met een super libido😉
Iedereen op het forum ziet nu jouw babyslobbers, vind ze geweldig schattig en wil ze ook 😀
Misschien wel goed voor wat extra zuurstof in de bak, is het water lekker luchtig geklopt 😀Denk niet dat je de halve dag met een beslagmixer onrust in de bak aan het stoken bent,
Vandaar dat ie ze verkoopt. Wellicht een leuke visje voor @tuinkabouter zijn 2 meter? 😀https://aquaforum.nl/threads/gratis-gup-man-of-vrouw.165932/
"en hebben al voor veel nageslacht gezorgd"
No shit 😀
Wat gebeurt er dan?vooral niet over jezelf morsen. 😛
En jij denkt het toeval is dat jij 2 slobbers hebt gekregen met een super libido😉
Iedereen op het forum ziet nu jouw babyslobbers, vind ze geweldig schattig en wil ze ook 😀
Als iemand tekst van mij citeerd, zoals jij hierboven, krijg ik een melding. Geen idee waarom jij dat niet krijgt.Ik snap niet zo goed hoe dit werkt. Je tag?
Als iemand tekst van mij citeerd, zoals jij hierboven, krijg ik een melding. Geen idee waarom jij dat niet krijgt.
Het taggen met # werkt volgens mij niet.
Edit, misschien even kijken bij je voorkeuren en hoe je deze lijst hebt aangevinkt.
Bekijk bijlage 284823
Ik klik dus op citeer dit bericht van quistero maar dan krijg je normaal de post in betreffend topic. Hoe krijg ik dit dan naar OTT? Doe je dan bericht kopieren en dan OTT openen en nieuwe post openen en erin plakken ofzo?
Prima uitlegAls ik de hele post in het OTT wil klik ik op +citaat, als ik alleen een zin wil dan eerst selecteren en +citaat.
Bekijk bijlage 284826
Daarna open ik het OTT en daar heb je de knop Citaten invoegen.
Hoop dat je het snapt.
Als ik de hele post in het OTT wil klik ik op +citaat, als ik alleen een zin wil dan eerst selecteren en +citaat.
Bekijk bijlage 284826
Daarna open ik het OTT en daar heb je de knop Citaten invoegen.
Hoop dat je het snapt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.