A
astrid j
Guest
Ja, toch mijn lievelings visjes, prachtig hoor!
Die gedachte had ik ook ja. Het kleurenpatroon is wel veel mooier en getrouwer naar de natuurlijke variant dan dat van de vorige man en het vrouwtje als ik het goed zie.visstisck zei:Ligt het aan mij of is het een 'balloon' ramirezi man?
Als ik heel eerlijk ben: beter gaan letten op de temperatuureisen van de dieren. Ik heb daar toen in jullie samenstelling visbestand al op gewezen maar daar is niet echt gehoor aan gegeven.Pla zei:Wat raden jullie aan?
Temperatuur: 22-28 graden. De temperatuur van 26 tot 28 graden komt
overeen met de warme zomermaanden waarin deze vissen overgaan tot
het paren. In de natuur duurt deze periode niet langer dan een paar
maanden. Tijdens deze warme periode zal de man continu schuimnesten
willen bouwen en achter de vrouwen aan blijven jagen. Verlaag daarom
buiten de zomermaanden de temperatuur zodat de vissen uit de kweek
modus worden gehaald.
astrid j zei:Je bak staat er echt keurig bij, mooi groen, goed verzorgt.
Ik vind diamant gourami's ook erg mooi, maar hou je meer van een beetje oranje zijn de honing gourami's ook mooi.'
Ik zelf heb ook spat ( marmer) gourami's, en ik moet zeggen dat het opvallende verschijningen zijn, ze worden mooi blauw bij bepaald licht, ik zelf vind ze prachtig kleuren tegen het groen.

Ja echt alles, maar qua temperatuur zijn er prima matches te maken uit diverse werelddelen 😉astrid j zei:Als je echt alles op elkaar afstemt heb je een biotoop i.p.v. een gezelschapsbak.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.