Daar moet ik me echt geestelijk op voor bereiden om z on grote knoert in te moeten laten slapen................Costia zwemt inderdaad in tegen de stroom en moet 100x vergroot worden eer deze zichtbaar is.
De schrik van vele Koihouders aangezien dit zo snel en agressief te werk gaat.
Ik gebruikte afhankelijk van hoe het eruit zag onder de microscoop, Sabbactisun en Parazoryne .
Meestal voor vissen in quarantaine omdat er meestal toch iets was.
De Ryukin, helaas heb ik zwemblaasproblemen nooit weten goed komen.
Dat de symptomen verminderen wel maar na verloop van tijd komt het terug.
Ondiep water,Verhoging van temp., lucht of ontstekingsvocht uit de zwemblaas zuigen, medicatie rechtstreeks injecteren in de zwemblaas.
Dan nog kwartssteentjes onderhuids implanteren, dit was voor mij een stap te ver en dierenartsen staan hiervoor niet te springen.

gister een mooie moeder plant mee genomen die te groot was voor de sluiers. Gisteravond erin gezet. Janus heeft al bijna 1 blad op gevreten. Dat is niet de bedoeling. Shit zeg bij Toekan zeiden ze dat slak liefst organisch afval at. Die plant is echt (nog) geen organisch afval 😱
ga starks komkommer halen als hij dat ook niet lust en naar me plant gaat is het enkele reis noord holland hoor. Als ie nu een stukje waterpest neemt ok maar niet deze plant dit is het enige wat ik nog enigzins kan houden waar de sluiers af blijven en zal Janus die kaal vrten. Echt niet he 
Nou ja zeg, ik dacht dat jij zo begaan was met dier en natuur.En die appelslak had hier allang een enkeltje kliko gehad,
Ben ik ook, ik had de slak dan wel eerst doodgemaaktNou ja zeg, ik dacht dat jij zo begaan was met dier en natuur.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.