Het Grote "Offtopic"-topic!


Toen wij onze jack-russel nog hadden kreegtie regelmatig een flosbot en dan moestie poepen en dan bleef er een draadje uit zijn poepgat steken met de drol er nog aan :LOL: arme beest bleef dan persen om het eruit te krijgen, nouja gewoon ff aan het draadje trekken en klaar :LOL::DD

Tja en dan de hele weg naar huis ruiken aan die geurige vingers natuurlijk :LOL: :LOL:
 
Ik heb ooit op tijd een jonge hond gered... door een spuitje van de dierenarts. Ontlasting was de redding voor hem.
 
Ok, niet helemaal off topic maar iedere keer als ik algentabletten in het aquarium gooi moet ik aan die koningsdag spelletjes denken waarbij je een munt in een glas dat in een emmer water staat moet mikken. Die krengen komen dus nooit terecht waar je denkt dat ze zullen landen!
 
Ok, niet helemaal off topic maar iedere keer als ik algentabletten in het aquarium gooi moet ik aan die koningsdag spelletjes denken waarbij je een munt in een glas dat in een emmer water staat moet mikken. Die krengen komen dus nooit terecht waar je denkt dat ze zullen landen!
Dat is op te lossen door ze via een pvc-buis te voeren
 
Hallo heeft iemand Interesse in een Inkbird ITC308Wifi? ik heb een 20% kortingscode indien je interesse hebt Let me know :)
 
Nou dat klinkt weer lekker aardig :DD


Je had hier nu juist onder moeten zetten; was zo bedoeld! Tenzij je het niet aardig bedoeld dan klopt je antwoordt wel weer...:):):)
Come On What GIF by MOODMAN
 
Het is een zeer paradoxaal syndroom. De enige oplossing om de index van enige rust en vooruitzicht te voorzien; meer tanks, is tevens het belangrijkste symptoom van de innerlijke onrust die PTS mede kenmerkt.
Het versterkt zichzelf.
Dus meer dan 1 aquarium is slecht voor je (geestelijke) gezondheid :eek:
 
@quistero

ik kwam dit tegen in een topic. wel inmiddels een jaar geleden. maar hier was je nog wel goed met hints en raden.. watskebeurt in 1 jaar tijd?

1603870002718.png
 
Het is ook een enig Belgje.

De solitaire opsluiting in mijn schuilkelder begint zijn tol te eisen.
Mijn hoofd zit in een bubbel en er zit een bubbel in mijn hoofd... :DD ;))
 
Das je te grote ego
Sinds de social distancing heb ik van mijn overtollige ego noodgedwongen een alter ego moeten maken.
En deze alter zit in de kelder hiernaast...
 
Nee joh, Willem zit in de kelder tegen de 5G straling.
 
Nee joh, Willem zit in de kelder tegen de 5G straling.

Precies!
Dus als ik me dan al eens bovengronds begeef is dat steevast mét aluminiumfolie-hoedje én een gilet van kippengaas bovenop het obligatoire mondmasker. De wachtlijsten voor aangepaste burka's zijn zeer lang dus ja, een mens moet iets doen in de tussentijd, hé!
 

Terug
Bovenaan