Nou ja zijn genoeg nieuwe telefoons te koop😉
Viel me al op dat je ook veel foto s wel zichtbaar hebt dus ja vaag.
Deze iphone 15 pro max is een week oud, dus die hou ik nog eventjes😂Nou ja zijn genoeg nieuwe telefoons te koop😉
Zeker, k mag echt niet klagen…Staat er wel mooi bij zo al.
Is dit ook hoe je ze ziet Aron?
Innhet echt is het iets intenser. Groen s echt groen, rood s echt rood zegMaar. De foto is fletser als echtIs dit ook hoe je ze ziet Aron?
Welke bactoballs gebruik je nu?
Ik vond het een ideale manier van bacterien toevoegen… zelfS op dit volume, heb ik elke 2 weken meen ik 24 balletjes nodig..Gelijk maar een potje besteld.
Wat voor soort bacterien zijn dit dan ?Ik vond het een ideale manier van bacterien toevoegen… zelfS op dit volume, heb ik elke 2 weken meen ik 24 balletjes nodig..
30€ heb je er ongeveer 300
Flink goedkoper dan die special blend enzo
Ik 3 op 150 liter😉, heb ik elke 2 weken meen ik 24 balletjes nodig..
Special blend in grootverpakking is wat voordeliger.Ik vond het een ideale manier van bacterien toevoegen… zelfS op dit volume, heb ik elke 2 weken meen ik 24 balletjes nodig..
30€ heb je er ongeveer 300
Flink goedkoper dan die special blend enzo
Ja maar alsnog veel duurder dan deze oplossing en blijkbaar werkt dit ook.. met 24 uur was k van het beetje flap af wat ik had, en alleen dar was het doel / de hoop, in specialblend zit weer een deel po4+ , en dat, hoewel klein aandeel, is nou net iets wat ik echt laag wil houdenSpecial blend in grootverpakking is wat voordeliger.
56 euro betaalde ik voor bijna 4 liter. Dus dat valt erg mee .Ja maar alsnog veel duurder dan deze oplossing en blijkbaar werkt dit ook.. met 24 uur was k van het beetje flap af wat ik had, en alleen dar was het doel / de hoop, in specialblend zit weer een deel po4+ , en dat, hoewel klein aandeel, is nou net iets wat ik echt laag wil houden
Tegenstrijdig he?Zover ik weet zorgt de blend juist voor een lagere po4 omdat de bacterien het beter doen en dus meer fosfaat opnemen.
Klopt en ze hebben no3 en po4 nodig om goed te werken. Hoe de heterotrofe dat doen dat weet ik niet want die gebruiken alleen organische stoffen zover ik weet. Dus die hebben denk ik organische fosfaat nodig.Bacteriën gebruiken naar mijn weten ook gewoon po4.
Je hebt idd de ene nodig om de andere af te kunnen breken. Daar zit een verband in..Klopt en ze hebben no3 en po4 nodig om goed te werken. Hoe de heterotrofe dat doen dat weet ik niet want die gebruiken alleen organische stoffen zover ik weet. Dus die hebben denk ik organische fosfaat nodig.
Werkt super. Heb die set nu ruim een jaar in gebruik 👌🏼Osmose apparaat uitgebreid met de arka 4liter my aqua multi filer
Bekijk bijlage 377757
Met 4l hars erin
Bekijk bijlage 377758
Maakt weer 0 tds
Bekijk bijlage 377759
Elke keer die kleine 0.75l navullingen schoot niet op, en liep best wel in de papieren..
Nu kunnen we weer een waterwisseltje doen vanmiddag
Ja John, alleen flink groter 😉.Is dat hetzelfde als een DI filter?
Ik koop di hars per zak 25 liter , 4 euro/liter .Osmose apparaat uitgebreid met de arka 4liter my aqua multi filer
Bekijk bijlage 377757
Met 4l hars erin
Bekijk bijlage 377758
Maakt weer 0 tds
Bekijk bijlage 377759
Elke keer die kleine 0.75l navullingen schoot niet op, en liep best wel in de papieren..
Nu kunnen we weer een waterwisseltje doen vanmiddag
Hoe lang doe je daarmee Erwin?Ik koop di hars per zak 25 liter , 4 euro/liter .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.