Topicstarter
Topicstarter
ikbenFrits
Guest
ik voer nu 2x per dag en dan verschillend voer, diepvries rode muggenlarven en vlokvoer of granulaat.
Das goedik voer nu 2x per dag en dan verschillend voer, diepvries rode muggenlarven en vlokvoer of granulaat.
kruiscontaminatie
tja normaal gesproken reis ik ook af naar het buitenland om de groothandel te mijden
en zelf guppen baren is mij nog niet gelukt!!!!!!!!
Je gaat toch niet echt reizen voor een paar visjes
Zo, gaat het?
Ik en anderen hebben je al vele malen gewezen op het risico van kruisbesmetting.Trouwens nog even dit:
ik heb nu van 4 verschillende winkels, guppen gekocht 6 mannetjes en 20 vrouwtjes.
waar kopen jullie vissen!?
Bij de visboer! Erg lekkere kibbeling hebben ze bij waar ik altijd mijn vis haal. 😉waar kopen jullie vissen!?
en zelf guppen baren is mij nog niet gelukt!!!!!!!!
Mij ook niet hoor,zag net in de wc pot wel iets wat op een flinke L-nummer leek maar die zwemt nu richting de zuiveringsinstallatie van de gemeente!
Blauw teveel aquariumwater gedronken van ene ....Welke kleur had deze overigens😀😀😀
Blauw teveel aquariumwater gedronken van ene ....
Rouwtetra's erbij houdenWeet iemand hier een truc om het voortplanten van de guppen te beperken. En dan iets anders als het appart houden van de mannetjes en vrouwtjes.
Oke, zat zelf aan maanvis te denken maar dat is wat aan de grote kant. Eten deze rouwtetra’s ook een beetje serieus jonkies?Rouwtetra's erbij houden
De afgelopen 7 jaar heb ik één Gupjong overgehouden na het bijplaatsen van Rouwtetra's.Oke, zat zelf aan maanvis te denken maar dat is wat aan de grote kant. Eten deze rouwtetra’s ook een beetje serieus jonkies?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.