Topicstarter
Topicstarter
mss
Guest
Ik acht die kans groot ja 😉 enkel zullen de Nanochromis blijven dus gezelschaps aquaruim is betere woord denk ik.
roy_c zei:Standaard maar mooi, dacht er altijd het zelfde over als jij maar hier gaan ze toch weer komen 😉
Mooi bestand vind ik, scholenvisjes zijn altijd lastig. De N. eques zou ook kunnen prachtig, maar niet echt opvallende kleuren
jessicapilon zei:Mooie inrichting hoor.
Prachtig visje maar denk dat ik niet de behoefte heb om zoveel met mijn water te moeten doen.
Kijk als ze het op 6,5 pH 5-7 Gh en Kh goed doen is het een optie uiteraard wel 4 x zo duur als een serpea of beckfordi.
en volgens jou de inrichting ook goed of nog een tip?.
Markvk zei:Die eerste 2 heb ik gehad/heb ik, en ik kan ze beide aanraden. De N. beckfordi is een erg interesant visje die zich vooral bovenin in de bak tussen de drjifplanten ophoud en waarbij de mannen telkens bezig zijn met achter vrouwtje aanjagen over vrouwtjes imponeren. Ook zal je met veel drijfplanten geregeld kleintjes zien.
De Chilodus deed het bij mij wat minder, maar van wat ik gezien heb houden ze zich in het midden/onder op en grazen ze de bodem en het hout af. Een plantje met zachte bladeren lusten ze ook graag. Door de aparte manier van zwemmen ook erg leuk om te zien.
Cowboynl zei:Prachtig visje maar denk dat ik niet de behoefte heb om zoveel met mijn water te moeten doen.
Kijk als ze het op 6,5 pH 5-7 Gh en Kh goed doen is het een optie uiteraard wel 4 x zo duur als een serpea of beckfordi.
en volgens jou de inrichting ook goed of nog een tip?.
Inrichting ziet er top uit en lijkt mij zeer geschikt. Als de manen gaan beginnen met nestjes zoeken de anderen meer de beschutting op, dus misschien dat je in de loop van de tijd wel wat meer takken of planten wil toevoegen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.