M
Mascha&Ivo
Guest
Gouda, Armin Schafer, Betta's Pride. Bellen werkt makkelijker bij hem 😉Pla zei:Weet jij eventueel een adresje in de provincie?
Gouda, Armin Schafer, Betta's Pride. Bellen werkt makkelijker bij hem 😉Pla zei:Weet jij eventueel een adresje in de provincie?
Mascha&Ivo zei:schijfje komkommer 's avonds in de bak en 's ochtends met slakken en al eruit halen. Desgewenst herhalen.
Overigens is het niet slecht om 'wat' slakjes te hebben. Een slakkenexplosie duidt dan weer op te veel voeren.
~ Ivo
Pla zei:Mascha&Ivo zei:schijfje komkommer 's avonds in de bak en 's ochtends met slakken en al eruit halen. Desgewenst herhalen.
Overigens is het niet slecht om 'wat' slakjes te hebben. Een slakkenexplosie duidt dan weer op te veel voeren.
~ Ivo
Ivo,
Kan ik die schijf komkommer even afspoelen en er dan zo inleggen of doen jullie dat anders?
visstisck zei:Was ik mijn eerste aquarium maar zo begonnen.😀
Ronald V zei:Jammer dat nu ook het mannetje gaan hemelen is. Bij ons is afgelopen week het vrouwtje gestorven, na een "worsteling" met het mannetje en waarschijnlijk niet de eerste met dat warme weer.
Het mannetje zwemt nog wel vrolijk rond, ben alleen nu aan het twijfelen of ik er een nieuw vrouwtje bij ga zoeken of...
Pla zei:Geen zorgen, ik ben er nog steeds hoor. We hadden alleen niet zoveel te melden. Maar ja, met dat voetbalgeweld en wat andere zaken, weinig tijd voor het forum.
Het gaat allemaal zijn gangetje. Wel gewoon wekelijks onderhoud, verversen, snoeien, filterwatten uitspoelen, etc. De planten groeien voorspoedig.
We hebben wel veel last van kroos. We blijven scheppen, maar die rommel blijft terug komen...![]()
Wel is vanmorgen het Colisa laila mannetje dat nog over was, gaan hemelen. Dus in onze bak zijn de laila's nu uitgestorven. Wel jammer, want opzich zijn het leuke, mooie diertjes. Maar vrij zwak.
Zoals boven aan deze pagina vermeld, gaan we nu voor een koppeltje/harempje Betta's. Wel de kortvinnige variant. Ik heb al eens met Joep gesproken tijdens die beurs in Berkel en gevraagd of het bij ons zou passen. Dat lijkt wel te kunnen en we hebben genoeg plekken om te verstoppen en dergelijke.
Dus nu maar eens rondsnuffelen. Nou dat was het weer even.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.