Dank je Shaun, waardeer ik echt. De baas thuis zei een paar jaar geleden dat ik een hobby moest zoeken. Gelukt 😆Wat blijft het een prachtige bak...
Hoi Nina! Idd een fijn uitzicht vanaf de bank. Sochtends na de eerste 'regenbui' ruik je het groen. Dat maakt het wel compleet in de weekenden 😊Ow ja... heerlijk wegdromen met tropisch uitzicht. Blijft prachtig
Dank Ton. Een groot compliment 😉Een zeer fraaie bak
Met een flink verleden 😉Flinke Boedha
Dank Matts. In alle facetten...Blijft een enorm mooie bak, een levend schilderij 😍
Altijd fijn om te horen, dank jeHele mooie bak!
Altijd ontspannend zo'n gezichtsmaskerAlle ingrediënten voor een relax weekend zijn inmiddels al binnen 😊
Is die rozige plant ietsjes rechts van het midden, links naast die groene sprietige plant, de Cryptocoryne sp. Flamingo?
Dank je! Ik heb deze zelf ook aangeschaft, maar twijfelde of ik hem wel mooi ga vinden qua kleur. Maar zo in het geheel ziet ie er gaaf uit!Hoi Anke,
Goed gezien. Links daarvan staan overigens nog 2 plukjes.
Ik wilde zien hoe ze ook zouden kleuren in wat minder licht. Tot nu toe is de kleur hetzelfde maar is het formaat beduidend anders.
Die dikke sprietige is overigens een cyperus helferi 👍
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.