michelle1
Well-known member
- Lid geworden
- 31 december 2015
Je moet er wat voor over hebben 😉😀
Even oefenen. Maar volgens mij snap ik het nu. Dat scheelt wel ipv kopieeren en plakken 😉
Je moet er wat voor over hebben 😉😀
ToppieEven oefenen. Maar volgens mij snap ik het nu. Dat scheelt wel ipv kopieeren en plakken 😉
Het bestaat nog echt ook 😀 Maar dat wist jij natuurlijk allang 😉aquap*rn.com!
Het bestaat nog echt ook 😀 Maar dat wist jij natuurlijk allang 😉
Sorry, zei je iets? Was even afgeleid 😉😀Zo zeg jij bent duidelijk aan het googelen geweest en daarna uren opeens afwezig hier 😉
Was even afgeleid 😉
Het bestaat nog echt ook 😀 Maar dat wist jij natuurlijk allang 😉
Camouflagealg 😀Misschien was dat er al wel maar was dat door de groene kleur van je bak niet zichtbaar.
Willem loopt op dit moment in zijn waadpak met zuidwester op en 2 netjes in de sloot te zoeken naar het perfecte visjeNu maar hopen dat ie niet tussen de stenen verstopt zit Willem 😀
Willem loopt op dit moment in zijn waadpak met zuidwester op en 2 netjes in de sloot te zoeken naar het perfecte visje
Voor in de kerstboomHij is vast op zoek naar de ons bekende rode blob 😀 😀
Ik wil het proberen Ben maar mijn ervaring is dat z'n topic na een tijdje verloren gaat en niemand het meer leest dus een beetje zonde van de moeite. Al vind ik het wel een erg leuk concept!Doe ook anderen een plezier met goede tips, omschrijf ze hier!
https://aquaforum.nl/threads/handige-tips-om-te-onthouden.165951/#post-2106534
Ik wil het proberen Ben maar mijn ervaring is dat z'n topic na een tijdje verloren gaat en niemand het meer leest dus een beetje zonde van de moeite. Al vind ik het wel een erg leuk concept!
Ik heb de link naar dat topic ook in mijn handtekening gezet. Misschien helpt het om het topic levend te houden!Nou ja, het offtopic loopt ook al een tijdje. Dit gaat trouwens niet om of over mij. OP deze site zie je herhaalde vragen over soms eenvoudige problemen. Dit topic is echt bedoelt als zinvolle hulp! Dus tips zijn en blijven welkom!
Er zijn wel meer diverse topics welke een tijdje weg zakken en opeens weer opkomen, met aanvullingen en dergelijke.Misschien helpt het om het topic levend te houden!
Ik heb de link naar dat topic ook in mijn handtekening gezet. Misschien helpt het om het topic levend te houden!
Ik heb hier ook wel eens een oud topic doorgelezen waar iedereen zijn/haar grootste blunders deelde dat was stiekem toch best vermakelijk en toch ook leerzaam!
Nog eentje dan! Wat je ook kunt doen is zelf een tekst maken, die selecteren en dan met het link icoontjeKijk, nu geef je, zonder het je misschien te realiseren, alweer een goede tip! Eentje die ik meteen opvolg! Het topic staat nu ook in mijn handtekening!
Bekijk bijlage 285011
Bijna! Nu het eerste deel (die lange link) gewoon verwijderen.Nog niet:
Het zou nu goed moeten zijn. Ik blijf van de site afvliegen?
Mijn vrouw is nu boos, ze is door dit gedoe een deel van de Heracles wedstrijd gemist... Als ik dit had gedaan zou ik me nu bergen….
Rechts onder de tekst staan drie opties "like +citaat en citeer dit bericht naam" en die laatste die klik je aan en dan heb je een quote, schijnt alleen zichtbaar te zijn op laptop of pc en niet op de mobielhoe werkt dat met het citeren, krijg het maar niet voor elkaar
Dat staat er ook met gebruik van een telefoon, alleen moet je deze dan even "landscape" houden,dus een kwart draaien.Rechts onder de tekst staan drie opties "like +citaat en citeer dit bericht naam" en die laatste die klik je aan en dan heb je een quote, schijnt alleen zichtbaar te zijn op laptop of pc en niet op de mobiel
Hij doet hetEven handtekening testen
Even handtekening testen
Kijk, dat bedoelde ik inderdaad! Nu kunnen we je sluiers bekijken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.