Het grote "offtopic"-topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik luister ook nog wel eens naar je ;)
kusje.jpg
 
Ik ga mijn vissen vanaf nu zonder water houden, worden ze groot en sterk van.

Ik wil je (interessant) experiment zeker niet ontmoedigen maar ik heb dat ooit eens geprobeerd en zag toch ook een paar onverwachte nadelen:

-na een paar dagen leken de visjes eerder gekrompen dan gegroeid eigenlijk.
-het "sterker worden" was ook zeer relatief: ze evolueerden aanvankelijk van eerder taaie, plooibare visjes (na een paar dagen) tot harde, krokante beestjes (na een goeie week) maar het eindresultaat bleek vooral uitermate breekbaar...
-het gedrag op het droge is helemaal anders viel me op. Van levend schilderij naar stilleven ahw, ik vond het vrij saai ogen maar dat is misschien persoonlijk.

Sowieso succes, wie weet word je een echte trendsetter!
 
Ik wil je (interessant) experiment zeker niet ontmoedigen maar ik heb dat ooit eens geprobeerd en zag toch ook een paar onverwachte nadelen:

-na een paar dagen leken de visjes eerder gekrompen dan gegroeid eigenlijk.
-het "sterker worden" was ook zeer relatief: ze evolueerden aanvankelijk van eerder taaie, plooibare visjes (na een paar dagen) tot harde, krokante beestjes (na een goeie week) maar het eindresultaat bleek vooral uitermate breekbaar...
-het gedrag op het droge is helemaal anders viel me op. Van levend schilderij naar stilleven ahw, ik vond het vrij saai ogen maar dat is misschien persoonlijk.

Sowieso succes, wie weet word je een echte trendsetter!
Deze ligt al een tijdje te genieten.
il_794xN.1728615225_gm56.jpg
 
Ik wil je (interessant) experiment zeker niet ontmoedigen maar ik heb dat ooit eens geprobeerd en zag toch ook een paar onverwachte nadelen:

-na een paar dagen leken de visjes eerder gekrompen dan gegroeid eigenlijk.
-het "sterker worden" was ook zeer relatief: ze evolueerden aanvankelijk van eerder taaie, plooibare visjes (na een paar dagen) tot harde, krokante beestjes (na een goeie week) maar het eindresultaat bleek vooral uitermate breekbaar...
-het gedrag op het droge is helemaal anders viel me op. Van levend schilderij naar stilleven ahw, ik vond het vrij saai ogen maar dat is misschien persoonlijk.

Sowieso succes, wie weet word je een echte trendsetter!
Volgens John kan het en hij is beheerder dus het zal wel waar zijn. Ik denk dat er iets mis ging toen jij hed deed. Heb je wel genoeg gevoerd?
 
Deze ligt al een tijdje te genieten.
Bekijk bijlage 285313
Mooi op kleur gebleven! :thumbs::eek:
Dat was bij mij niet zo goed gelukt eigenlijk...
Die neusring is ook wel een mooi idee vind ik! Makkelijker handtam te maken dan vermoed ik (beetje zoals bij een rebelse stier)!?

Ik denk dat er iets mis ging toen jij hed deed. Heb je wel genoeg gevoerd?

Mja, ik denk het wel.
Ik gaf ze levend voer: eerst door een zeefje en dan gewoon op het zand, in hun buurt.
Misschien kan ik de volgende keer beter droog vlokvoer geven. Neem ik dan best drijvend of zinkend voer denk je?
 
Mja, ik denk het wel.
Ik gaf ze levend voer: eerst door een zeefje en dan gewoon op het zand, in hun buurt.
Misschien kan ik de volgende keer beter droog vlokvoer geven. Neem ik dan best drijvend of zinkend voer denk je?
Zinkend uiteraard. Anders happen ze teveel lucht en krijgen ze zwemblaas problemen.
 
Willem moet in de 2e kamer gaan zitten, hebben ze weer wat te praten daaro. Misschien eens wat boeiends. Iets over aquariumsubsidie die een aquariaan krijgt per maand..
 
Mooi op kleur gebleven! :thumbs::eek:
Dat was bij mij niet zo goed gelukt eigenlijk...
Die neusring is ook wel een mooi idee vind ik! Makkelijker handtam te maken dan vermoed ik (beetje zoals bij een rebelse stier)!?



Mja, ik denk het wel.
Ik gaf ze levend voer: eerst door een zeefje en dan gewoon op het zand, in hun buurt.
Misschien kan ik de volgende keer beter droog vlokvoer geven. Neem ik dan best drijvend of zinkend voer denk je?
Die neusring! Zou die bij mijn vro.... laat maar! :juggle:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan