Shin Mao 85 liter zeewateraquarium en Reefer 170 Deluxe (Jessicapilon)


Als je wilt:

upload_2018-8-28_19-15-10.png
 
Toch wel apart zo'n zee aquarium. Heel mooi. :petjeaf:
 
Heeft ie stiekem wat foto's geplaatst , staat er mooi , proper en fris bij .
 
Netjes, John! Het wordt nog wel eens wat met die bak van jou.
 
Dank heren en we doen ons best.
 
Jazeker Ruben en nu moet je weer geduld hebben he:D;)
 
Prachtig super mooie foto's John
 
Tip: de reacties van Stefan en Marcel zijn stille hints, lijkt mij(net als deze):engel::daisy::daisy:


Ik heb nog een hint voor jullie als je naar de beurs toegaat. Zoek een stand die potjes verkoopt met het woord erop dat begint met een g en eindigt op een d en als je die hebt gevonden hoop ik dat je allemaal hier genoeg van inkoopt:D:D:p
 
Geduld, geduld, geduld en nog eens geduld moet er op die potjes staan:deal::deal::deal:.
 
Ik heb nog een hint voor jullie als je naar de beurs toegaat. Zoek een stand die potjes verkoopt met het woord erop dat begint met een g en eindigt op een d en als je die hebt gevonden hoop ik dat je allemaal hier genoeg van inkoopt:D:D:p

John vult ze gratis!
 
Nou ik denk dat je goed kan verdienen als je een stand opent met potjes geduld hoor:deal:.
 
Ben je er een tijdje niet, zijn er alsnog geen updates! Tssk tssk
 
Hoe lijkt het met dit aquarium. We willen nu wel weer een paar foto's zien is al bijna een half jaar geleden. Zou bijna denken dat het aquarium gecrashed is :O
 
Nou op zich draait hij goed al had ik een klein beetje last van Dino s de laatste weken maar dat lijkt weer overwonnen. Ik wilde geen middeltjes gebruiken dus heb 2 dagen verduisterd en dat heeft geholpen. Ik zal weer mn best doen om een foto te posten al is dat niet mn hobby zoals je weet;)
 

Terug
Bovenaan