B
Bertus †
Guest
Kijk eens op www.2ehands.be
Bertus zei:Kijk eens op www.2ehands.be
C�dric Vleminckx zei:Heb ondertussen naar enkele kweekbakken gekeken op tweedehands, naar verschillende een mailtje gestuurd want er zagen er wel een paar goede bij te zitten en niet al te ver van huis. Ben benieuwd op reactie!
C�dric Vleminckx zei:Heb ondertussen naar enkele kweekbakken gekeken op tweedehands, naar verschillende een mailtje gestuurd want er zagen er wel een paar goede bij te zitten en niet al te ver van huis. Ben benieuwd op reactie!
luc zei:C�dric Vleminckx zei:Heb ondertussen naar enkele kweekbakken gekeken op tweedehands, naar verschillende een mailtje gestuurd want er zagen er wel een paar goede bij te zitten en niet al te ver van huis. Ben benieuwd op reactie!
Je kan beter hierover zelf een topic openen, nu heb je andermans topic overgenomen, kan de bedoeling niet zijn 😉
luc zei:Bertus zei:luc zei:Eenmaal een hoekprofiel is gebogen dan kan inderdaad een normaal mens deze met de hand verder verbuigen.
Mij lijkt het dat deze reeds bij aankoop is verbogen geweest.
Daarom, nooit of nooit een stelling voor dit soort van gewicht meer gebruiken als er een hoekprofiel verbogen is geweest, ook niet als je hem weer recht kan zetten, het blijft een zwakke plek.
Zet je die toch boven? daar is geen belasting.
Als je bovenaan geen plank meer maakt met iets bovenop ja, dan zou je hem eventueel/misschien kunnen omdraaien.
MarlonnekeW zei:Natuurlijk snap ik dat, maar als er leggers zijn, die maar een randje van 0,5cm hebben, waar de plank op ligt, en die zo zwak zijn, dat ze bij het minste of geringste naar buiten toe gaan uitstaan, dan is dat m.i. vragen of ellende. Natuurlijk kun je ze dan verstevigen met meerdere dwarsbalken en er een houten plaat achter zetten, maar dat is langzamerhand bijna net zoveel werk als een nieuwe stelling van hout maken. Een aangezien ik die precies op maat kan maken, de planken op elke willekeurige hoogte kan monteren enz. kies ik daarvoor.
MarlonnekeW zei:Natuurlijk snap ik dat, maar als er leggers zijn, die maar een randje van 0,5cm hebben, waar de plank op ligt, en die zo zwak zijn, dat ze bij het minste of geringste naar buiten toe gaan uitstaan, dan is dat m.i. vragen om ellende. Natuurlijk kun je ze dan verstevigen met meerdere dwarsbalken en er een houten plaat achter zetten, maar dat is langzamerhand bijna net zoveel werk als een nieuwe stelling van hout maken. Een aangezien ik die precies op maat kan maken, de planken op elke willekeurige hoogte kan monteren enz. kies ik daarvoor.
Homerno1 zei:Regio Vlaams-Brabant....geen idee! Ben ik echt niet bekend. Hebben jullie geen marktplaats oid? Misschien staat daar wat op? Misschien anders de Nederlandse versie en dan een plaats in de buurt van de grens kiezen en een straal selecteren?
Ik heb een maand of wat geleden eens wat ge�nformeerd bij de persoon achter deze advertentie....
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Zit wel in Oss. Dichtbij voor mij, voor jou wat verder weg.
Welke afmetingen wil je precies?
Homerno1 zei:En weer een stukje verder...
![]()
Dit keer de 1e zijkant erop gezet. De laatste zijkant kan pas als alles erin staat, aangezien het grote aquarium er alleen in kan vanaf de zijkant.
De foto ziet er wel wat apart uit zie ik nu. Dat lukt overduidelijk aan de camera!!!!!
Volgende doel...de verlichting!
Homerno1 zei:En weer een stukje verder...
![]()
Dit keer de 1e zijkant erop gezet. De laatste zijkant kan pas als alles erin staat, aangezien het grote aquarium er alleen in kan vanaf de zijkant.
De foto ziet er wel wat apart uit zie ik nu. Dat lukt overduidelijk aan de camera!!!!!
Volgende doel...de verlichting!
Jelle Touwen zei:Ik gebruik voor mijn gewone sponsfilters 2 pompjes van 1.2 watt. Die laten 6 filters draaien.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.