Het grote "offtopic"-topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe ook anderen een plezier met goede tips, omschrijf ze hier!

Ik wil het proberen Ben maar mijn ervaring is dat z'n topic na een tijdje verloren gaat en niemand het meer leest dus een beetje zonde van de moeite. Al vind ik het wel een erg leuk concept!
 
Ik wil het proberen Ben maar mijn ervaring is dat z'n topic na een tijdje verloren gaat en niemand het meer leest dus een beetje zonde van de moeite. Al vind ik het wel een erg leuk concept!

Nou ja, het offtopic loopt ook al een tijdje. Dit gaat trouwens niet om of over mij. OP deze site zie je herhaalde vragen over soms eenvoudige problemen. Dit topic is echt bedoelt als zinvolle hulp! Dus tips zijn en blijven welkom!
 
Nou ja, het offtopic loopt ook al een tijdje. Dit gaat trouwens niet om of over mij. OP deze site zie je herhaalde vragen over soms eenvoudige problemen. Dit topic is echt bedoelt als zinvolle hulp! Dus tips zijn en blijven welkom!
Ik heb de link naar dat topic ook in mijn handtekening gezet. Misschien helpt het om het topic levend te houden!

Ik heb hier ook wel eens een oud topic doorgelezen waar iedereen zijn/haar grootste blunders deelde dat was stiekem toch best vermakelijk en toch ook leerzaam!
 
Ik heb de link naar dat topic ook in mijn handtekening gezet. Misschien helpt het om het topic levend te houden!

Ik heb hier ook wel eens een oud topic doorgelezen waar iedereen zijn/haar grootste blunders deelde dat was stiekem toch best vermakelijk en toch ook leerzaam!

Kijk, nu geef je, zonder het je misschien te realiseren, alweer een goede tip! Eentje die ik meteen opvolg! Het topic staat nu ook in mijn handtekening!
2 duim op emoticon.jpg
 
, [EMAIL=adres] - Linken (Geavanceerd)link

Maakt een hyperlink van de tekst tussen de tags naar de gespecificeerde webpagina of e-mailadres.

Voorbeeld: [URL=http://www.voorbeeld.com]Ga na voorbeeld.com

E-mail mij Output:
Ga na voorbeeld.com
E-mail mij

Dit is onderaan bij help te vinden en zo doe ik het dus altijd.
 
Geen internet probleem. Het lijkt er op dat er iemand zit te knoeien met een zender. Daarnet hadden we muziek door het voetbal kanaal. Maar nu is het weer rustig.
 
Rechts onder de tekst staan drie opties "like +citaat en citeer dit bericht naam" en die laatste die klik je aan en dan heb je een quote, schijnt alleen zichtbaar te zijn op laptop of pc en niet op de mobiel
Dat staat er ook met gebruik van een telefoon, alleen moet je deze dan even "landscape" houden,dus een kwart draaien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Werkt ook met het scherm rechtop. :) Ik denk dat hij het doorciteren naar dit topic niet begreep.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan