Richvio zei:Ik zou het volk niet voeren 😀
Richvio zei:Ik deed in het begin dingen zoals krill gewoon laten ontdooien en dan met een schaar wat fijner knippen. Zodat ze het baas kunnen
MartinC zei:Gave bak. Die amazone look is het toch wel echt he. Misschien, ooit, hoop ik, ik ook...
die kunnen nog minder hebben hahamss zei:Richard, goed begin he van mijn manen avontuur haha 😉 toch maar Discus
roy_c zei:Als er nog levend aan komen moet je gewoon doen wat je altijd doet als je nieuwe vissen in je bak doet. Weet niet hoelang ze al onderweg zijn maar opzich zouden ze wel even een koudere temperatuur moeten kunnen verdragen. Wel klote iig we zullen maar het beste er van hopen 😉
Jos Hut zal dat aan de hand van foto's wel kunnen zien denk ik?mss zei:Enkel vroeg ik mij af hoe kan ik herkennen of het de echte Pterophyllum sp Rio Nanay zijn als ze nog jong zijn?
Mascha&Ivo zei:Goede berichten 🙂
Jos Hut zal dat aan de hand van foto's wel kunnen zien denk ik?mss zei:Enkel vroeg ik mij af hoe kan ik herkennen of het de echte Pterophyllum sp Rio Nanay zijn als ze nog jong zijn?
~ Ivo
NickM zei:Dit klinkt als goed nieuws! Hopelijk krijgt het ook een positief vervolg.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.