benvo
Well-known member
Ik luister ook nog wel eens naar je 😉
Ik luister ook nog wel eens naar je 😉
Hoppa, we gooien gewoon de hele evolutie overboord 🙄Maar misschien dat ze door al die inspanningen wel zo groot en sterk worden als dat ze bij mij worden. Misschien worden het wel een soort weekdieren als ze nooit ergens moeite voor hoeven te doen en doe ik het juist goed.
Ik ga mijn vissen vanaf nu zonder water houden, worden ze groot en sterk van.Hoppa, we gooien gewoon de hele evolutie overboord 🙄
Hoppa, we gooien gewoon de hele evolutie overboord 🙄
Ik ga mijn vissen vanaf nu zonder water houden, worden ze groot en sterk van.
Hier bij de visboer liggen ze ook op het droge en die zien er ook groot en sterk uit 😀
Deze ligt al een tijdje te genieten.Ik wil je (interessant) experiment zeker niet ontmoedigen maar ik heb dat ooit eens geprobeerd en zag toch ook een paar onverwachte nadelen:
-na een paar dagen leken de visjes eerder gekrompen dan gegroeid eigenlijk.
-het "sterker worden" was ook zeer relatief: ze evolueerden aanvankelijk van eerder taaie, plooibare visjes (na een paar dagen) tot harde, krokante beestjes (na een goeie week) maar het eindresultaat bleek vooral uitermate breekbaar...
-het gedrag op het droge is helemaal anders viel me op. Van levend schilderij naar stilleven ahw, ik vond het vrij saai ogen maar dat is misschien persoonlijk.
Sowieso succes, wie weet word je een echte trendsetter!
Volgens John kan het en hij is beheerder dus het zal wel waar zijn. Ik denk dat er iets mis ging toen jij hed deed. Heb je wel genoeg gevoerd?Ik wil je (interessant) experiment zeker niet ontmoedigen maar ik heb dat ooit eens geprobeerd en zag toch ook een paar onverwachte nadelen:
-na een paar dagen leken de visjes eerder gekrompen dan gegroeid eigenlijk.
-het "sterker worden" was ook zeer relatief: ze evolueerden aanvankelijk van eerder taaie, plooibare visjes (na een paar dagen) tot harde, krokante beestjes (na een goeie week) maar het eindresultaat bleek vooral uitermate breekbaar...
-het gedrag op het droge is helemaal anders viel me op. Van levend schilderij naar stilleven ahw, ik vond het vrij saai ogen maar dat is misschien persoonlijk.
Sowieso succes, wie weet word je een echte trendsetter!
Mooi op kleur gebleven! 😱Deze ligt al een tijdje te genieten.
Bekijk bijlage 285313
Ik denk dat er iets mis ging toen jij hed deed. Heb je wel genoeg gevoerd?
Ik gebruik ook geen plantenvoeding en alles groeit hier de bakken uitik schrik er soms van wat mensen allemaal in hun bak gooien , ben ik de enige die er helemaal niets in gooit ?
Doeg..Dit loopt uit de hand SLOTJE AUB anders verlaat ik het forum
Jij bent blijkbaar niet bekend met het fenomeen forum en tiepetjes die ditsoort uitspraken doen (slotje anders ga ik weg)? e.e.a. was namelijk sarcastisch bedoeldDoeg..
Misschien kun je vragen of ze hun schoenen uit willen doen in huisVooral met de garnalen die de hele dag eroverheen stampen.
Zinkend uiteraard. Anders happen ze teveel lucht en krijgen ze zwemblaas problemen.Mja, ik denk het wel.
Ik gaf ze levend voer: eerst door een zeefje en dan gewoon op het zand, in hun buurt.
Misschien kan ik de volgende keer beter droog vlokvoer geven. Neem ik dan best drijvend of zinkend voer denk je?
Doen! Aub!Dit loopt uit de hand SLOTJE AUB anders verlaat ik het forum
Een bolle crispy vis, haakje door de rugvin en in de kerstboomZinkend uiteraard. Anders happen ze teveel lucht en krijgen ze zwemblaas problemen.
Het is niet voor niks zijn topicTjonge, even 3 pagina's berichten doorgespit, +1 voor de posts van Willem 😀 😀
Misschien kun je vragen of ze hun schoenen uit willen doen in huis
Die neusring! Zou die bij mijn vro.... laat maar!Mooi op kleur gebleven! 😱
Dat was bij mij niet zo goed gelukt eigenlijk...
Die neusring is ook wel een mooi idee vind ik! Makkelijker handtam te maken dan vermoed ik (beetje zoals bij een rebelse stier)!?
Mja, ik denk het wel.
Ik gaf ze levend voer: eerst door een zeefje en dan gewoon op het zand, in hun buurt.
Misschien kan ik de volgende keer beter droog vlokvoer geven. Neem ik dan best drijvend of zinkend voer denk je?
Tjonge, even 3 pagina's berichten doorgespit
Wat fijn dat er een topic is voor deze onzin 😀 😀 😛
SLOTJE AUB
Die neusring! Zou die bij mijn vro.... laat maar!
Ik zag het probleem nét op tijd!!
Euh.... 😱
Pas maar op dat ze je dan niet trakteert op een prins Albertje!
Heb jij een zeehond?Het OTT heeft toch al 9 bladzijden potentiële topicvervuiling geneutraliseerd! 😀
Bekijk bijlage 285378
Heb jij een zeehond?
Willem moet in de 2e kamer gaan zitten,
Nog niet: zo keek mijn hond toen ik hem vertelde over zijn op til staande training tot zeehond..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.