Ja dat zou ik ook doen met 2 van die gluurders😀😀
Ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar een nieuwe overzichtsfoto
Denk dat de garnalen dan ook meer uit de bak komen.
Eh, ik bedoelde natuurlijk knallen. Iets met mannen en multitaskenDie horen toch in de bak😀😉
Ziet er wel leuk uit, maar vind het toch ook een beetje kaal. Wellicht de achter- en evt zijkanten zwart verven ofzo? Denk dat de garnalen dan ook meer uit de bak komen. Of een hogere plant aan de achterkant, zal ook helpen tegen de algen
Ik heb evt nog wel een stekje van de Nymphoides hydrophylla 'Taiwan' over voor je. Kan ik je zo opsturen. Doe er verder niks mee of voor en groeit meer dan prima
Oh ja, bakje lijkt groter. Bladeren zullen een cm of 5/6 zijn schat ik. Kan vanmiddag eens kijken als ik weer thuis ben
Oh ja, bakje lijkt groter. Bladeren zullen een cm of 5/6 zijn schat ik. Kan vanmiddag eens kijken als ik weer thuis ben
Leuk bakje! Je lichtintensiteit terugschroeven is inderdaad een goede zet. Wellicht dat ik ergens overheen gelezen heb, maar voeg je ook easycarbo toe? Zo niet kan ik dit zeker aanraden hiermee voeg je zowel vloeibaar CO2 voor je planten toe als algenbestrijding. En is natuurlijk veilig bij je garnalen.
Hoii Bjorn!
Uhm, ik dacht serieus dat het niet mocht samen met Garnalen? maar goed te lezen dat de vloeibare variant dus wel kan? 🙂
Ik heb de Chihiros led en die kan ik in 7 stappen verhogen qua intensiteit.
Ik heb een week of 2 geleden de verlichting een stapje hoger gezet en volgens mij zijn de algjes toen begonnen...................oeps..
Dit probeer ik nu weer op te lossen met het stapje terug qua intensiteit..
Ik hou jullie op de hoogte 🙂
Roep niet te hard dat carbo veilig is voor garnalen. HS heeft dacht ik wel veile carbo te koop maar vooral de gevoelige en hogere gradaties stellen carbi in hogere doseringen niet zo op prijs. Volgens mij doseert men vaak een halve toevoeging.
Carbo bevat zeer giftige bestanddelen wat men ook kan gebruiken om te ontsmetten dus voorzichtigheid is geboden.
Roep niet te hard dat carbo veilig is voor garnalen. HS heeft dacht ik wel veile carbo te koop maar vooral de gevoelige en hogere gradaties stellen carbi in hogere doseringen niet zo op prijs. Volgens mij doseert men vaak een halve toevoeging.
Carbo bevat zeer giftige bestanddelen wat men ook kan gebruiken om te ontsmetten dus voorzichtigheid is geboden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.