Wat is er nieuw

Shin Mao 85 liter zeewateraquarium en Reefer 170 Deluxe (Jessicapilon)

Heel mooi hoor! Vooral dat koraal lijkt me fascinerend, er zijn volgens mij toch ook soorten die licht geven in het donker?
 
Ja die groene linksvoor die licht heel mooi op met veel blauw licht. Boven deze bak zit een 6000 en 10000K lamp maar die 6000K is niet echt goed. Mede de reden dat we ook een ander bak met led gaan nemen😉
 
Hier kun je dat redelijk zien met alleen het blauwe licht aan:

IMG_20170916_164751.jpg
 
Ja gelukkig is het de groene want bruin vindt ik veel saaier om te zien.
 
Maar goed binnenkort komt de Reefer 170 maar dat is nog een paar weken wachten en die moet ook een poosje indraaien. Dan hebben we ook meer mogelijkheden qua bewoners met dat formaat bak.
 
Ja mooie krab maar vind het geheel met normaal licht een mooiere uitstraling hebben dan met dat blauwe hoor!
 
Ja mooie krab maar vind het geheel met normaal licht een mooiere uitstraling hebben dan met dat blauwe hoor!

Ik heb dat blauwe ook nooit alleen aan maar in combi met de gewone lamp al is die eigenlijk niet echt geschikt met maar 6000K. Beste is eigenlijk 10000K of meer.
 
Werkt hij ook tegen die groene algblubbers John?
 
Ja die indruk heb ik wel want het zijn er niet meer geworden maar juist wel minder. Dus dat zal het werk van deze meneer zijn denk ik. Het zijn overigens kleine harde groene balletjes met vloeistof erin Daan. Je kan ze voorzichtig eraf draaien met de hand maar soms gaan ze toch stuk en dat kun je beter weer niet hebben.
 
Is er ondertussen nog wat verandering gebeurt big John ??? 😉😉😉
 
Prachtige foto's John .
Het zeeaquarium staat er prachtig bij !!
 
Ja het valt voor een eerste keer niet tegen en vandaar dat we wat groter willen😉
 
Zo staat er mooi bij hoor! En binnenkort groter! Ben benieuwd.
 
Ja het is een leuke bak maar ja zoals met alles voor zeewater duur voor het geld. Een gewone zoetwaterbak van 170 liter is veel goedkoper maar ja het is ook de techniek en de afwerking die wel erg mooi is. We nemen hem in de Deluxe uitvoering dus incl de led en die kost al rond de 400 euro.
 
Ja het is een leuke bak maar ja zoals met alles voor zeewater duur voor het geld. Een gewone zoetwaterbak van 170 liter is veel goedkoper maar ja het is ook de techniek en de afwerking die wel erg mooi is. We nemen hem in de Deluxe uitvoering dus incl de led en die kost al rond de 400 euro.
Sorry ik kan er misschien over gelezen hebben John maar welke Duitse uitvoering is dat dan, Heb je daar een link van waar je die gaat bestellen want ben in gedachten ook op zoek naar een mooie zoutwaterbak die niet te klein en niet te groot is en toch nog betaalbaar is.Vriendelijk dank John.
 
Klinkt goed, John! Jullie kennende zal het een prachtige bak worden.
 
We doen ons best Ben maar we hebben het niet altijd in de hand bij onze hobby😉
 
Dat is natuurlijk zo, maar aan inzet zal het niet liggen 😉
 
Nee daar is het je hobby ook voor Ben😉
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan